Vánoce s Ladylab

Nevíte, čím na 100% svou ženu, kamarádku nebo jakoukoliv ženu potěšit? Tak si přečtěte tento článek až do konce, protože tady pro Vás mám jeden skvělý tip! Vlastně jeden z nejlepších.


Každá žena miluje růžovou a hodně ozbod kolem, kdo by to nemiloval, já to miluju! Když je vše krásně zabaleno a nazdobeno a o takový nádherný balíček se vám postará jedině Ladylab. Protože holky to mají nejvíce promakané a hlavně fakt povedené. 


Kdo to ještě neví, tak nově na Ladylab naleznete vánoční balíčky. Já jsem si je totálně zamilovala, všechny do jednoho, protože je to naprostá pastva pro oči. Já bych si ho nechala nejraději zabalený až pod stromeček. Bylo mi totálně líto to rozbalovat, protože takto krásně zabalí dárek jen málokdo, ještě, že je máme a můžeme si to objednat rovnou domů.



Pojďme si tedy jeden z balíčků představit. Jaký balíček mi udělal doma radost? Kdo aktivně sleduje můj instagram, tak moc dobře ví, že se jedná o balíček My Beauty.

Každá žena o sebe ráda pečuje a tak jasně vím, že tímto balíčkem nešlápnete vedle. 


Co vše se v balíčku nachází? 

Můj milovaný jahodový kolagen a mé milované tabletky na vlasy My Hair, tyto 2 produkty jsou mé top. Dále ručník, který je nádherný a je skvělým parťákem při cvičení, vše skvěle a rychle vsakuje. A co je pro mě tou největší novinkou? My Teeth, zubní pasta na bělení zubů a musím říct, že je úžasná, není extra pálivá a mi osobně fakt vyhovuje. Jako dáreček jsem tam ještě našla balzámek na rty. Prostě dokonalý dáreček pro každou ženu.




Kdo by, ale chtěl nějaký jiný balíček, tak určitě doporučuji mrknout. Je tam ze všeho něco, třeba jen balíček s kůrou na vlasy a nebo něco na cvičení, takže pokud víte o někom, kdo miluje cvičení a tyto doplňky stravy, tak na 1000% doporučuji, protože nikde jinde to hezčí nenajdete.

Samozřejmě tam je něco i pro mlsný jazýček, takže za mě top balíček a top výběr.


Snad se Vám tento tip na dárek líbil a inspirujete se. Co říkáte vy? Jak se vám toto balení líbí?.. 


Děkuji holkám z Ladylab za poskytnutí tohoto nádherného balíčku.



S pozdravem


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu