Léto a vůně, jak vybírat?

Léto a parfémy, to je u nás doma jedna samostatná kapitola. Trpím už nějaký ten rok na migrény a časté bolesti hlavy, takže v létě trpím ještě více.


Ve spolupráci s e-shopem Elnino jsem pro vás sepsala článek, který se určitě bude hodit lidem, kteří na tyto bolesti také trpí.


Zjistila jsem v nedávné době, že jedním ze spouštěčů jsou i parfémy, ale ne všechny, jen ty silnější a ty, které “lezou do hlavy” nebo jak bych to napsala, takže vlastně ty, které mají silnější složky, mi například vadí vůně hodně kořeněné, na sobě mám nejraději květinové, či květinovo-ovocné, nevadí mi, když je parfém okořeněn třeba jednou silnější složkou, ale nesmí jich tam být více. Osobně nesnesu Ylang-Ylang (to vážně vůbec, z toho se mi tak motá hlava, že je to až neskutečné), vadí mi, když je extrémně cítit santalové dřevo, ale v malém množství je to velmi příjemná vůně.


Takže jsem doma zavelila a pořídila jsem nám na e-shopu Elnino dva, podle mě letní a svěží parfémy, které jsem si zamilovala.


Pro přítele jsem vybrala klasiku od značky Hugo Boss, on se té značky nevzdá, takže jsem hledala podle složení a našla jsem ten nejvhodnější a tím je..


Hugo Boss Bottled Tonic


Jen na pohled mi tento parfém přišel jemný díky vzhledu, ta světle modrá barvička dělá prostě hodně a mi se neskutečně zalíbil jak designem tak složením, které je velmi příjemné a musím za sebe říct, že je to jeden z nejlepších HB bottled, který zatím doma přítel má.


Zakoupíte: zde

Je to nevtíravá vůně, která je sice na prvních pár sekund silnější, ale pak se rozvoní a je to příjemná, jemná pánská vůně. Co se týče flakonku, tak ty nikdy nezklamou. Dokonce parfém vydrží vonět opravdu dlouho a stačí ho málo.


Složení:


Hlava

citron, grapefruit, jablko, hořký pomeranč


Srdce

zázvor, skořice, hřebíček, geranium


Základ

vetiver, dřevité tóny


No musím vám ho doporučit všemi deseti, stojí za zkoušku!..



Tak a rovnou se vrhneme na dámský kousek, já doma pokaždé měním parfémy dle ročního období, když je teplo, chci ty parfémy co nejjemnější.

Už vás dlouho nebudu napínat a ukážu vám, jaký parfém jsem tentokrát vyzkoušela. 


Calvin Klein Eternity Moment 


Od značky Calvin Klein jsem ještě tolik parfémů nevyzkoušela, ale když už ano, tak jsem vždy byla spokojená. Tady u tohoto to není výjimka. Parfém krásně voní, má krásný flakonek, který je sice obyčejný, ale má zase krásné detaily a potěší podle mě každou dámu.

Je jemný, neleze do hlavy, ale fakt ho stačí jen málo, pak by pro někoho mohl být vtíravý díky obsahu santalového dřeva a pižma, takže vážně stačí malinko a on se krásně rozvoní a nebude vám ani vadit, prostě si budete tu jemnou a příjemnou vůni užívat. 


Zakoupíte: zde


Vydrží dlouho a dokonce vydržel vonět celý den na mém výletu v Praze.

Musím říct, že je to taková romantická vůně a to dělá i ta krásná jemně růžová barvička. Prostě je to taková typická letní vůně a úplně si umím představit tuto vůni u moře. Achjo, jak já bych někam letěla.


Složení: 


Hlava

liči, malina, guava, meloun


Srdce

leknín, jasmín, květ marakuji, čínská růžová pivoňka


Základ

santalové dřevo, pižmo, kašmírové dřevo, brazilské růžové dřevo


Takže to složení je taky skvělé, nejvíce se mi tam líbí právě to svěží ovoce, které tam krásně vyniká a se silnějšími složkami tvoří prostě luxusní parfém na léto.



A nedávno jsem s mamkou dělala objednávku na e-shopu a do očí mi tam padl ještě tělový sprej značky Guess a jelikož tělové spreje v létě miluju na osvěžení během dne, tak bylo jasno, že si jeden z nich pořídím. 


Guess Love Sheer Attraction


Krásná jemná květinová vůně, řekla bych i s nějakým obsahem ovoce a hlavně super na osvěžení. Dokonce je tělový sprej obohacen i o aloe vera a heřmánek, což je na léto super, krásně zklidní pokožku a přitom ji i dokonale provoní.


Zakoupíte: zde

A ty obaly? To je věc, na kterou jsem se hned nechala nalákat, protože ty krásně květinkované obaly jsou nádherné. 


Takže v létě pryč s parfémy, co lezou do hlavy, chce to něco svěžího a pořádně fresh...



Co vy, měníte parfémy v létě? Nebo používáte pořád jedny a ty stejné?





Tímto chci moc poděkovat firmě Elnino za krásný balíček a že jsem díky nim mohla tento článek sepsat.




Krásný začátek srpna!


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

  1. Já nechávám furt stejný parfém 🤍

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé tipy 😍 já měním pořád vůně ☺ dříve jsem měla jen jednu oblíbenou, ale pak už jsem ani necítila tu vůni při častém užívání 🙈

    OdpovědětVymazat
  3. V létě používá svěží vůně, v zimě více sladké.

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek 🙈 ano upřednostňuji svěží vůně 🙈

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám celý rok 3 parfémy, podle aktuální nálady 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Vône rada mením a v lete dávam prednosť sviežejšim vôňam ☺️

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám 2 oblíbené a ty nosím pořád 🙈 v létě hlavně Lanvin E'clat a pak ještě burberry woman 😍

    OdpovědětVymazat
  8. já používám pořád něco jiného😄😊

    OdpovědětVymazat
  9. Rada objavujem, skúšam niečo nové :) Mám ale aj svoje topky na ktoré nedám dopustiť

    OdpovědětVymazat
  10. Na léto mám ráda jemnější a květinové vůně a přes zimu zase těžší a kořeněné. Tahle voní určitě nádherně. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu