Fitsio Boxík jako dárek?..❤️

Vánoce vánoce přicházejí a já přicházím s novým tipem na dárek. Máte doma nějakého sportovce? Nebo nadšence do cvičení, tak čtěte pozorně. Věřím, že se vám to zalíbí.


Kdo nezná firmu Fitsio, tak dělá velkou chybu. Na e-shopu naleznete fitness boxíky. Každý měsíc něco jiného. Můžete si zaplatit právě předplatné, kdy vám takový boxík bude domů chodit každý měsíc a pokaždé s něčím novým, což mi přijde úplně super. Na výběr máte z boxíku pro pány nebo pro dámy, takže nemusíte mít strach, že to nebude přesně na míru vytvořené, protože vždy se trefí na 100%.




Co v takovém boxíku vlastně můžete najít? Já vlastně ani nevím, kde bych začala, protože je toho opravdu moc. Od všelijakých suplementů, proteinů, tak tam můžete najít i zdravé dobroty jako jsou oříškové másla (ty vždy potěší), ovesné kaše, které jsou mimochodem vždy fajn, když nestíháte snídani a co dále? Všelijaké proteinové tyčinky, nápoje na energii např. (BCAA, vitamínové bomby). 

Ale nemusí tam být jen jídlo a suplementy, můžete ve svém boxíku najít i oblečení, ručníky apod. Je to snadné, při výběru boxíku zadáváte i velikosti, takže žádný strach, že se netrefí do velikosti.


Co mi přijde ještě důležité připomenout je to, že box na měsíc stojí pouhých 690,- a obsah v něm vychází na vyšší částku, takže ušetříte a ještě budete mít dost produktů, které byste si třeba jen tak nevybrali.




Kdo nechce měsíční předplatné, ale chce to vážně jako dáreček pod stromeček, tak doporučuji kouknout po jednorázových a ty vyjdou na 990,- a dárek je vyřešen, já mám v plánu tento boxík pořídit i přítelovi, protože se rozhodl, že by taky chtěl začít něco dělat a mě to přijde úplně parádní, prostě jsem si tyto boxíky zamilovala, vždy mě překvapil, nestalo se mi, že bych z něčeho neměla radost. 


A co si pro nás ještě připravili na e-shopu? Limitované boxíky, tam naleznete dva druhy: Pink Power a Blue Beast, tam tedy přesně vidíte, co obdržíte. Takže, kdo nemá rád překvápka, tak doporučuji mrknout právě na toto.


S jakými značkami jsem se setkala v boxíku já? Např. se značkou Ladylab, Nutrend, Descanti apod. Samé luxusní kousky a jsem z toho upřímně šťastná, protože právě díky tomuto boxíku jsem objevila nové značky a to právě např. značku Descanti.


Tak a jsem na konci tohoto článku, snad se vám líbil a dáte na mé doporučení, určitě mi můžete napsat, jestli tento boxík znáte nebo jestli ho plánujete pořídit.



Děkuji i firmě Fitsio za poskytnutí boxíku a za vždy spolehlivou komunikaci. 



Mějte se krásně



Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu