Krásné vlásky s Ladylab..

Kvalitní vlásky? Ty chceme každá, ale musíme pro to něco přece udělat, jen tak to nikdy nebude. Jak se říká, tak vlasy, koruna krásy každé ženy a já za tímto také stojím.

No a proto tady pro vás mám 2 takové super tipy, jak na krásné a zdravé vlásky.

Holky z Ladylab překvapily úplně skvělými produkty, které se o ty naše vlásky skvěle postarají.


Já už to nebudu dlouho obkecávat a rovnou se mrkneme na ty super kousky.


Lady Collagen 


Collagen, žádný mi nikdy nechutnal, protože jsem všude cítila tu pachuť, ale tady u tohoto je to jinak, příjemná chuť a žádná pachuť, konečně..

Obě příchutě jsou skvělé, jak jahoda, tak citrón a vydrží fakt dlouho. 

Co mě zaujalo je to, jak je kolagen řešen, má krásný design a hlavně se mi líbí i odměrka v něm.


Zakoupíte: zde


Krásný růžový obal potěší přece každou ženu.

Musím říct, že vlasy jsou kvalitnější a hlavně zdravější, užívám už fakt od doby, co vyšel a není to mé první balení. 

Za mě naprostá paráda.



No a druhým produktem? To jsou přece vitamínky..


My Hair


Jedná se o vlasovou kůru na vlásky, nejvyšší kvality. Já jsem s nimi neskutečně spokojená, určitě bych brala další balení, protože vlasy jsou krásné, delší, pevnější a zdravější. Hlavně už se tak nekrepatí, to byl můj největší problém. 



Co všechno tento doplněk stravy vlastně obsahuje? Přesličku, biotin, zinek a selen, všechny tyto parádní věci mají na starost normální stav vlasů. 


Zakoupíte: zde


Cena 689,- je také přijatelná a fakt se vyplatí.



Určitě můžete využít i můj slevový kód 

“NIKOL10” se kterým máte slevu úplně na vše.


Tak děkuji všem za přečtení článku a mějte se zatím krásně, určitě budu ráda, když mi v komentářích zanecháte něco hezkého, třeba jestli se vám článek líbil 

a nebo jestli vás něco z toho láká.


Mějte se krásně..




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu