NeWu dobroty..

Neumíte si poradit s vánočními dárky? Já jsem se v tom taky kdysi hodně topila a nikdy nevěděla, co komu mám pořídit, ale teď mám pro vás jeden super tip, věřím, že se vám bude líbit, protože já osobně bych byla hodně nadšená.


Říká vám něco e-shop NewU? Jestli ne, tak je to jedna velká chyba, protože na 

e-shopu naleznete fakt samé super věci, hlavně jsou to zdravé dobrůtky a to prostě může přece každý a když ne úplně každý, tak skoro každý.


Na stránkách naleznete fakt široký výběr suchých plodů, jak ovoce, tak dokonce myslím, že jsem tam zahlédla i sušené rajčata, což mi přijde super, protože, když víte, co ten druhý má rád, tak mu můžete sestavit pořádný balík dobrot. Mimo to tam ale najdete i další věci. Pojďme si o nich něco málo říct.


NewU disky


Že nevíte, co to je? Přicházíte o hodně, disky jsou vlastně taková kolečka plná dobrot, ale zdravých. Jsou bez cukru, lepku a bez palmového oleje a jsou jen plné ovoce, no mňam, že ano?..



Můžete je jíst samostatně, třeba na nějakém dlouhém výletě jako svačinku, nebo takový snack do práce, ale také si je můžete přidat do své oblíbené ovesné kaše nebo do jogurtu, vlastně to je jen na vás, jak si disky vychutnáte.

V nabídce jsou 3 druhy a to: švestky s kešu ořechy, jablka s vlašskými ořechy a samotná přírodní meruňka.


Zakoupíte: zde


Za sebe mohu říct, že mým favoritem je čistá meruňka, ale zase u mamky vyhrává švestka, takže je to vážně jen na chutích.

Určitě doporučuji a je to lepší svačinka pro děti, než nějaká sladkost.



Tak o discích už víte, poté tam naleznete všelijaké oříšky, já nejvíce miluji pistácie, těch bych mohla sníst i kilo a vůbec by mi to nevadilo. 



Určitě si tam každý najde ty své, protože výběr je opravdu veliký.



Na e-shopu jsou i zdravé tyčinky ze sušeného ovoce, no vše, co si můžete přát.


Já určitě doporučuji mrknout na e-shop, aspoň na ty disky, ty fakt stojí za to.


Děkuji všem za přečtení tohoto článku a budu se s vámi těšit u toho dalšího.

Klidně mi v komentářích zanechte vzkaz, zda by vám balíček takových dobrot udělal radost.




Mějte se krásně..


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu