Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu

Víte, kde seženete vše možné, hlavně, ale důležité kousky a s rychlým doručením na výdejní místo, nebo když chcete tak přímo na adresu? Za mě je to jednoznačně e-shop lékárny Benu. Byla jsem velmi mile překvapena, objednávala jsem odpoledne a den na to jsem měla balíček v lékárně na výdejním místě, úplně jsem byla překvapena. Takže takové e-shopy velice ráda doporučím i dále, protože přece jen ta délka dopravy je také důležitá. 


Jak jsem již psala, tak se jedná o lékárnu, takže na e-shopu naleznete všechny volně prodejní léky, ale online a bez čekání ve frontě, což je jedna velká výhoda. 


Dnes se společně podíváme na jedno téma, které zlobí párkrát do roka úplně všechny a to je chřipka a nachlazení. Podíváme se, ale také, jak si trochu posílit imunitu a nakonec se koukneme i na nějakou tu kosmetiku, kterou tam také seženete. 


No já už to nebudu zbytečně obkecávat a rovnou se pojďme podívat na to, co mě osobně hodně vyhovuje při teplotě, chřipce a nachlazení.


Klasická značka Paralen, ale ne ty obyčejné tabletky proti bolesti, já si ráda dopřeji jejich horký nápoj, zrovna tady můžete vidět variantu bez cukru, která mi osobně fakt chutná, je to rychlá úleva od toho nejhoršího. V balíčku máte 12 sáčků, s čímž si vystačíte na dlouho.



Proti bolesti tady mám šumivé tablety od paralenu, které jsem tedy nikdy předtím neviděla, ale jelikož jsem velký “bolehlav” říkala jsem si, že je musím vyzkoušet, dokonce mě mezitím chytla i bolest zubů, takže jsem je hned otestovala a za mě super, lepší než polykat léky, hlavně tedy v tom, že to má rychlejší účinek, jelikož se nejedná o tabletu, která by se v těle musela ještě rozpouštět. Takže, kdo chce rychle uvolnit od bolesti, tak doporučuji se na to mrknout.


Imunita během nemoci slábne a je třeba ji trochu posilnit, já odjakživa používám Celaskon, jak jejich ty mini oranžové tabletky, tak jsem si zamilovala i právě tyto šumivé tablety, chutná to fakt moc dobře a to jsem celkem dost vybíravá. Za mě super, je aspoň vidět, že se snažíte a nechcete toho bacila zpět. Já užívám i preventivně, ne jen během nemoci.



Teď už víme, jak bojovat účinně proti chřipce a nachlazení a jak si posilnit imunitu, takže teď přichází na řadu krása.

Kdo mě sleduje na Instagramu, tak moc dobře ví, že já si na péči o pleť a celkově na sobě, co se týče kosmetiky dávám hodně záležet. Dermokosmetiku, která se prodává v lékárně mám moc ráda, pojďme si ukázat takové moje dva oblíbence.


La Roche-Posay Cicaplast, ano, to je on, mého srdce šampion, vždy mi tak dokonale spraví rty, že si ho nemůžu vynachválit, doporučuji všem, kdo má popraskané rty, trpí na opary a celkově má s rty velké problémy. Balení je ideální, stačí toho fakt malinko a o rty je postaráno na fakt dlouhou dobu. Fakt je mastný a dokáže ty rty udělat krásné a jako nové..



No a co je druhý kousek? Věřím, že všichni tady znáte ty značky, které se v lékárnách prodávají, za mě je super ještě Bioderma, tady používám tento mycí gel, je určen na dětskou pokožku, jak na vlásky, tak na tělo, ale já jak trpím na všelijaké problémy s kůží, ze všeho se škrábu, tak toto je řešení, bez parfemace, bez přebytečných složek, fakt jemná emulze. Takže doporučuji i pro dospělé, které právě tento problém trápí.



Na co se určitě také koukněte, tak jsou to gely na pleť od právě značky Bioderma a nebo na značku Vichy a tam doporučuji řadu Aqualia Thermal, úplně skvělá řada pro suchou a unavenou pleť. 


Já jsem moc ráda, že jsem vám čtenářům mohla ukázat i něco trochu z jiného soudku a věřím, že se vám tento článek bude líbit, jelikož je plný super tipů pro běžný život.


Tímto chci i moc poděkovat lékárně Benu za bleskové doručení..


Mějte se krásně


Niki..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..