Foreo Ufo 2 a můj pohled na něj..♥

Moderní technologie? To přece v této době známe všichni, ale? Co když se řekne moderní technologie v kosmetice? Ještě k tomu v něčem, co si můžeme dopřát z pohodlí domova? To už zní hodně dobře, hlavně pro nás ženy, které nemáme čas docházet pořád na kosmetiku, prostě to zabere čas, ale já mám pro vás všechny jeden skvělý tip, který se o toto vše postará a to dokonce do 2 minut, no není to parádní? Já myslím a vím, že ano.


Kdo mě sleduje na Instagramu, tak už určitě ví, o čem je tady řeč. 

Dnešní článek bych totiž ráda věnovala jednomu pomocníčkovi v mé milované skincare rutině. Tím pomocníčkem je Foreo Ufo 2. 


Nechci to nějak moc obkecávat, aby to nebylo unavující, proto jsem se rozhodla, že vám to sepíšu do odstavců a rozebereme rovnou více témat a to bude:

Vlastnosti a technické specifikace, kde zakoupit a jaká je investice, okamžité účinky a dlouhodobé účinky.


Nebudu to už protahovat a rovnou se na to vrhneme, co vy na to?..


Vlastnosti a technické specifikace 


Co vlastně tento malý přístroj vše dokáže a na co vlastně je? Ufo 2 je sonický přístroj pro urychlení účinků pleťové masky, lépe se vstřebávají, trvá to pouhé 2 minuty.

Poskytuje chladivou nebo hřejivou terapii, je to jen na vás, co zrovna vaše pleť potřebuje. Poté má T-Sonic technologii, tato technologie jemně masíruje obličej.

No a to nejlepší naposled, barevné LED terapie, nabízí jich rovnou 8 a to je super no ne? Takže toto bylo takové rychlé představeni v rychlosti. Rychlé ovládaní přes mobilní aplikaci.



Zakoupení a cena


K zakoupení je na pár e-shopech, můžete zakoupit přímo na jejich stránkách Foreo, kde jsou často krásné akce, třeba, že k nákupu určitého produktu dostanete zdarma další, dodání trvá cca 7 dní, jelikož to nejede z ČR, ale z ciziny. Dále se dá zakoupit na Notino, kde naleznete fakt široký výběr a dokonce i hodně masek pro Ufonka, což mi přijde super a s dodáním od Notina jsem vždy byla spokojená, rychlost je super. Najdete ho např. i v parfumeriích Douglas a Sephora. Takže je jen na vás, kde si svého mazlíčka zakoupíte. Pořizovací cena je sice vyšší, ale všechna ta investice do něj se vyplatí do poslední korunky. Pohybuje se okolo 6k-7k podle aktuální slevy. Doporučuji sledovat ceny. 


Zakoupíte: zde



Okamžité výsledky


Co se týče o okamžitých výsledků, tak těch je hned několik. Je to jen podle toho, jakou masku si vyberete, ale u všech je jasná jedna věc, okamžitá hydratace. Kromě hydratace je okamžitě viditelná rozjasněná pleť a u některých masek jde vidět hned takové to “vypnutí” pleti. Jak říkám, je to podle výběru masky, když si dáte masku na večer “Call it night” 


Zakoupíte: zde


tak je jasné, že vám to tu pleť vypne a když si vyberete masku “Make my day” tak ta vás pořádně povzbudí, rozjasní a krásně připraví pleť na celý den. 



Zakoupíte: zde



Dlouhodobé účinky


Já osobně už Foreo používám nějaký ten pátek, myslím si dokonce, že to za chvíli bude už nějaký ten půl rok a za tu dobu jsem si všimla na své pleti hodně pokroků a hodně změn. Jako hlavní změnu beru to, že se mi už tak moc nedělá akné, což je pro mě ta největší radost, kdo má problematickou pleť, tak určitě zná to trápení s každým novým pupínkem. Čeho jsem si všimla dále? Přece toho, že má pleť už není tak unavená, je krásně rozjasněná i v dny, kdy foreo nepoužívám, prostě už mi taková hezčí zůstala. Jako velký pokrok beru to, že mé suché místa na čele už nejsou suché, měla jsem tam šupinky a po používání už viditelné nejsou. Nemusím chodit na kosmetiku a vše si mohu dopřát doma. 



Tak a tímto bych asi zakončila tento článek, určitě budu ráda, když mi v komentářích dáte vědět, zda máte s něčím podobným zkušenost a nebo jestli vás něco podobného láká. 



Mějte se krásně.



Niki_Lifestyle_Czech


Komentáře

  1. Skvělý článek ❤️ Tohle mě už dlouhou dobu zajímalo 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za recenze, zatím s Foreem nemám zkušenosti, ale snad jednou vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  3. S týmito produktami nemám vôbec skúsenosť, no ten sonický prístroj ma veľmi zaujal 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný, vše to vypadá perfektně 🤎

    OdpovědětVymazat
  5. Ufo mě láká, po všech tvých příspěvcích, ale ta cena je pro mě fakt masakr, to by padl celý rodicak, to bych asi nepřežila.. Budu si muset počkat ještě několik let 😃

    OdpovědětVymazat
  6. Přemýšlím už dlouho nad Foreem :)A mám jasno :) Skvělý článek

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní článek. Já tenhle přístroj mám a miluju ho.

    OdpovědětVymazat
  8. Pridávam sa k ostatným tu predo mnou - dobrý clánok 😊 vdaka za info 🙏🏼

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu