Tipy na dárky pro muže..

Dárky pro chlapa? To je nejhorší výběr ze všech, hlavně tedy pro tatínka a přítele, nikdy už nevím, co pořídit, ale kosmetika mi přijde jako super plán vždy, když už nevím. 

Kde vždy zavítám já? No přece na mé oblíbené elnino, najdu tam vše, za super ceny a hlavně pro všechny.

Dám vám tady pár tipů o kterých si myslím, že za to prostě stojí.


Zaměřila jsem se dokonce i na pánskou péči o pleť, protože si myslím, že i pánové by se o svou pleť měli starat.

Už to nebudu dlouho obkecávat a rovnou se na to vrhneme. 


Jako první se vrhneme na nějaké ty kazety s vůněmi, ty přeci nikdy nezklamou, no nemám pravdu? Připravila jsem si jak nějakou levnější, tak i nějakou trošku dražší. 


Začneme tedy tou levnější variantou a tou je…


FORD MUSTANG COLLECTION


Tady tato sada mini toaletních vod se mi extrémně zalíbila a to hned na první dobrou. Už jen tím, že muž může vyzkoušet hned několik vůni a nemá tam jen jednu, tímpádem si může najít svého favorita. Plus pro někoho, kdo miluje auta je to trefa do černého, já to znám u nás, všude, kde je auto, tak je radost. Všechny vůně voní příjemně a přítel ani taťka si na žádnou z nich nestěžovali. Výdrž mají slušnou a na oblečení ještě lepší.


Zakoupíte: zde


Celá tato sada čtyř vůní vyjde na pouhých 169,- a to je prostě jedna velká paráda.


Co se týče té trošku vyšší cenové kategorie, tak jsem vybrala…


HUGO BOSS BOSS BOTTLED INFINITE


Jak jinak bych já mohla vybrat, že ano, prostě Boss je moje srdcovka a ten žádného chlapa nikdy nezklame, zaujme jak skvělým flakonem, tak úžasnou vůni, kterou prostě HB umí nejlépe. 

Dokonce v této dárkové kazetě máte ještě k parfému navíc sprchový gel, který voní stejně jako parfém, prostě pořádně mužsky. Tento má snad největší výdrž ze všech. Za mě určitě ano. 

Věřím, že tato kazeta prostě radost udělá každému.


Zakoupíte: zde

Cena není také nějak extrémně vysoká.. vyjde na 807,-


No a jdeme na poslední produkt a tím je jak jsem na začátku prozradila něco z péče o pleť a tělo. 


PAYOT HOMME OPTIMALE


Značku Payot mám moc ráda, co se týče dámské kosmetiky, ale pro pány jsem to viděla poprvé a tak jsem to hned musela vzít tomu mému na testování. I já sama jsem byla překvapena z toho, jak krásně je to zabalené a hlavně celé voňavé. V dárkové kazetě najdete čistící pleťový gel, pleťový balzám, deodorant a kosmetickou taštičku ve které jsou všechny produkty krásně zabalené.

Největší radost jsem měla z toho čistícího gelu, který fakt dokonale čistí. Přítel měl o dost hezčí pleť, fakt jsem čuměla.


Zakoupíte: zde


Je to kvalitní kosmetika za přijatelné peníze a tato sada pro muže vyjde na 420,- ..


Tak a jsme na konci tohoto článku, určitě mi můžete dát do komentářů vědět, zda svým drahým polovičkám kupujete vůně nebo něco podobného.


Děkuji všem za přečtení článku a děkuji hlavně elninu za poskytnutí produktů.



Mějte se krásně.



Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu