Tipy na dárky pro dámy..

Víte, co nám už klepe na dveře? Že nevíte? No přece Vánoce! Pro někoho je brzo na dárky, ale já si osobně myslím, že je ten pravý čas na to si konečně udělat aspoň obrázek o tom, co komu chcete pořídit.


Já jsem si pro vás připravila článek s tipy na dárky právě z e-shopu Elnino a dnes? Dnes to budou dárky pro dámy a já věřím, že vám určitě něco padne do oka.


Jdeme rovnou na to! Vybrala jsem pár zajímavých kousků, které se určitě budou líbit každé pravé dámě. 

Bude se jednat o dárkové kazety, protože ty na Vánoce prostě jedou a já je miluju a doma je taky všichni milujeme, udělá to hezký dojem, už jen tím, že je to předem krásně nachystáno. 


Tak já už vás tedy nebudu dlouho napínat a jdeme rovnou na to, vybrala jsem ze všelijakých kategorií.


Něco, co nesmí žádné Vánoce chybět jsou přece vůně, parfémy, to já miluju a je to za mě dárek, který udělá vždy radost.


Chloé Love Story


Chloe, vůně, která nikdy nezklame a dokonce jsem teď vyzkoušela variantu Love story a ta je fakt úžasná! Kdo miluje květinové vůně, tak je to přesně pro vás a věřím, že si ji zamilujete, buď vy, nebo jakákoliv žena, kterou obdarujete.

Lehká, příjemná a není to žádný bolehlav, což mi přijde naprosto super, kdo mě zná, ví, že já ty silnější vůně nemusím.


Složení parfému..


Hlava:

bergamot


Srdce:

konvalinka, růže, květ pomerančovníku, květ švestky, nasturcie, zelené tóny


Základ:

bílé pižmo


Musím říct, že tato vůně mě za poslední dobu dostala ze všech nejvíce a k ní i super designové tělové mléko, které voní stejně dokonale.


Zakoupíte: zde


Hlavně si všimněte toho skvělého flakonku, je hrozně povedený a proveden do každého detailu.


Vlasy, koruna krásy ženy, souhlasíte? Já určitě ano. 


Moroccanoil mini must haves


Velmi luxusní značka vlasové kosmetiky Moroccanoil už mě fakt dlouho lákala a tak jsem ráda, že jsou na elninu právě tyto miniaturky v tak krásné sadě, naleznete v ní suchý šampon, který se vleze do každé kabelky a krásně voní. Co se týče olejíčku, tak ten mě překvapil ještě o trošku více, snadno se aplikuje, vlasy jsou po něm jemné a nekrepatí se, snadno se rozčesávají a já jsem z toho neskutečně nadšená, jednou určitě pořídím velké balení. 


Zakoupíte: zde


Za tu cenu určitě doporučuji vyzkoušet, na e-shopu najdete sadu vhodnou jak pro světlé, tak i tmavé vlásky.


Dekorativní kosmetika? Ta nezklame přece nikdy, jak dívky tak ženy, všechny nás baví to zkrášlování, někoho více, někoho méně, ale každou ženu to potěší.


Elizabeth Arden Dárková kazeta


Elizabeth Arden, značka luxusní kosmetiky, ale na Elninu? Seženete za super cenu a to se fakt vyplatí, tato sada udělala radost mi i moji mamce, která mi polovinu věcí z ní zabavila, ale nevadí, testovalo se ve velkém, takže jsem ráda.

V dárkové kazetě naleznete bronzující pudr 4v1, který je, ale naprosto dokonalý, čtyři dokonalé barvičky, naleznete v něm konturovací pudr, tvářenku, rozjasňovač nebo bronzer. Dále tam naleznete řasenku s ceramidy a z té je unešená zase mamka, ale musím potvrdit, že efekt dělá vážně nádherný, to se musí nechat, přirozený a super klasický kartáček udělá krásné řasy.

Jako poslední se tam ukrývá tekutá rtěnka a ta je taky úžasná, sice nevydrží jídlo a pití, ale efekt dělá krásný a to se musí nechat.


Zakoupíte: zde


Za cenu 358,- máte krásný dárek pro maminku, přítelkyni nebo kohokoliv jiného.


A jdeme do samostatného finále a to je taková mix kazeta a ještě k tomu za pár peněz a hodně muziky.


Ziaja Gdan Skin


Ziaju už zná určitě každý a musím říct, že ta kosmetika za ty peníze je luxusní, za málo peněz hodně muziky. Tato kazeta je naprosto našlapaná produkty a já jsem si ji zamilovala, hlavně mlhu na obličej, která dokonale a okamžitě hydratuje pleť. 

Dále tam naleznete tělový balzám, který má stejně příjemnou vůni, takovou čistou a jemnou. Dokonale všechny produkty hydratují, to jsem si na této řadě zamilovala úplně nejvíce. 


Zakoupíte: zde


Poté se tam nachází glycerinové mýdlo a denní pleťovou péči s SPF a spf je nutnost každé ráno, po celý rok. 
Za cenu 188,- je to krása.


Tímto jsme u konce těchto tipů, věřím, že nejsou poslední a pro dámy se tu určitě zase něco objeví, ale příště se můžete těšit zase na pány a tipy právě pro ně, což určitě ocení každá žena.


Všechny tyto produkty naleznete na Elnino, ale ne jen tyto, je jich tam 1000x více, takže se určitě koukněte i na něco jiného, dokonce tam teď probíhá podzimní výprodej, tak určitě doporučuji mrknout, já s přítelem už máme nakoupeno.


Kdy nakupujete vánoční dárky vy? 



Děkuji vám za přečtení tohoto článku a mějte se krásně.


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu