Březen, měsíc vůní? ✨

Krásný den, 


já vás tady na mém blogu po delší době opět vítám. Delší dobu jsem tady nic nepřidávala, no znáte to, život nám někdy do cesty připraví věci, které nečekáte, ale jsem zpět a jdeme rovnou na článek, na který jsem se už delší dobu těšila.


Březen je měsíc parfémů, vůní a to já miluju, nejvíce, nedokážu mít jen jeden parfém a tak si pojďme dnes ukázat nějaký mix toho, co já mám nejraději a potom se pojďme podívat i na pár TOP z pánských vůní, ale chci dopředu říct, že všechny tyto vůně seženete na Elnino, kde mimo jiné naleznete obrovský výběr i kosmetiky.


Dnes Vám tady představím moji top trojku. Vůně, které kdybych si musela nechat jen 3, tak by to na 100% byly tyto. O které, že se jedná? Já osobně mám ráda svěží/květinové vůně a ještě k tomu s ovocným nádechem, to u mě vždy vyhraje, ale mám ve své top i parfém silnější. Už to nebudu dlouho obkecávat a pojďme se na to rovnou podívat. Asi začnu mým největším oblíbencem a tím je:


“Lancome Idole”.. 

Tady tuto vůni podle mě musí milovat úplně každý, já jsem si ji neskutečně zamilovala a teď když vidím, že už jsem skoro na dně, tak jsem z toho fakt špatná.

Vůně je dokonalá, ženská, svůdná, fakt mi ji každý chválí. Umím si ji představit jako takovou celoroční vůni, protože je jak lehká, tak v sobě ukrývá i nějaké ty silnější složky. Ve složení najdeme květiny, silnější složky, dokonce vanilku, kterou já osobně moc nemusím, ale tady v této vůni mi vůbec nevadí, no a dokonce i hrušku, to je moje snad nejoblíbenější složka ve vůni. 


Druhá vůně je vlastně hodně velká klasika a není snad nikdo, kdo by tuto ikonickou vůni od značky Yves Saint Laurent neznal. O čem jiném můžu psát, než právě o:


“Black Opium”

Moje snad jediná silná vůně, jinou ve své sbírce ani nevlastním, protože mi prostě na mou migrénu vůbec nesednou. Tady se, ale stala výjimka a tato vůně se stala jedna z mých nejoblíbenějších, nevadí mi, nedělá mi těžko, nebolí mě z ní hlava a jsem moc spokojená. Vůně je to orientálně-vanilková a ano, sama se divím, že něco takového já snesu. Co se týče složení, tak tam samozřejmě vede vanilka, poté tam osobně hodně cítím kávu a jasmín, ale nemyslete si, že to tam ta květina nějak zachrání, to vůbec, za mě je to prostě typický těžký parfém a podle mě se nejvíce hodí na podzim/zimu, já ji v tomto období používám, bála bych se v teplejších dnech, že mi např. vyvolá migrénu nebo jen menší bolest hlavy. 


Jako poslední tady mám vůni, kterou jsem poznala právě díky Elnino, když mi ji zaslali jako vánoční dáreček a za to moc děkuji, protože už mám doma asi třetí balení. Nebudu vás dlouho napínat a pojďme si rovnou říct, jaká to je..:


“Hugo Boss The Scent for Her” 

Musím říct, že toto je velmi jedinečná vůně, čistá a hlavně fakt dámská. Takovou jako je tato jsem ještě nikdy necítila a ani nevím, jestli se dá k něčemu přirovnat, myslím si, že ne. Já si ji hrozně oblíbila, má fakt jednoduché složení, žádné rozmanité, vše do sebe krásně zapadá. Je tam hodně svěžesti, protože tam je jak broskev, tak i frézie, to dělá ten parfém svěží, ale po chvíli se rozleží i obsah kakaa a udělá z té svěžesti takovou hořkost. Za mě skvělá vůně ideální na jaro, léto, používám i na podzim, tam mi přijde taky hodně ideální, díky obsahu kakaa. Takže tyto tři vůně za mě úplně nejlepší.



Pojďme se teď podívat na parfémy pánské, já si myslím, že vy, co mě tady sledujete delší dobu, tak už moc dobře víte, o jakou značku se tu dnes bude jednat a je to přece jasné, o jakou jinou, než o..:


“Hugo Boss Bottled”

Přece bych nemohla psát o ničem jiném, než právě o těchto, za mě jedny z nejlepších, pro pány fakt ideálka a je jich tolik, že si můžete zrovna vybrat na jakou máte chuť, zda extra silnou, silnou nebo nějakou tu jemnější? Vše tam najdete, já mám za sebe nejraději na příteli právě světle modrou, ta je moc příjemná a věřím, že bude vonět snad každému muži. Takže pokud ženy nevíte, jakou vůni vybrat tak tyto na 100% doporučuji, miluju na nich tu rozmanitost a hlavně ty flakonky jsou prostě boží.



Kdo, ale třeba HB nemusí, věřím, že vás moc nebude, protože za mě jsou bezkonkurenční. Ale taky moc doporučuji pánskou vůni “Dior Sauvage” taky velice příjemná pánská vůně a nebo za mě ještě lepší a příjemnější je 
“Yves Saint Laurent Y LIVE”.


Ale víte o tom, že existují i unisex vůně? Za mě jsou jedny z nejlepších právě od značky JO Malone, já jsem měla tu možnost vyzkoušet právě

“English Pear & Freesia” za mě dokonalost, jak jsem na začátku článku psala, hrušku miluju a toto je prostě něco pro mě. Je to jedinečná vůně, ale to jsou snad všechny této značky, protože jsou své, žádné podobné těmto nejsou a hlavně jejich kombinace jsou velice zajímavé. Hlavně je parádní ta jejich výdrž, cítím ji ze sebe celý den a na oblečení vydrží fakt extrémně dlouho.




Tak snad si březen nebo ještě únor zpříjemníte nějakou tou vůní, protože je to třeba a komu prostě parfém neudělá radost, no nemám pravdu?..


Tímto chci moc poděkovat firmě elnino za spolupráci a vám chci poděkovat za přečtení tohoto článku.


Mějte krásný den! 

Niki ❤️

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu