Vánoce s Foreo? No jasně!

Zdá se mi to? Nebo to zase vše tak uběhlo? Nedávno tu byly Vánoce a teď jsou tady znovu. No a já vám přináším další tipy na Vánoční dárky. Tentokrát se podíváme na něco, co vám už dlouhou dobu chválím. Kdo aktivně sleduje můj Instagram, tak moc dobře ví, že se jedná o Foreo.


Foreo, moderní technologie v kosmetice a hlavně přístroje se kterými si užijeme domácí relax a domácí salón krásy. 

Nevíte, co ženě pořídit? Nebo kamarádce, mamince? Co si třeba udělat radost sám sobě? To je taky jednou za čas skvělý lék na vše. Takže koho tyto moderní technologie zajímají, doporučuji číst až do samého konce.


Něco, co už jste u mě párkrát viděli? Pojďme si první popovídat o..


Foreo BEAR


Skvělý pomocník, musím už dopředu říct, že tady jsem na 100% spokojená. Nevíte k čemu je tento přístroj vhodný? Tak čtěte určitě dále. Jedná se o takový chytrý

anti-age přístroj, který vaši pleti poskytne nezapomenutelný zážitek. 

Co vše tento přístroj vlastně dělá a jaké jsou jeho technologie? Kombinuje 

T-Sonic pulzace s mikroproudy a právě tyto technologie zpevňují pleť a dělá pleť na pohled pevnější už po prvním použití.

Je jasné, že největšího výsledku dosáhnete až po pravidelném používání, ale i ten okamžitý efekt tam jde dost vidět, kontury jsou výraznější a celkově jsem z něj dost nadšená. Nemusíte se bát žádné bolesti, protože Foreo BEAR nabízí jako jediný na trhu přístroj s Anti-Shock systémem. 





Opět se jednoduše připojíte přes aplikaci, kde máte na výběr všelijaké tréninky a vybíráte podle toho, co zrovna potřebujete. Na ráno je skvělé cvičení na kontury a na večer zase totální vypnutí pokožky, za mě skvělá investice a výsledky se dostavují. 

Jen prosím dodržujte určený interval mezi procedurami, musí to být 24hod.

Hlavně už nemusíte trávit u kosmetičky hodiny a platit za to extrémní peníze, tady jednou zaplatíte a pak už si jen užíváte relax podle vás, kdy máte chuť a čas. Věřím, že ale 3 minutky si na toto cvičení doma najde každý.


S čím se vlastně tento BEAR používá?


Nezapomínejte na to, že se nesmí používat na suchou pleť, ale vždy musí být pleť navlhčená, k tomu nám skvěle pomůže toto vodivé Serum Serum Serum. Je tak lehoučké, ale neskutečně příjemné. Na pleti nejde ani cítit, je skvěle hydratační a k tomu je bez parfemace a pleť projasní. 





Nezapomínáme při masáži ani na krk, takže sérum nanášíme i tam. Pro ty nejlepší výsledky doporučuji právě toto sérum. 


Na co bych v tomto článku nemohla nikdy zapomenout? No přeci na mojeho miláčka, kterého už dlouhou dobu používám a tím je..


Foreo UFO 2


Tady není o čem, je to ten největší relax, po složitém dni nebo ráno na pořádné probuzení vám právě UFO pomůže. Jsem si jistá, že ten, komu ho pořídíte, vás bude navždy milovat. Dvouminutový relax, lepší jak od kosmetičky a hlavně si můžete vy sami vybrat, co zrovna potřebujete. 

Kdo, ale pleťový přístroj UFO 2  ještě nezná, tak tady mám pro vás rychlé shrnutí, co vše vlastně dokáže..



Jedná se vlastně o přístroj, který nejlépe vstřebává masky a jejich aktivní složky do pleti.

Poskytuje chladivou nebo hřejivou terapii, je to jen na vás, co zrovna vaše pleť potřebuje. Poté má T-Sonic technologii, tato technologie jemně masíruje obličej.

No a to nejlepší naposled, barevné LED terapie a nabízí jich rovnou 8.

Pleť je okamžitě hydratována, rozjasněná a hlavě jemná. Já jsem si změn všimla hned a ty výsledky po delší době jsou úžasné, já jsem bez suchých míst, bez pupínku na čele a to je pro mě ta nejlepší změna. Ta investice se prostě a jasně vyplatí.


Teď se pojďme podívat i na mé oblíbené masky. Za mě jedna z nejlepších je právě ta klasika “Make my day” na hydrataci, rozjasnění a hlavně po ránu, úplná pecka, jak se dostat, co nejrychleji z postele.




Maska “Call it Night” je zase skvělá na večer před spaním, úplná paráda, pořádně vypne pleť a je připravená na spánek. Za mě naprostá pecka.




Jako poslední jsem si oblíbila nejvíce masku “Glow Addict” která z unavené pleti dokáže udělat wow pleť. 



Rozjasní a obsahuje výtažek z perel. Za mě fakt top.



Tímto jsme na konci tohoto článku, budu moc ráda, když si vezmete z tohoto článku inspiraci a potěšíte tak své blízké, nebo sebe, protože radost je důležitá.


Mějte se krásně a užívejte si ten předvánoční čas.



Niki_Lifestyle_Czech


Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu