Vůně od Esensino?

Taky na Vánoce dáváte rádi parfémy či toaletní vody? Já ano, každé vánoce dávám snad každému nějakou tu vůni a tak mám tip i pro vás, kde seženete super vůně a ještě k tomu za pár kaček. Což mi přijde naprostá paráda a můžete takhle koupit vůni úplně každému a za super cenu. No je to prostě sen a výhoda.


Chcete vědět, kde takové vůně najdete? No přeci na Esensino ! A kdo nezná, tak tam naleznete vůně inspirované světovými značkami a za zlomek ceny. Takže nemusíte rovnou kupovat drahou vůni, ale můžete využít i tuto alternativu a to mi přijde super. Najdete tam fakt široký výběr, jak pánských tak dámských vůní.

Jenže mimo vůně tam naleznete i svíčky a svíčky se teď na podzim a v předvánočním období fakt hodí. Aby toho nebylo málo, tak se tam najde i něco málo z kosmetiky a vše za skvělé ceny.

Co jsem tentokrát testovala já osobně?


Pojďme se první podívat na vůni dámskou.

Vybrala jsem si..


Dio J.Adore 


Kdo mě zná z Instagramu, tak moc dobře ví, že miluji květinovo-ovocné vůně a tak má volba byla jasná. Hledala jsem něco svěžího a trefila jsem se s vůni do černého. Vůně je přesně dle mého gusta a tyto vůně naprosto miluju! Tahle se moc povedla a ještě k tomu dlouho vydrží. Úplně tento parfém vidím v létě, jak bude dokonalý na ty letní dny. Přesně na tyto dny je parfém stvořen. Složení je tady..

Hlava:  hruška, meloun, broskev, mandarinka

Srdce:   jasmín, konvalinka, frézie, orchidej, švestka, fialka

Základ:  ostružina, vanilka, cedr



I když vanilku nemám ráda, tak ji tam necítím, za což jsem strašně moc ráda, protože ji v parfémech nějak nesnesu.

Takže, kdo ví o někom, kdo má rád svěží vůně, tak tuto na 100% doporučuji.


Tak a pojďme se rovnou podívat na nějakou tu vůni pro pány, protože pojďme si přiznat, že pro ně je to vybírání dárečků nejhorší. No a jaký, že jsem to vybrala


Dio Sauvage


Kdo by prostě nemiloval kořeněné vůně na mužích, to je to nejlepší, prostě taková ta typická mužská vůně a přesně tohoto se dočkáte i tady u této vůně, která je taky skvělá! Musím říct, že za ty skvělé penízky se na 100% vyplatí. Není to nijak extrémně těžká vůně, která by lezla do hlavy, je příjemná a já, která trpí na migrény tak u této vůně má hlava netrpí. Za mě naprostá paráda. No a jaké složky nalezneme ve složení?

Hlava:   sečuánský pepř

Srdce:   bergamot

Základ:   ambroxan


Pokud víte, jaký parfém váš muž chce vyzkoušet, tak tady ho najdete! 


Jenže to není to jediné, co jsem díky tomuto e-shopu testovala. Na zkoušku mám i svíčku, ale kdo mě zná, tak ví, že svíčky miluju a hlavně v tomto počasí. To je přesně určeno na takovou pohodu s knížkou nebo oblíbeným seriálem a k tomu si zapálit svíčku.

Jakou jinou, než právě vánoční jsem si mohla vybrat že jo a tak volba byla hned jasná.


Apple Cider Cake 


Vůně vánoc, to už jde jen z názvu poznat. Pečené jablíčko, bože, kdyby to šlo, hned bych vám dala přičichnout, protože je to neskutečná pecka. Dále obsahuje karamel a vanilku, opět vanilka tam nejde nijak, za což jsem moc moc ráda. Snad mi do Vánoc ještě zbyde, protože já si ji fakt užívám, nádherně voní a provoní úplně celý byt.


Kdo by nechtěl tuto vůni, tak na e-shopu jich je daleko více, takže si každý vybere jen to své.

Tímto chci moc poděkovat firmě Esensino za tento krásný balíček a také chci poděkovat vám všem, kdo si tento článek přečetl a kdo si třeba z tohoto článku vezme nějakou tu inspiraci.




Krásný den přeji


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

  1. Parfém je skvelý darček, rada ho dostávam, ale aj dávam, tento rok tomu tiež tak bude 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle značce uvažuji, že zkusim...

    OdpovědětVymazat
  3. Ja dávam parfum vždy aj sebe 😁 Odo mňa pre mňa 😇 Milujem vône 💕

    OdpovědětVymazat
  4. Parfém i svíčka vypadají super!

    OdpovědětVymazat
  5. tuhle značku neznám, ale vypadá skvěle😊 děkuji za tipy

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to určite omrknem 👍🏻😉

    OdpovědětVymazat
  7. Neznám ale vypadá super, podívám se 😊

    OdpovědětVymazat
  8. I já se letos ještě chystám na nákup parfému, ale raději osobně ať si to můžu očichat 😃😃nerada nakupuju,, na sledpo,, 😃

    OdpovědětVymazat
  9. Parfém i svíčka jsou super dárky na Vánoce

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu