Pohodlí s Napsie..

Vánoce se blíží, co takhle své nejbližší obdarovat pořádným pohodlím? 

Říkáte si, proč pohodlím? No tak to si hned vysvětlíme.


Kdo nezná Napsie, tak dělá velkou chybu a když říkám velkou, tak vážně velkou.

Na napsie seženete to největší pohodlí. Vše na ten nejlepší spánek, či jen malý odpočinek. 

Proč to píšu právě teď? Protože na Napsie probíhá Black Friday, takže je ideální čas nakupovat a nejlépe ve velkém, protože se to vážně vyplatí. 

Slevy jsou vážně obrovské a třeba se jen tak opakovat nebudou.

Protože se jedná o slevy, které dosahují až 60%, takže za mě naprostá pecka.


Co bych osobně doporučila ? Jestli si nevíte rady a chcete poradit, tak za mě je super matrace, ta se fakt povedla a musím říct, že se mi nikdy předtím nespalo lépe. Není ani měkká a ani tvrdá, prostě taková jaká má být a taková, jakou jsem hledala. Obsahuje pěnu Ecocell, která je sama o sobě prodyšná, takže se vám na ni bude spát jako na obláčku. Budete se méně potit, méně se budit a je prostě jedním slovem dokonalá.



Dokonce se už tak nebudím, protože mě bývalá matrace pořád někde tlačila a nespalo se mi na 100% dobře tak jako právě teď. Kdo může taky doporučit je moje čtyřnohá láska, která si to pohodlí užívá ještě dvakrát více.




Co se mi ale od značky Napsie ještě líbí? Jejich povlečení, které je fakt příjemné na dotek a také se mi v něm skvěle spí. Nikdy se mi lépe nespalo, kvalita jde prostě poznat a teď už vím, že investice do takových věcí je důležitá. Spánek je hned kvalitnější. 


Ale na co se taky můžete zaměřit? Na polštáře, peřiny a také přistýlky, které se vždy hodí mít doma a ještě k tomu takto kvalitní. Co se mi, ale líbí nejvíce ? Řada Ocean, ta se povedla. Např. polštář je naplněn kompletně z plastů získaných z oceánů.


Tak co, využijete tuto nabídku Black Friday? Za mě je to jedinečná šance.


Děkuji všem za přečtení tohoto článku.




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu