MyWave na stejné vlně..

Vánoce se blíží, dárky se začínají nakupovat a já mám pro vás jeden skvělý tip a to na super e-shop, jeden z mých oblíbených a je škoda, že se o něm nemluví více, protože si to zaslouží..


Pojďme si rovnou říct, o jaký e-shop se jedná, jedná se o e-shop MyWave. Naleznete tam kosmetiku a teď poslouchejte, najdete tam kosmetiku z Indonésie a tu prostě tady u nás nemá nikdo, vlastně nikdo ani v Evropě, tento 

e-shop je jediný. Doporučuji mrknout, mimo to tam naleznete i kosmetiku korejskou a japonskou, je to prostě pecka výběr..


Pojďme si nějak shrnout to, co vše tam naleznete a co vám já osobně musím doporučit, protože vše jsem si absolutně zamilovala.

Ukážu vám vše, od tělovky po vlasovku až po pleťovou kosmetiku. 

Takže si vezměte svůj oblíbený nápoj a jdeme na to.



Začnu teda asi tou vlasovou kosmetikou, protože tam mám jednoznačně svého favorita. 

Jedná se o značku Mustika Ratu (Indonésie)..


Vlasový Olej Cem Ceman


Tak a toto? Toto je ten můj největší favorit, mého srdce šampión a můj záchrance vlásků. Olej je úžasný, dává se před mytím a stačí ho fakt malinko, uděláte zábal a nejlepší je ho nechat aspoň hodinku působit, nejlépe ještě déle, ale jak zrovna můžete vy. 

Vlasy pořádně vyživí, dodá jim pořádný lesk a já ho prostě naprosto miluju. 

K tomu není ani moc, co psát, to musíte sami vyzkoušet.

Obsahuje kombinaci kokosového, kukuiového a palmojádrového oleje.


Zakoupíte: zde

Na výběr máte ze dvou velikostí, buď chcete první vyzkoušet jen malý olej, ale já vám říkám, že rovnou se vyplatí ten velký...


Co se týče další vlasovky, tak za sebe doporučuji ještě..


Kondicionér s kokosovým mlékem, ten je dokonalý, v kombinaci s olejem a šamponem od stejné značky je top top.

Za mě je super černý šampon, který je super na tmavé vlasy. Dodává lesk a vlasy jsou chráněné proti škodlivým vlivům z venku. Naleznete tam fakt široký výběr šamponu, takže za mě si každý vybere to své, dle svého problému.



Kdo by chtěl, může do své péče o vlásky přidat i tonikum. 


Je to fakt výborná kombinace a ta cena vs výkon je prostě naprostá paráda. Za pár peněz hodně muziky jako od kadeřnice.


Pojďme tedy přejít na kosmetiku tělovou, kterou miluji taky a strašně moc miluji to, jak vše tak nádherně voní. Vše voní, je to jen na vás, co máte rádi.

Pojďme rovnou začít..


Tělové másla 


Tělové másla, ty doporučuji, jsou hutné a fakt pořádně hydratační, kdo potřebuje po sprše promazat tu pokožku, tak tyto doporučuji. Velké balení, vydrží dlouho, protože ho stačí malinko, je totiž hutnější. Doporučuji všechny vůně, ale nejvíce asi papayu, ta je za mě top, ale na výběr je dost exotických vůní. Jedno z nejlepších. Také obsahuje i vitamíny a přírodní složky + obsahují vysoký podíl bambuckého másla. Takže naprostá paráda.


Zakoupíte: zde

Menší vysvětlivka a rada na vůně:

Papaya je svěží, takže vhodná pro všechny. Vůni lilie, ta je skvělá pro babičku a jasmín nebo hyacint pro mamču. Oliva je vhodná pro všechny stejně jako papaya.


Co z tělové kosmetiky tam ještě nalezneme? 


No přece tělové peelingy, ty jsou taky úžasné, zkoušela jsem peeling s nočním hyacintem a s bambuckým máslem a byl naprosto dokonalý, takže taky určitě stojí za zmínku.




Co dále stojí za zmínku jsou skvělé mléka na ruce a tělo. Dokonalost, do kabelky jsou skvělé, ale do větší kabelky, protože je to větší balení, ale za super cenu. Mléko není tak hutné a proto je vhodné i na cestu. Rychle se vstřebává a doporučuji vůni limetky nebo jasmínu, jasmín má fakt dokonalou a čistou vůni. 



Za tu cenu fakt určitě stojí za to se po něm mrknout. 



Co z tělovky tam ještě najdeme? Třeba tělové oleje, které mají nádherné balení, fakt mě na první pohled vždy zaujmou. 



Taky stojí za zmínku úžasné sprchové gely, které za mě nemají konkurenci, stačí málo, udělají boží pěnu a ta vůně? Pokožka po nich voní ještě hodně dlouho. 



Za mě top lilie a med nebo oliva.


Bylo by to super třeba své nejbližší udělat nějaký balíček z tělovky. Věřím, že každé ženě takový balíček udělá velkou radost. 


No a já bych se tedy rovnou vrhla na pleťovou kosmetiku, to je to, co mě baví ze všeho nejvíce. Starostlivost o pleť.


Začnu značkou Mustika Ratu a pak mrkneme už i na korejskou a japonskou kosmetiku.


A co na obličej tedy u značky Mustika Ratu najdeme? 


Čistící mycí krémy


Něco podobného jsem nikdy předtím ještě nezkoušela, je to hodně zajímají produkt, ale nadchl mě, krém je jemný, skvěle se s nim pracuje a dokonale rozpouští makeup a ostatní nečistoty, na e-shopu naleznete dva druhy. Jak Olivu, která je vhodná pro suchou a normální pleť a poté tam naleznete i mycí krém Bamboo, který je zase určen pro mastnou pleť a pro pleť s akné. Za mě top produkt a za málo peněz.


Tak a teď už ze značky Mustika Ratu přejdeme na korejské a na jednu japonskou.


Co se týče maskování, to má ráda snad každá žena, neříkejte, že ne.

Tak právě tady najdete široký výběr pleťových masek.




Jak od značky Stay Well, které jsou veganské a je tam široký výběr, od ovoce po aloe vera, každý si najde to, co zrovna potřebuje a to mi přijde prostě super.


Nově tam naleznete i značku Missha a u ní nejen platýnkové masky, ale i nějakou tu jinou pleťovou kosmetiku.



Jsou za pár korun a výběr fakt široký.


Když už jsme u těch masek, tak tam najdete i masku na ruce a nohy.


Co se týče japonské značky, tak tam jsou čistící pěny pro všelijaké typy pleti. Jsou s AHA kyselinami a musím vám je jednoznačně doporučit. Čistí dokonale a pleť je po nich úžasně vyčištěná.




Tak a jsme u konce tohoto článku, budu doufat, že se vám článek líbil a že jste si ho přečetli až do úplného konce.




Mějte se krásně a brzy na mém Instagramu bude i slevový kódík..


Niki♥...


Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu