Saloos CBD Bioaktivní Sérum

Kdo ještě nezkoušel kosmetiku, která obsahuje CBD, jako by nebyl. Ty blahodárné účinky? To stojí za to a celkové to haló okolo CBD účinků je teď všude.


S novinkou přišla i naše česká značka Saloos, určitě značku všichni znáte, tedy aspoň ode mě z blogu, protože vám o ní nepíšu poprvé. Je to jedna z mých top značek, kteří se zajímají o přírodní kosmetiku.


O jaké novince si tedy budeme dnes povídat? Věřím, že už jste napjatí..


CBD Bioaktivní sérum 


Co mě první zaujalo? Že se jedná o sérum, u značky Saloos jsme zvyklí na olejíčky a tak toto mě velmi mile překvapilo. 

Jenže, co si pod takovým sérem představit? Čím je vlastně tak výjimečné? O tom si popovídáme hned a podrobně, protože toto sérum jsem pro vás testovala 3 měsíce. 



CBD má skvělé protizánětlivé účinky, takže toto sérum je skvělým pomocníčkem na aknózní pleť, která má zanícené akné nebo klidně jen menší boláčky, ale ne jen na to, skvěle pomáhá s ekzémem, lupénkou a podobnými kožními problémy, jen se toho nesmíte bát a zkusit trošku experimentovat. Taky se skvěle hodí na suchou pleť, která trpí na šupinky, mě s tímto problémem sérum neskutečně pomohlo, kdo zná mít čelo jako struhadlo, tak to bude ideální pomocníček. Toto sérum dokonce obsahuje i dalších 7 přírodních olejů, takže o pleť je vážně postaráno (např. bio konopný, bio pupalkový, extra bio arganový apod)..


Zakoupíte: zde


Já musím říct, že jsem změny pozorovala už po 14ti dnech, což mi přijde naprostá pecka, protože jsem začala pozorovat, že je pleť na pohled zdravější a hlavně bez zánětlivých projevů, které jsem kdysi měla a měla jsem to vážně škaredé, hlavně, když bylo takové chladné počasí. 

Co nesmím tomuto séru zapomenout? 

Tu neskutečnou hydrataci a okamžité vyživení, připadáte si jako v bavlnce, bála jsem se parfemace, asi víte proč, protože CBD, ale bála jsem se zbytečně.

Hydrataci fakt dokázal hned a vydržela až do rána, co se mi taky hrozně líbí se pumpička, která je univerzální a neberete séra přesně tolik, kolik chcete.

Za mě úplně naprostá pecka, cena je taky přijatelná.


Co vy? Už jste taky podlehli této vlně produkty s CBD? A co značka Saloos? 


Tímto chci moc poděkovat firmě Saloos za poskytnutí séra na testování a vám všem chci poděkovat za přečtení tohoto článku.



Mějte se krásně a užívejte sluníčka



Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

  1. Ďakujem ti za skvelý tip 👌 presne toto by som potrebovala . Super 🙏

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem ti za skvelý tip 👌 presne toto by som potrebovala . Super 🙏

    OdpovědětVymazat
  3. Já ještě nezkoušela ale děkuji za tip určitě budu muset vyzkoušet ��

    OdpovědětVymazat
  4. Značku Saloos znám a má ji moc ráda. Budu to muset napravit a sérum vyzkoušet🙏

    OdpovědětVymazat
  5. Značku Saloos znám a má ji moc ráda. Budu to muset napravit a sérum vyzkoušet🙏

    OdpovědětVymazat
  6. Saloos značku znam a mam ji moc rada. Ale ze ma produkty s CBD jsem nevěděla. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem nepodlehla, stále váhám 😃😊tak možná jednou to zkusím.

    OdpovědětVymazat
  8. Už dávno nad CBD uvažujem a už ho po tejto recenzii určite vyskúšam 😍

    OdpovědětVymazat
  9. Saloos jsem zatím nikdy nezkoušela, ale značka mě zaujala a určitě to brzy napravím. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Na základě tohoto článku jsem koupil přítelkyni na narozeniny Saloos kosmetiku. Hodně si teď CBD jedeme — oleje, spreje, tinktury a dokonce jsme měli už bonbóny. Mě to hodně pomáhá se stresem, přítelkyni zase s imunitou. Tak držte palce, aby byla spokojena. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle jsem neznal, ale díky za tip na nové věci. Mně v poslední době baví hodně CBD květy prodej, protožeš to je fakt fajn věc. :) Pomáhá mi to se stresem a moje paní si to dávkuje na imunitu. :) I když ta je v tomhle taková hodně opatrná, takže jsem uživatel hlavně já. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tuto značku znám, ale toto jsem teda ještě nezkoušela. Díky za tip. Každopádně co se kosmetiky s obsahem CBD týče, tak já si myslím, že asi nejlepší je ta od CBD star. Pár věcí doma od nich mám, teď jsem si dokonce i koupila samotný CBD olej a musím říct, že zatím naprostá spokojenost.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu