StoryBox, balíčky s příběhem..

Chcete mít dárek rychle z krku, ale nechcete to odbýt, ale přitom chcete být originální? Jestli ano, tak čtěte tento článek úplně do samého konce..


Nebudu to už dlouho obkecávat a rovnou si pojďme říct, o co se jedná a kde takové dárečky naleznete.

Jedná se o e-shop StoryBox, jak už z názvu plyne, tak se jedná o boxíky a vlastně boxíky plné krásných a originálních dárečků.


No a jdeme na to, pokud si vážně nevíte rady, tak vám dnes ukážu dva pánské balíčky a dva dámské, ale na e-shopu toho naleznete o mnohem více. Já vám tady ukazuji jen topky, které se mi osobně zalíbily úplně nejvíce a myslím si, že by se mohly zalíbit i vám. 


Dámy mají přednost a tak si první ukážeme dva balíčky, které mě zaujaly, jdeme tedy na to..


Srdeční záležitost


Tento balíček zaručeně udělá radost každé ženě, protože, kdo by neměl radost z tak romantického a krásně růžového balíčku, věřím, že radost by měla každá z nás a ještě to dostat od svého nejbližšího. Nebo tímto balíčkem můžete obdarovat svou maminku, či jakoukoliv ženu ve vašem okolí, která by si tento balíček podle vás zaslouží.

Naleznete tam plno skvělých produktů od skvělých značek, co mě zaujalo hned na první pohled? No přece značka Baylis & Harding, tato značka nikdy nezklame a ve formě bomb do koupele a krému na ruce už vůbec ne, každá žena si zaslouží pořádný relax a s šumivým vínem BeRose, které v balíčku naleznete také je to hotový luxus.

Co se týče dalších kousků, tak je v balíčků balzám na rty, který je praktický a vleze se vám do každé kabelky + krásně voní. 

No a co nám ženám chybí ještě k pořádnému relaxu? No přece svíčka, ať nám to celé provoní.


Zakoupíte: zde

Myslím si, že je to prostě ideální dáreček.


Pojďme se tedy kouknout na druhý balíček a kdo mě zná, tak ví, že jinak jsem snad ani vybrat nemohla.


Domácí salón pro ženu


Já relax ve formě maskování miluji, myslím si, že každá žena by si na to péči o sebe samou měla vyhradit čas, je to důležité i pro vnitřní pohodu a mě to velmi pomáhá, je to prostě můj relax, který si užívám.

Tento balíček obsahuje plnou nálož masek značky Kocostar, se kterou mám už nějakou tu dobu zkušenost a musím uznat, že masky jsou to kvalitní, jedny z nejlepších, takže ráda tento balíček doporučuji dále.

Tady tento balíček, ale neobsahuje jen masku na obličej, ale také na ruce a nohy.

Nejen obličej si zasluhuje péči, to je dobré vědět. Všechny tyto masky jsou úžasné a hlavně hydratační a hydrataci naše pleť potřebuje a nejen pleť, ale i ruce a nohy.



Zakoupíte: zde


V balíčku naleznete i mycí houbu značky Kocostar, která také vypadá velice lákavě.


Tak a jsme na konci balíčků pro ženy, takže je to jasné, co nás čeká teď, muži, taky se vám zdá, že pro ně je to složité? Mě tedy ano a často přemýšlím, co třeba koupit tatínkovi, dědovi a nebo přítelovi.

Tady je to prostě vyřešeno za vás, je to strašně super!..


Pro dokonalého muže


Tento balíček mě dostal tím, jak vypadá a tím, že vím, že mé v blízkém okolí by hodně potěšil, je v něm vše, co mají rádi a co by jim udělalo radost, ale myslím si, že by to udělalo radost každému pánovi. 

Co v takovém balíčku vše naleznete?

Je tam něco z kosmetiky a to od značky Health & Ivory, mycí gel na tělo a vlasy a krém na ruce, design se moc povedl, krásný pánský! Za mě krása. 

Pak tam je i taštička a ta se hodí, vždy vše muži nosí po kapsách, tak by je tento balíček mohl přimět si všechny věci dát konečně do této stylové černé tašky.

No a k černé stylové tašce je i černá stylová láhev na pití, která se hodí úplně všude, na cesty, do fitka a kdekoliv.

Pro pány je nutné i něco k jídlu a o to se postará bůčková paštika, vím, že u nás by tato věc z balíčku zmizla jako první a upoutala pozornost taky jako první.

No a co mě ještě osobně hodně zaujalo? SOS krabička ve které nalezne muž kompas, lanko sloužící jako pila, multifunkční kleště a nářadí a jako poslední je tam i píšťalka.


Zakoupíte: zde


Jestli nevíte, co pro tatínka tak toto je za mě super varianta.


Tak a co se kouknout na balíček kosmetiky i pro muže.


Pan Gentleman 


Jak už název vypovídá, tak balíček je přesně pro pravé gentlemany. 

Vím, že třeba zrovna mému příteli tento balíček udělá obrovskou radost. 

V tomto balíčku sice není tolik věcí jako v tom prvním, ale udělá radost a ještě je za hezké penízky s luxusními kousky a to mi přijde jako super varianta.

Co tedy v tomto balíčku naleznete? Pánský mycí gel a pánské mýdlo a k tomu hlavolam, který určitě můj chlap nevyřeší, ale věřím, že bude aspoň o zábavu na nějakou dobu postaráno, takže jestli chcete mít na chvíli od muže na chvíli klid, doporučuji hlavolam.


Zakoupíte: zde


Za mě krásný a propracovaný balíček.


Tak a jsme na konci těchto čtyř balíčků, ale chci vám říct, že na e-shopu toho naleznete o dost více, jsou tam balíčky i dle zálib, takže pokud víte o někom, kdo má rád jógu, čakry a vše kolem toho, tak se tam určitě podívejte, věřím, že tímto potěšíte. 


Zakoupíte: zde


Dále jsou tam krabičky i pro děti, které jsou strašně, ale strašně roztomilé, mě samotnou lákají a to děti nemám a dítě už taky nejsem. Koukněte na to sami, budete se mnou určitě souhlasit.


Zakoupíte: zde


Tak a tímto bych chtěla tento článek ukončit. Snad se vám líbil a budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaký box se vám osobně líbí nejvíce.



Chci poděkovat i firmě story box za nádherné boxíky a za skvělou spolupráci.




Mějte se krásně


Niki_Lifestyle_Czech ♥

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu