Edelikatesy…

Krásný den přeji všem, kdo si tento článek zrovna čte a udělal si na něj čas.

O čem, že to dnes bude? O jednom z mých nejoblíbenějších e-shopů a to je? 

No přece a jasně, Edelikatesy, kdo e-shop nezná, měl by to hned napravit, protože to, co tam najdete? Stojí za to..


Já jsem tentokrát měla tu možnost ochutnat rovnou pořádný tapas, který jsem doma připravila.

Fakt mohu říct, že tam naleznete jen kvalitní a luxusní výrobky, žádné nekvalitní kousky tam ani nenajdete.


Na co se zaměřím první? No jasně, že na víno, které je fakt v prémiové kvalitě, to se potvrdilo na rodinné oslavě, kde si ho všichni chválili. Jedná se o víno AT Roca, Costers, bílé, kdo miluje bílé víno, tak věřím, že lepší jen tak nenajdete. Mísí se v něm vůně růže, muškátu a fialek s pomerančovým květem, takže taková vyvážená chuť, od všeho něco, za mě prostě jeden velký luxus.



V takovém balíčku by přece nemohli chybět ani salámky, které jsou tam luxusní, na tom si vždy doma pochutnáme. Šunka Serrano je na z tohoto e-shopu jedna z nejlepších, není mastná, je to jen čisté maso a fakt luxusní chuť. 

Další tam byl Salchichon a taky musím říct, že jsme si doma pochutnali dost.

Jedná se o tradiční Španělskou klobásu, která je vyrobena z Iberského černého prasete. 


A co k takovým dobrůtkám nesmí ještě chybět? To přece každý ví, no a je luxusní sýr a nějaké ty olivy, které sice ne každý má rád, ale podle mě by na takovém tapasu neměly chybět.


A ty pravé najdete právě na e-shopu a že tam těch druhů je dost. Takže za mě naprostá pecka a určitě doporučuji e-shop nebo kamenný obchod navštívit. 


Mějte se krásně a dejte mi určitě vědět, zda to znáte nebo ne..


Krásný den



Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu