Péče o pleť, aneb jak na to?

Krásný jarní den všem! Venku to už konečně po té dlouhé době vypadá na jaro a tak mám náladu zase něco tvořit. 

Dnes jsem si pro vás připravila článek, který po mě chtělo už více lidí a to je? 

Článek o tom, jak se starat o svou pleť 

a jak si vlastně vytvořit svou večerní a ranní skincare. Takže jsem se rozhodla to pro vás sepsat! 


Ve spolupráci s mým oblíbeným e-shopem Elnino.cz mám pro vás do tohoto článku přesně sestavenou skincare, krok za krokem, ale pozor, není to úplně na každou pleť, vždy vše popíšu a kdyžtak mi neváhejte napsat, ráda vám se vším poradím. Já osobně mám pleť suchou se sklonem k akné, ale také se mi začínají bohužel objevovat i nějaké ty mimické vrásky, takže si tu dnes ukážeme, jak s tímto bojovat.



Tak já už to nebudu dlouho obkecávat a rovnou začneme! Víte, že je důležité si pleť pořádně vyčistit a tak jsem si tady pro vás připravila vyčištění formou double cleansingu..


Nivea čistící olej


Já v poslední době odličuji pleť už jen olejíčkama a víte proč? Je to nejrychlejší, k pleti jsou šetrné a poradí si úplně se vším, s čím chcete.

Tento od značky Nivea mě velmi mile překvapil. Musím říct, že za ty peníze toho dokáže fakt hodně, dokonce se zbavit i dvoufázové rtěnky a to je co říct, protože tyto rtěnky dávají zabrat i dražším olejíčkům. Tento je vhodný hlavně na suchou pleť, jelikož obsahuje makadamiový olej, který pečuje právě o suchou pokožku. Co se mi, ale líbí nejvíce? Po nanesení na pleť, olejíček změní svou konzistenci na mlíčko a je to fakt příjemné, netvoří mastný film a to je to hlavní, protože to já na pleti fakt nemám ráda.


S řasenkou si taky poradí snadno a to od produktu na odlíčení považuji za to nejdůležitější, takže u mě obstál na jedničku.

Zakoupíte: zde



Jenže olejíček nevyčistí úplně, jak by pleť měla být vyčištěná, takže použijeme jako druhý krok nějaký gel, já jsem tentokrát testovala tento..



Nuxe exfoliační čistící gel


Tento gel je vhodný na každodenní použití, takže vážně je třeba se toho nebát a po každém odlíčení použít i tento čistící gel. 

Nanášíme na vlhkou pleť krouživými pohyby a chvíli masírujeme, poté smyjeme teplou vodou. Musím říct, že se mi hrozně líbí ta konzistence, neštípe mě v očích a dočistí luxusně, nedráždí a tak se skvěle hodí i na problematickou a citlivou pleť. 

O mou suchou pleť pečuje také skvěle, hydratuje, vyživuje a krásně ji zjemňuje.


Jelikož se jedná o gel exfoliační, tak obsahuje i malé zrníčka, které vůbec pleť nedráždí. Celkově značka Nuxe je moc fajn, takže u ni nešlápnete vedle.



Čím budeme pokračovat? Taková péče navíc, která nemusí být, ale je fakt fajn, je tonikum, jak říkám, v péči být na 100% nemusí, ale hodí se na úplné dočištění a hlavně na to, že se pleť připraví na následnou péči (sérum, krém..)


Revolution Pleťové tonikum s kyselinou glykolovou


S tímto tonikem jsem nešlápla vůbec vedle, musím říct, že pro začátek s kyselinou glykolovou to úplně stačí, má koncentraci 2,5% a tak skvěle zjistíte, zda vám sedne. Mě tonikum sedlo a to skvěle. 

Kdo by nevěděl, tak tato kyselina je přírodní a z pleti odstraňuje odumřelé buňky a podporuje tvorbu nových.

Tonikum krásně hydratuje, pleť mě po něm neštípe a hlavně ji skvěle vyživí. Výtažek z aloe vera skvěle pleť zklidňuje a připravuje ji na další péči. 


Musím říct, že jsem vážně nadšená a že toto tonikum doporučuji všem, kdo chce začít právě s takovou péči, tak opatrně! 

Zakoupíte: zde



No a teď? Teď už se vrhneme na cílovou péči, určitě si první musíte zjistit, jaký typ pleti máte, ale pro tento článek jsem vybrala takové univerzální produkty, které by mohl použít úplně každý. 

Tak jdeme rovnou na to..



Loreal Pleťové sérum


Sérum je velmi důležité, můžete si vybrat, na co se chcete zaměřit a já se tentokrát zaměřila na vrásky, ty bohužel jsou a vždy budou, trápí nás všechny a je třeba s nimi bojovat, aspoň trošku. 

Toto sérum redukuje známky stárnutí a má velmi příjemnou texturu, není nijak tekuté 

a skvěle se roztírá po pleti, co mě velmi zaujalo je to, že dokonce rychle vstřebává do pleti. Krásně hydratuje, vyhlazuje a po 4-5 týdnech jsem začala pociťovat změny, hlavně v tom, že má pleť byla na dotek hladší. Víte na co nesmíte nikdy zapomínat? Na krk a dekolt, taky si zaslouží pořádnou péči, protože tam se vrásky tvoří také a dokonce ve velkém. 


Vyjde na skvělé peníze, protože balení 30ml vydrží vážně dlouho..

Zakoupíte: zde



No a blížíme se do samého konce, už nás čekají jen krémy, jak pleťový tak oční.



Elizabeth Arden Regenerační noční krém


Krémy zkouším ze všeho nejraději a tento od značky Elizabeth Arden? Na ten jsem se těšila nejvíce. Co se mi nejvíce zalíbilo? To byl ten obal, který má nádhernou modrou barvu.


Čekala jsem, že krém bude mít nějakou fakt příjemnou vůni, ale bohužel, je bez parfemace, ale pro někoho je to zase výhodou, já mám zase ráda, když krém hezky voní. Musím, ale říct, že za tu hydrataci mu to hned odpouštím, protože ta pleť zůstane krásně vyživená až do rána a fakt je to příjemný pocit. 

Popis o tom, že je hluboce hydratační nelhal! Vážně za tu hydrataci stojí, každá ta korunka je sázka na jistotu. Měl by působit i na vrásky, ale to jsem moc nevypozorovala, protože jsem se hlavně zaměřovala na tu hydrataci a na to, jak skvěle vyživuje. 


Zakoupíte: zde


Jelikož je jeho pořizovací cena trošku vyšší a ne každý chce tolik do kosmetiky investovat, tak vám zde dám odkaz i na levnější alternativu, protože vím, že ne každý si může dovolit tolik investovat do pleťového krému. -> zde


Tak a jsme skoro u konce, teď už nás čeká jen oční krém a menší bonus! 



Payot Osvěžující roll-on na oční okolí 


Jelikož jsem na oční okolí velká citlivka, nositelka kontaktních čoček, tak mi vždy trvá, než najdu nějaký krém, který mi sedne na 100%. Dala jsem tedy šanci tomuto gelu od známé francouzské značky Payot a musím říct, že to byla trefa do černého. 


První aplikace byla taková zajímavá, nevěděla jsem, jestli mi sedne nebo ne, protože mě chvilku štípal, ale pak to přestalo. Při další aplikaci už bylo vše ok a já se s radostí vrhla do testování. 

Skvěle hydratuje a dokáže to oční okolí pozvednout, že nevypadá tak unaveně. 

Ten roll-on je parádní, můžete si s ním udělat takovou menší masáž a zbavit se tak otoků. 

Eliminuje jemné první vrásky a hlavně je skvělým pomocníkem na tmavé kruhy.

Za mě je to naprostá pecka a určitě doporučuji pro všechny, kdo má problematické okolí kolem očí.

Zakoupíte: zde



No a jsme na konci, ale ne úplně, připravila jsem si pro vás ještě bonus, víte, co je pleti důležité dopřávat také? Ano přesně, pleťové masky, jsou skvělé a měly by se dopřávat aspoň jednou za týden.


Gabriella Salvete Pleťová maska proti vráskám


Kdo sleduje kosmetický svět, tak jistě ví, že značka GS přišla na trh s pleťovou kosmetikou a mezi nimi byly i masky, které určitě stojí za zmínku, protože stojí pár kaček a dělají to, co mají. 

Tentokrát jsem si na testování vybrala tuto s Kolagenem, protože kolagen pleť potřebuje. Navrací pleti potřebnou pružnost a vitalitu, co se mi líbí nejvíce? Že za skvělou cenu ji máte dokonce na dvě použití. Strukturu má příjemnou, jako krém, musím říct, že jsem byla velmi mile překvapena a hlavně nikde neštípala a nijak nevadila. 


Pleť byla po masce krásně hydratována, vyživená a voňavá, protože ta maska fakt nádherně voněla. Vyjde na pouhých 34,- což je prostě paráda! No ne?

Zakoupíte: zde



No a jsme u konce tohoto článku, doufám, že jsem vám alespoň trošku pomohla, co se týče péče o pleť. Nezapomínejte, že důležitá je péče i ráno. Ranní péče může být trošku kratší, stačí vyčistit, dát sérum, krém a hlavně nezapomínat na SPF, ale o SPF zase někdy jindy.



Tímto chci poděkovat všem, kdo si na tento článek udělal čas a chci moc poděkovat firmě Elnino za poskytnutí produktů na testování.


Děkuji a určitě mi v komentářích dejte vědět, co vás nejvíce zaujalo.♥



Mějte se krásně.


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

  1. Od tebe mě zaujme vždy všechno ❤️ máš pro mě nové druhy kosmetiky, které jsem nikdy neznala ❤️ díky tobě můžu poznat nové značky a nové produkty.. Děkuji ti za skvělé tipy❤️ recenze od tebe stojí za to, vždy vše krásné napsané, popsané. Člověk aspoň ví kam si ohledně kosmetiky přijít pro radu 🥰 děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, moc děkuji, postupně si tohle budu muset koupit, a třeba se mi pleť zlepší ❣️ mám ji také suchou a hlavně to akné a o kruzích pod očima nemluvě 🤦‍♀️
    Zaujalo mě pleťové tonikum a sérum.. Budu muset hooodne šetřit 😄.
    Těším se na další recenze a články ❣️

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce mě zaujal od Elizabeth Arden regenerační noční krém, neco takového potřebuji. Jinak děkuji moc za super tipy 🙃

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujalo mě Loreal Pleťové sérum, myslím si, že je za dobré peníze a už bych něco takového potřebovala 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Užasné tipy opět 👏👏Payot je za mě top kosmetika.

    OdpovědětVymazat
  6. To je přípravků, to je přípravků.

    OdpovědětVymazat
  7. Tonikum od Revolution ma dosť zaujalo 😍 vyzerá fakt super, určite ho musím vyskúšať keď ho niekde uvidím!❤️

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tu colagenovou masku také moc ráda vyzkouším, vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu