E-shop Mi_Band.cz

Víte o tom, že jsou Vánoce už skoro za rohem? A vy nevíte, co svým nejbližším pořídit? 


Já to vím a přináším vám jeden takový skvělý tip na e-shop, kde seženete doplňky pro vaše hodinky nebo pro váš mobil a to je super no ne? A jak se jmenujee? No přece MiBand !


Jeden z mých oblíbených e-shopů si tady na blogu své místo prostě zaslouží a je to jasné, že se tady musí také objevit.


Kdo miluje dárky na míru? No kdo by ne, vytvořit kryt na mobil podle gusta vašeho nejbližšího? Nebo řemínek na hodinky? To by se přece líbilo úplně každému! Mě osobně by takový dárek udělal extrémní radost a co tak vím, tak i mé rodině, přítel byl z obou krytů, co dostal úplně odvařený a nosí je furt dokola, protože jsou prostě dokonalé. Kryt můžete vyrobit na Iphone a to od modelu 7 a výše..




Vše můžete mít originální, takové, jako nemá nikdo jiný, protože si to prostě vezme na starost jejich šikovná grafička, která si poradí úplně se vším, můžete si na kryt vložit jak svou nějakou fotečku a nebo něco, co máte rádi a prostě vás to jako osobu vystihuje.


Jak můžete vidět, já jsem tady nechala udělat ségře a přítelovi kryty, které jsem věděla, že udělají radost! Ale to určitě znáte, jestli tady mám nějakého fandu Marvelu nebo Star Wars.



Když tedy nechcete nic úplně podle sebe, tak tam mají širokou nabídku jejich řemínků na hodinky, jak na Apple Watch tak na Xiaomi a to všelijaké druhy, takže za mě úplná paráda. Já jsem nadšená z kvality všeho, co jsem zatím měla..


Ochotný e-shop a hlavně strašně rychlé vyřízení objednávky a to se mi líbí úplně nejvíce.


Snad se vám něco na e-shopu zalíbí a já věřím, že ano! 

S kódem “NIKI20” mám 20% slevu úplně na cokoliv a to se vážně vyplatí, už tak tam mají levné kousky.


Určitě doporučuji mrknout i na jejich Harry Potter kolekci apod.. Je to fakt vydařené a jinde tak krásné řemínky na své chytré hodinky nenajdete..


Mějte se krásně a nakupujte, nákupy uklidňují..


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu