Muži a Skincare? Není problém..

Já vás tady opět na mém blogu vítám, bylo toho teď hodně a pořád ještě ve světě je, ale pojďme se trošku odreagovat, čím jiným, než něčím z kosmetického světa, ale tentokrát trošku z jiného soudku a to na jednu vychytávku pro všechny muže.


Co vaši pánové? Starají se o pleť nebo na to úplně prdí? Já se musím přiznat, že toho svého jsem to naučila já, předtím se o pleť vůbec nestaral, ale super je, že vidím, že to ho taky baví a dělá to dobrovolně.


Tak a abych vás už dlouho nenapínala, tak si pojďme rovnou tu vychytávku ukázat. Moderní technologie v kosmetice už je známá, ale pro pány toho tolik není a tak moje oblíbená Švédská značka Foreo nemyslí jen na nás ženy, ale i na muže a jejich přístroj nadchl jak mě, tak i přítele a jedná se o Foreo Luna 3 Men. Za mě naprostá paráda, jak pro pány, kteří si na své skincare péči dávají záležet a nebo pro lenochy, kteří chtějí mít čistou pleť a nechce se jim to prostě mýt v ruce, je to prostě s tímto chytrým kartáčkem snadné, rychlovka a vyčistí to o dost více, než klasicky. 


Co vše vlastně tento chytrý sonický čistící kartáček umí? 


Mimo to, že čistí, tak čistí i hloubkově a hlavně jemně, je pravda, že pánská pleť je hrubší, ale i tak zaslouží tu péči jemnou, ale nějakou, co funguje. Dokonce má i protivráskový účinek, takže budeme mít doma pořád mládence, no není to super? 

A nemyslete si, že to není ideální pro vousáče, ultrahygienické silikonové štětinky jsou vyrobeny tak, aby jemně a snadno klouzaly i po vousech a to mi i chlap potvrdil, bál se, že to bude tahat, ale vůbec, takže se není čeho bát. 

Opět i tento přístroj využívá technologii 

T-Sonic pulzaci, které dopřávají pleti příjemnou masáž, pomáhají uvolnit i napětí obličejových svalů a hlavně vyhlazují i jemné vrásky. 



Co se mi osobně, ale líbí nejvíce? Že omezuje tvorbě pupínků a nejlepší na tom je, že omezuje i zarůstaní chloupků. 



Jaký je vlastně náš celkový názor? 


Budu mluvit za nás oba, protože z chlapa dostat více než 3 věty, to by byl nadlidský výkon. Na první pohled mě zaujal ten design, jednoduchý a hlavně moderní, černá barva je prostě stylová vždy. 

Opět je snadné připojení přes appku Foreo, je to za mě strašně super, vše je rychlovka, jednou připojíte a pak už jedete pořád. V aplikaci si nastavíte vše podle sebe, jak délku, tak intenzitu pulsací. Takže je jen na vás, jak dlouho si tu pleť chcete čistit. Je voděodolný, takže se bát vůbec nemusíte, líbí se mi výdrž baterie, ještě jsme za tu dobu nenabíjeli a to přítel používá přístroj každý den. V kombinaci s čistícím pěnivým krémem od Foreo je to dokonalá dvojka. Micro-foam Cleanser je fakt jemňoučký a čistí dokonale, stačí ho maličko, takže vydrží delší dobu. Po použití tohoto komba je pleť jemná, hladká a hlavně vyčištěná od všech nečistot. Sice tolik nepění, jako klasický gel, ale není třeba se zaleknout, fakt dokáže vyčistit ještě lépe.



Takže určitě doporučuji mrknout. Můžete zakoupit třeba na Notinu, oficiálním

e-shopu Foreo apod..


My moc děkujeme za poskytnutí tohoto přístroje na testování, já věřím a doufám, že se vám tento článek líbil. Můžete mi dát vědět v komentářích a kdyžtak jestli máte ještě nějaké otázky, určitě se ptejte.


Mějte se krásně



Nikol ❤️


*článek ve spolupráci s Foreo


Komentáře

  1. Páči sa mi, že toto Foreo vyzerá naozaj tak "mužne" 👌🏼😎

    OdpovědětVymazat
  2. Wowww to je úžasný, že je i pro muže 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Fereo vypadá úžasné :-) budu muset muži pořídit 👌❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Super, že je i pro muže. Díky tvé recenzi jsem rozhodnuta, mladému Foreo zakoupit. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Foreo je naozaj skvelý pomocník a je super, že vytvorili aj takúto mužskú verziu 😍

    OdpovědětVymazat
  6. Je skvělé, že je i pro muže 😍

    OdpovědětVymazat
  7. S Foreem nemám zkušenosti, ale moc ráda bych ho vyzkoušela. Slyšela jsem na něj jen samou chválu. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Wau, huste hustý že je i pro muže, ovšem muj muž by mi na to kaslal.

    OdpovědětVymazat
  9. tak to je skvělé, že je i pro muže😊 moc se mi líbí😊

    OdpovědětVymazat
  10. Zatím nemám zkušenost, ale opravdu vážně o koupi uvažuji

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu