Onen Design

Krásný den vám všem, u nás je už škaredě a tak jsem si udělala čas na to, abych vám sepsala zase po delší době jeden článek na blog!...

Taky někdy přemýšlíte nad tím, jak si ten byt, domeček udělat hezčí? Čím ho ozvláštnit nebo ho zútulnit?.. 

Já jsem nad tím taky dlouho přemýšlela, ale poté jsem narazila na firmičku 

Onen Design, kde naleznete fakt nádherné interiérové dekorace..


Naleznete tam velký výběr dekorací a hlavně je tam všehochuť. Každý si najde to své, co má rád a k čemu má i nějaký vztah. Jedná se o partu mladých lidí, takže je vlastně krásné, že něco takového založili a že na tom tak krásně zapracovali a teď mají tak velký výběr produktů.


Své produkty vyrábí z ekologického materiálu a hlavně za příznivé ceny, o to jim také šlo, zútulnit si byt za pěkné penízky a tak, aby si to mohl každý dovolit. Co se mi také libí je milá komunikace se zákazníky a hlavně rychlá, což je taky důležité. 


Tak a teď si pojďme říct, co na e-shopu vše nalezneme. 


Fakt je tam toho na výběr požehnaně hodně, naleznete tam jak motta, které jsou psaná velmi hezkým písmem, tak tam naleznete i zvířátka a to mi osobně se líbí nejvíce, víte, že já je prostě a jednoznačně miluji!


Mimo to tam naleznete rostliny, takže milovníci rostlin a kytiček si tam své najdou také, úplně si to umím představit jako dárek pro babičku nebo maminku, nebo jen tak pro radost sama sobě.



Pak už jsou tam i tematické kousky, pro dobrodruhy, pro zamilované, což je skvělé pro pár, kteří se zrovna stěhují spolu do prvního bytečku a chtějí si to udělat hezčí, takže za mě by to byla jasná volba.

A co mě teda zaujalo?

Také znaky horoskopu, kdo to má rád, tak ví, že toto udělá radost, taky se mi to líbí jako dárek, to podle mě potěší každého.


Pro dětičky jsou tam roztomilé pandy, které jsou fakt nádherné a věřím tomu, že dětičky to velmi potěší, tak stejně jako zbytek zvířátek, např. zvířátka z lesíku.


Tak a teď se pojďme podívat na tu největší zajímavost této firmičky. 


Produkty na zakázku, teď mi řekněte, jaká jiná firma by vám toto nabídla?.. skoro žádná, toto je prostě skvělý nápad.

Můžete si vybrat cokoliv, domluvit se na detailech a pak už vám to podle toho nakreslí a vytvoří. 


Já si takhle nechala dělat svého pejska na zakázku a ta podoba? To je fakt neskutečně krásné, je to propracované do každého detailu. 


Produkt na zakázku: zde


Tak stejně si i vy můžete nechat udělat toho svého a tak si ho navždy pověsit někde v bytě a bude tam s vámi pořád, což je krásné. 


U všeho máte odkazy, tak doufám, že se vám produkty zalíbily a mrknete na ně, protože je třeba takové podniky podporovat.


Krásný den




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu