Trenýrkárna.cz

Přeji krásný den, u nás to konečně vypadá, že by mohlo už začít krásné a hlavně jarní počasí, co myslíte? Mohlo by to už takto zůstat..

Toto počasí mě neskutečně nabijí, hlavně v tom, abych něco tvořila, když svítí sluníčko, tak se přece jen lépe píše..


No a já věřím, že už jste zvědaví, co jsem si pro vás dnes vlastně připravila za článek a máte se proč těšit, protože

e-shop, který vám dnes ukážu, tak za to vážně dost stojí.


I když si osobně myslím, že e-shop se spodním prádlem TRENÝRKÁRNA.CZ už všichni asi znáte

a kdo nezná, tak dnes díky mému článku pozná a věřím, že vás to hned naláká se tam podívat. 

Takže pro ty, kdo e-shop nezná, tak se jedná o obchůdek, kde naleznete hlavně spodní prádlo, ale také oblečení a nějaké ty kousky pro páry, což se mi taky neskutečně líbí. Nejen, že tam jsou značkové kousky, jako je Calvin Klein, Tommy Hilfiger a takové značky, které zná každý, ale na e-shopu naleznete také hodně českých firem, které určitě stojí za zmínku. Mimo toho spodního prádla a oblečení tam také najdete i pyžama, jak dámské tak pánské a hlavně pro dámy tam naleznete i nějaké ty sexy kousky, které vždy udělají radost.

Já jsem měla možnost si vybrat nějaké ty kousky a já vám je tady teď ukážu, dokonce bych řekla, že na e-shopu naleznete značkové kousky za fakt hezké ceny jako skoro nikde jinde..


Tak a já už to nebudu dlouho obkecávat a rovnou se vrhneme na produkty, které jsem si na testování vybrala já.

Sáhla jsem vážně po klasice, takže věřím, že tyto kousky budete všichni znát.


Kdo mě na Instagramu sleduje už nějakou tu dobu, tak moc dobře ví, že spodní prádlo mám moc ráda právě od značky Calvin Klein, neznám pohodlnější a komfortnější prádlo, než právě to od nich a taky doma už mám pořádnou zásobu.



Takže jsem si do své zásoby vybrala i tyto tanga v šedé barvě, které jsou prostě typické pro tuto značku. 


Já je mohu na 100% doporučit, jsou pohodlné, fakt jiné už bych nechtěla, i když je cena trošku vyšší, tak se vyplatí do nich investovat, hlavně u těchto vím, že nešlápnu vedle.  


Tak a co jsem vybrala jako druhý kousek? Hned jsem věděla, že vyberu nějakou podprsenku, ale nevěděla jsem vůbec jakou. Pak jsem začala přemýšlet a vlastně mi došlo, že klasických mám doma fakt hafo a tak by se mi doma hodila ještě nějaká ta sportovní, kterých teda doma moc nemám, max. 2-3. 



No jenže tady nastává ten problém, nikdy si nevím rady s velikostí přes internet, vždy mi vše sedí jinak. Ale na e-shopu mají perfektní tabulky, takže si vše můžete před objednáním přeměřit, ať nešlápnete vedle. Nevěděla jsem ani, jakou značku vlastně chci, dokud se mi před očima neukázala právě tato kráska od známé značky Puma. Líbila se mi jak designem, tak provedením, že má dole pevnou gumu a ty prsa to prostě bude aspoň trošku držet.


Vybrala jsem si jak jinak, než růžovou, protože “Jen růžová to může být” , kdo mě zná tak ví. Je hrozně pohodlná, což je u mě na prvním místě u sportovních podprsenek, nikde mě netlačí. Nemá kostice je bez jakýchkoli vycpávek a má jen právě tu gumu na spodu. Můžu vám říct, že ta podprsenka je na cvičení je úplně luxusní a už se těším, až ji vytáhnu na brusle. 

Za mě fakt top..


Tak a jsme na konci tohoto článku, já věřím, že se vám článek líbil a budu ráda, když mi napíšete, jestli e-shop znáte, nebo je to pro vás něco úplně nového..?

Dokonce k nákupu vždy dostanete i nějaký dáreček, já tentokrát dostala bloček, ale z dárečků si můžete vždy vybrat sami, což mi přijde parádní.


Taky moc děkuji firmě TRENÝRKÁRNA za perfektní spolupráci a za skvělé kousky, které jsem mohla vyzkoušet. 


Mějte se zatím krásně



Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

  1. Super kousky ❣️ manžel jak slyší v rádiu jejich reklamu tak šílí a přepína to😃mi zas tak nevadí 😃pak mu lezu na nervy já 😃.. Díky za recenzi

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu

Super kousky z Bonami..