Pocity z testování Gabriela Salvete..

Přeji všem krásný den, nejraději bych napsala jarní, ale bohužel to venku na jaro fakt nevypadá, spíš si přijdu, jako na Vánoce..

Tak snad se nám to počasí brzy vzpamatuje, protože jsem poslední dny z té změny vážně unavená.


Před nějakou dobou mi dorazil balíček z 

e-shopu Elnino a v balíčku se nacházela pořádná nálož kosmetiky značky 

Gabriela Salvete, věřím, že tuto značku všichni znáte a teď ji právě seženete na Elninu, kde mají právě tuto značku za super ceny.. 

Celou nabídku naleznete: zde




Já jsem si vybrala své oblíbence a ty vám tady musím ukázat, protože vážně stojí za to je vyzkoušet! A čemu se teda koukneme dnes na zoubek? Jdeme na to!


Péče o nehty


Péči o nehty bychom neměli zanedbávat, protože je důležité je mít zdravé a krásné, ale někdy se to prostě nedaří a nehty si dělají, co chtějí, kdo to zná? Já bohužel ano. Lámou se, třepí se a je to hrůza.. 

Vyzkoušela jsem tyto kousky, co vidíte na fotce a fakt jsou parádní! Podkladový lak, který dokonce dělá nehty pevnější je naprosto úžasný, fakt doporučuji ! Používat i jen tak, když nemáte nehty nalakované..



Fakt jsou za skvělé penízky a dělají toho hodně! Určitě stojí za to se pozastavit nad citrónovým olejíčkem a nebo top coatem.


Laky na nehty


Když Gabriela Salvete přišla na trh s těmito novinkovými laky na nehty, tak jsem je hned musela vyzkoušet a teď už jich mám ve sbírce nejméně 30. Nojo, co si budeme povídat, jsou levné a dlouho vydrží! Dokonce déle než lak od Essie, ale pozor, je to často podle odstínu, některé mi vydrží déle a některé méně, ale zrovna ten červený, co vidíte na fotce je skvělý držák a s top coatem mi vydrží i týden, což mi za tu cenu přijde super! 

Mají skvělý štěteček, který se dostane úplně všude a hlavně se s ním pracuje jedna báseň!



U toho červeného laku dokonce stačí jedna vrstva.

Doporučuji a mají fakt strašně moc odstínů na výběr.



Tvář a oči


Rovnou se přesuneme na dekorativní kosmetiku, která mě překvapila, ale některá bohužel má i své mínus. Tak jdeme na to..!



Paletka na oči Nude


Tato paletka mě dostala hned na první pohled, protože ty barvičky? To je něco pro mě, ideální na denní nošení a dokonce uvnitř naleznete i třpytivé odstíny a to je pro mě hodně praktické, je malinká a tak se hodí na cesty. 



Co se týče pigmentace, tak je skvělá, není to nic úplně wow, ale za tu cenu je to prostě super! Ale ty dva třpytivé stíny uprostřed? To je teprve něco wow! Fakt parádní!



Jsou máslové, pracuje se s nimi skvěle a hlavně drží i bez podkladu a nejlépe se nanáší prstem a na očích vydrží vážně celý den, nikam neopadávají a to mi přijde úžasné.



Bronzer


Bronzery používám taky každý den, je to základ mého líčení a bez něj se už neobejdu. Musím říct, že tento bronzer pro mě byl vážně překvapení, protože takovou silnou pigmentaci jsem od něj nečekala, dala jsem produktu přiměřeně jako vždy a normálně jsem koukala, jak tmavý flek mi to udělalo, takže mi chvíli trvalo, než jsem se s nim naučila pracovat, ale od té doby je to můj parťák a používám ho každý den.



Při malém množství dělá vážně přirozený, opálený look.

Dokonce mají v nabídce i více odstínů, také pro blondýnky.


Obočí a řasy


Obočí je důležité, teda aspoň pro mě, když si ho upravuji, ale bohužel tyto trojhranné tužky na mě byly moc světlé a tak si testování užívala mamka a ta je může doporučit, nádherně vyčeše každý chloupek a neoxiduje, to znamená, že se po chvilce nebarví do zelena, jako tužky od jiných značek, což je pecka!



Doporučuji, akorát to asi není nic pro tmavovlásky, spíše blondýnky a světlé hnědé vlasy.




Řasenka


Bez řasenky si neumím své líčení představit a kdybych si měla vybrat jeden produkt, který bych používala už navždy, tak je to právě ona, protože bez řasenky nemám skoro žádné oči..



Tato řasenka mě velmi mile překvapila, co se týče kartáčku, tak je to přesně ten typ, který mám ráda, ale efekt? 


Ten už je za mě nic moc, potřebuju objem a prodloužení, ale bohužel se ani jedno z toho nekonalo, ten objem trošku dodá, ale neprodlouží, takže za mě bohužel zklamání. 

No a jsme u posledního kousku a tím je tato miniaturka:



Parfém


Tyto miniaturky jsou skvělé do kabelky a já jsem ji také využila právě jako kabelkovou vůni. Moc se mi zalíbila, jak designem, který je hrozně roztomilý, tak velmi příjemnou vůni, kterou bych hned brala ve velkém balení, protože je to velmi příjemná vůně na jaro/léto. 



Taková květinová s nádechem něčeho silnějšího a nemůžu si na ni vůbec, ale vůbec stěžovat, protože dlouho vydržela a lidé kolem se mě na ní ptali a chválili ji.



    Tak a jsme u konce, já doufám, že se vám můj článek líbil a že si třeba vezmete inspiraci.

Co vy a značka Gabriela Salvete? Znáte zkoušeli jste ji? Určitě mi dejte vědět do komentáře.



A já se s vámi loučím a chci moc poděkovat firmě elnino za nádherný balíček. 



Mějte se krásně ♥



Niki_Lifestyle_Czech 

Komentáře

  1. Super článek ❤️ Značku znám a spoustu jejich výrobků jsem už zkoušela :).

    OdpovědětVymazat
  2. Znacku mam moc rada je to takova ta stalice ktera ma u me vzdy sve misto☺️

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, za recenze a tipy❣️

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé tipy na produkty, moc se mi líbí ty odstíny laků na nehty, nemají chybu! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Za mňa super značka za dobrý peniaz 👍 na obočie je najlepšia ceruzka.. ja som toho už vyskúšala fakt veľa s nič lepšie som nenašla 😊❤️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu