Dětské tipy z Elnino..

Kdo se na Vánoce těší ze všech nejvíce? No to je přece jasný, děti. 

Přece bych vás nemohla ochudit o tipy i pro ty nejmenší a to také z e-shopu Elnino.

Nenaleznete tam totiž jen pánské a dámské věci, ale i věci pro ty nejmenší, což mi přijde úplně super.

Já jsem si pro tento článek připravila kousky, které se mi osobně líbily úplně nejvíce a jsem z nich fakt nadšená.


Abyste si nemysleli, že to zkouším a testuji já, tak to vůbec ne, v rodině mám malých testovatelů dost. Takže jsem to rozdělila mezi malé a to byla radost.


Už to déle nebudu obkecávat a rovnou se na to vrhneme.


Hned na začátku dám do pozornosti kousek, který je vhodný pro děvčátka i chlapečky. 


Zpívající antibakteriální mýdlo na ruce


Určitě žádného rodiče neminula písnička Baby Shark, fakt je to písnička, která dokáže po několika přehráních lézt pěkně na nervy, ale toto mýdlo je naprosto boží pro děti. Jak už je z názvu jasné, tak toto mýdlo doopravdy zpívá, nic takového jsem nikdy předtím neviděla, ale přijde mi to jako super kousek pro děti, protože pro ně bude umývaní rukou větší zábava. Navíc má krásnou modrou barvu a krásný dětský obal. Vůně mě uchvátila, krásná vůně Tutti Frutti. 


Zakoupíte: zde

Místo znělky “BABY SHARK” je tam tedy “WASH YOUR HANDS”. Za ty peníze se vážně vyplatí. Děti budou mít radost, ale rodiče zas o trochu menší.


A toto je asi jediný kousek, který je vhodný pro chlapečky i děvčátka, teď to už bude přesně rozdělené, ale věřím, že každý si najde něco, co by se mu líbilo.



Dekorativní kazeta pro děti Cupcake


Cupcake, kdo by ho nemiloval? Tento se ale povedl, pro malé princezny je jako stvořen, co myslíte?..



já to vím, protože každá maminka malé slečny už aspoň jednou zažila kradení malovátek, tak tady je to pravé pro ni. Skládá se z lesků na rty, očních stínů, tvářenky a k tomu je i aplikátor na nanášení. Za mě parádní dárek pro každou pravou princeznu. 


Zakoupíte: zde


Hlavně ten tvar, ten je prostě povedený dokonale.



Dárková kazeta Superman


Superhrdinové, ti vládnou u malých kluků, taky by chtěli takovým superhrdinou být, neříkejte, že ne. Tato kazeta je přesně stvořena pro tyto nadšence. Superman voňavka a k tomu i krásné hodinky se superman znakem? To je přece velká frajeřina a takový začátek toho, jak se takovým superhrdinou stát. 

Vůně je jemná a fakt příjemná, hodinky jsou lehoučké, akorát na ruku dítěte.


Zakoupíte: zde


(bohužel sada s hodinkami teď není dostupná, tak přidávám podobnou)

Za mě naprostá pecka a za tu cenu je to super dáreček. 



Chupa Chups Cherry Burst


Kdo si z puberty pamatuje voňavky chupa chups? Já jo, byly to mé oblíbené, milovala jsem je a jsem ráda, že pořád tyto vůně existují a dají se sehnat. Tato kazeta se fakt povedla. Hlavně ta vůně těch višní, to je něco fakt úžasného. Kazeta obsahuje jak vůni, tak i sprchový gel stejné vůně a pro malé puberťačky je to jako stvořené. 


Zakoupíte: zde

Přesně jako lízatka chupa chups. 

Cena 189,- je velmi příznivá.



Disney Cars vůně


Který klučina by nemiloval auta? Přece každý. Určitě mi dáte za pravdu. Vůně je stylová a krásný flakonek má také. Voní jemně a je to fakt příjemná vůně. Věřím, že klučina bude za frajera a určitě doporučuji se na tuto vůni podívat. 


Zakoupíte: zde


Má 100ml takže fakt dlouho vydrží.

Cena 155,- 


Všimla jsem si, že v poslední době hrozně frčí tlapková patrola a na elninu naleznete také nějaké kousky právě s tímto designem a to je super no ne?..

Rovnou vám je jdu ukázat.


Sprchová pěna pro zábavnou koupel


Ta pěna je skvělá, musím to přiznat i já, protože jsem si ji zamilovala taky. Hlavně má moc roztomilý obal. A víte co? Ta vůně? Je dokonalá, ovocná a pěna je barevná, takže pro dětičky ideál, hlavně pro děti, které milují dlouhou koupel ve vaně a to věřím, že miluje každé dítě, ještě k tomu, když mu tam dáte tak super pěnu.


Zakoupíte: zde


Cena je upřímně hodně super a to je 53,-..



Svítící zubní kartáček s časovačem 


Další parádní kousek pro dětičky, hlavně pro ty, které se do koupelny musí tahat, aby si umyli zuby. Tento kartáček se jim určitě zalíbí už jen z toho důvodu, že krásně barevně svítí a hlavně je i s časovačem, svítí po takovou dobu, dokud si mají děti čistit zuby, takže je to super pomocníček.


Zakoupíte: zde


Za sebe určitě doporučuji, je krásný a jemný.

Vyjde na 71,-..



Tak a jsme u konce tohoto článku, doufám, že se vám mé tipy pro děti líbili a že si z něčeho vezmete inspiraci.


Tímto chci poděkovat firmě Elnino za poskytnutí produktů pro tento článek.




Mějte se krásně


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

  1. Pár kousků jsem už díky tobě koupila 😃😃kartáček je fajn, je si chvíli ještě na něj počká.. Tu pěnu jsem moc nepochopila😃😃jestli je do koupele nebo na mytí 😃😃 ta láhev mě děsí tím jak někde psali že to může bouchnout nebo neco o horlavosti 😃😃ale to je tím že jsem asi nikdy nic tak detailně nekoumala😃😃🤦‍♀️ no a to hrající mýdlo je super 😃sice hraje i když pere pračka 😃 ale nejde To tolik skrz ni slyšet 😃😃ale vůbec mi nevoní, tak buď jsem divna ale tuti frutti tam teda necítím 😃 mě to připomíná tu smrdutou dezinfekci co dávali v obchodech 😃😃😃 ale možná sem divna😃🤷‍♂️mi ted páchne kde co😃

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné 🤩🤩 určitě něco koupíme 😍

    OdpovědětVymazat
  3. To sú skvelé tipy, tie darčekové sety sa určite hodia, ďakujem za tip 😊

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou skvělé tipy. Ráda něco vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  5. To sú fakt krásne veci 🤩 Brala by som aj ako dospelá niektoré z nich 😇😁❤

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou super tipy! 😯🔝❤ A moc hezky napsaný článek.

    OdpovědětVymazat
  7. Paradni vyber..urcite jako kazdy rok nakoupim

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je skvělý😊..
    a ta cupcake kazeta😍😍 pořád přemýšlím, kde dcerce vzít malovátka a tohle nemá chybu, takže už je jasno😊😍..
    děkuji za tipy😊

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek, hezký tipy ♥️♥️

    OdpovědětVymazat
  10. Super typ, určitě na něco mrkneme. 😉

    OdpovědětVymazat
  11. Vedela by som si vybrať s týchto produktov aj keď dieťa nemám a dieťa už nie som 🤣

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu