CandyLife a dárek pro svou polovičku?..

Všichni, kdo slaví svátek zamilovaných, už jistě ví, že se nám právě tento svátek blíží a to celkem bleskovou rychlostí, vždyť tu byly nedávno Vánoce a už je tady opět Valentýn.

Nevíte, co vybrat? Lámete si hlavu vybíráním výběrem dárku? Tak teď už nemusíte, mám pro vás jeden skvělý tip! Vlastně to může být jak pro muže, tak pro ženu a to je na tom nejvíce super. Nebo prostě pro každého, kdo miluje sladké a chcete ho obměnit, třeba maminka.


E-shop Candylife, který už jistě znáte z mého instagramu přišel s dokonalým Valentýnským boxem, kde najdete jen super věci! Od popcornu až po mochi koláčky, což je super no ne? 



Moc se mi líbí, že je to takový mix, něco z Ameriky, něco na styl Asie a pak tam máme i naše regionální výrobky
, jako je třeba můj oblíbený bopcorn, je fakt skvělý. Nesmí tam chybět ani něco od Nerds, pocky apod.. no prostě pecka!..



Co se týče e-shopu, tak tam nenaleznete jen právě tento valentýnský box, ale i mnoho dalšího, ten výběr tam je šílený, dokonce pořád pro nás ten sortiment rozšiřují a tak se můžeme seznámit s daleko více věcmi, já jsem třeba doteď půlku jejich sortimentu vůbec neznala.



Můžete si samozřejmě zakoupit produkty i samostatně, no je to prostě jen na vás, co vám osobně chutná. Pro ty, co mají rádi překvapení, tak na e-shopu jsou i mystery boxy, plné překvapení, kdo by taky nerad překvápka, že ano.


Nechám vám tady odkaz jak na samostatný e-shop tak i zvlášť na valentýnský boxík, určitě mrkněte.


Já chci tímto moc poděkovat e-shopu CandyLife za opět skvělou spolupráci a vám všem moc děkuji za přečtení článku.


Mějte se krásně a mějte se rádi po celý rok.


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu