Skvělé dárečky ze Sablio..♥

Kdo si pamatuje článek na dárkové krabičky ze skvělého e-shopu Sablio? Věřím, že všichni a pro velký úspěch vám tady přináším dva další tipy na dárečky ze stejného e-shopu a opět se bude jednat o dárkové krabičky, ale také o jeden osobitý dáreček, který si tam můžete také nechat udělat.. 


Kdo e-shop nezná, tak vám ho určitě doporučuji navštívit, protože tam naleznete všechno, jak pro všechny, tak na každou událost a to je právě skvělá alternativa na to, když se vám nic nechce vymýšlet a chcete jen něco objednat, ale také si s tím můžete dát tu práci a udělat něco podle svého gusta.. 


No a co jsem si to tedy pro vás dneska připravila? Dnes si představíme krabičku, která je vhodná pro děti a pro všechny, no a druhá krabička? Ta je vhodná pro kohokoliv, kdo už překročil hranici 18+, takže chápete, co se tam asi bude skrývat..


Nabídka všech dárkových krabiček: zde


No a jelikož děti mají prostě přednost a tato krabička si zaslouží být jako první, protože je to skvělý nápad, jak udělat dětem radost, jak na narozeniny nebo se blíží den dětí a nebo jen tak, prostě pro radost a z lásky...



Dárková krabička - Sweets 


Už podle názvu jde krásně poznat, jak sladký ten balíček vlastně je. Tak a teď upřímně, kdo by si na sladkém neujížděl, znám jen pár lidí, kdo to nemusí, ale to jsou výjimky, jinak zbytek by za sladké i vraždil, ale to jsem i já, ráda si něco jednou za čas dám. 

Přece jen si každý jednou zahřešíme, ale teď rovnou k té krabičce.

Dle mého názoru se dokonale hodí pro děti, jak na ty narozeniny, jak jsem psala výše a nebo je to skvělý dáreček také za vysvědčení, nebo když chcete jen tak z lásky své dítě potěšit.

Obsah balíčku jak můžete vidět je parádní a mě nejvíce udělalo radost právě Resees protože to miluji, ale mimo to je v balíčku také klasika jako je Snickers, Mars, KitKat, M&M’s, Mini bueno (které jsem mimochodem viděla úplně poprvé) a jako poslední jsou tu dva maxi balíčky Skittles, jak červené, které jsou sladké a poté zelené, které jsou kyselé.

Co je ale skvělé, že tímto balíčkem víte, že nezklamete, protože ho využije prostě každý a taky se mi to líbí jako dárek pro přítele/přítelkyni. 

Třeba mého přítele by tento balíček neskutečně překvapil, strašně rád mlsá, hlavně po večerech, takže toto by byla taková trefa přímo do černého.



Zakoupíte: zde


Hlavně si nemusíte dávat práci s balením, protože to je nádherné a když budete chtít, můžete rovnou balíček poslat obdarovanému na adresu a to se mi na tom moc líbí, komu by takové překvapení neudělalo radost? Přiznejte se!..


Tak balíček se sladkostmi je úplně pro všechny, ale balíček, který vám ukážu teď je mířený na lidi, kteří už jsou starší 18+ jelikož se v něm nachází alkohol..

Tak a už vás nebudu dlouho napínat a rovnou se vrhneme na to..



Dárková krabička - Jägermeister


Jägermeister je skvělý dárek no ne? Hlavně alkoholem nikdy nic nezkazíte, protože je to jeden z nejčastějších dárků vůbec a takhle v sadě? Tím přece jen potěšíte a radost bude veliká a ta se děla i u nás, nechala jsem tuto krabičku pro přítele na narozeniny, které má za pár dní, ale dala jsem mu jí dříve, ať může aspoň trošku otestovat a říct mi, jak tento dárek potěšil a taky že hodně, měla jsem radost, vidět tu jeho radost v očích, když je to takový jedinečný dárek, který nikde jinde než na tomto e-shopu nenajdete..



Ale mimo tohoto bylinného likéru naleznete v balíčku i další dobroty a to jsou 2 luxusní Royal Crown Coly, jedna je slim a druhá ta obyčejná, no a naposledy tam najdete luxusní čokoládu značky Lyra “duo mandala dark” ..

Líbí se mi na tom ta jedinečnost, která z toho úplně vyzařuje, přítelovi se to strašně líbilo a brzy využije i můj kódík na dárky pro další členy rodiny a z toho mám neskutečnou radost.


Zakoupíte: zde


Takže za mě největší luxus a jsem ráda, že takové jedinečné dárečky jdou zakoupit..


No a jak jsem na začátku článku slíbila, tak jsem se rozhodla rozepsat i o jednom osobitém dárečku, který si na e-shopu můžete také vytvořit..


Obraz z vlastní fotografie


Koho by nepotěšil obraz, nejlépe nějaký osobitý, fotka s milovanou osobou, nebo babičce a dědečkovi udělat obraz jejich milovaných vnoučátek? To udělá vždy radost a to vím ze své vlastní zkušenosti, protože tyto dárky potěší fakt každého.

Na e-shopu si můžete vybrat z více variant, co se týče velikostí a cena nejmenšího obrazu je 329,-, dá se tam toho nakombinovat fakt hodně a je to jen na vás, jak si to uděláte. 

Já jsem si nechala udělat tento maxi obraz s přítelem, je to má oblíbená fotka a v obývacím pokoji to dělá krásnou dekoraci a vždy se na tuto fotečku ráda podívám.


Zakoupíte: zde


Hlavně, co se týče té kvality? To je prostě na jedničku, protože ten obraz vážně vypadá jak živý, no však můžete sami na fotce vidět..


Tak a jsme na konci tohoto článku, já doufám, že jsem vám ukázala nějaké nové super tipy na dárečky a nebo jen tak pro někoho z radosti.


A nezapomeňte na můj slevový kódik 

“NIKI15” , který můžete uplatnit úplně na všechno.



Ještě jsem vás chtěla informovat o jejich novince na e-shopu a tou je: Dárkové kanystry a hasičáky, ve kterých je schovaný také alkohol od whisky až po pivo, hlavně to vypadá fakt luxusně..

Ale také si můžete zakoupit i prázdný kanystr nebo hasičák a dát něco dle svého gusta.

Zakoupíte: zde


Tak a tímto chci poděkovat firmě Sablio za skvělý balíček plný překvapení..

Je to radost s vámi spolupracovat..


Mějte se zatím krásně a dejte mi do komentářů vědět, co se vám líbí úplně nejvíce...




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

  1. Moc děkuji za skvělé tipy fakt super 🤩🤩🤩

    OdpovědětVymazat
  2. Takové dárečky jsou úplně nejlepší ❤️❤️ top

    OdpovědětVymazat
  3. Super, jdu to omrknout ❣️😘

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné věci, hlavně ten obraz je opravdu překrásný 🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Super to vyzerá fakt sa poteší aj teba aj muž 👌🏻👌🏻

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu super tipy :) děkuji ❤️

    OdpovědětVymazat
  7. Ten s alkoholem vypada super..jako darek treba pro chlap ideal

    OdpovědětVymazat
  8. Ta panská by se líbila přítelovi

    OdpovědětVymazat
  9. to vypadá skvěle😍 děkuji za tipy😊

    OdpovědětVymazat
  10. Hm, nepiju alkohol a z těch sladkostí bych si nic nevybrala, takže balíčky by mi asi moc radost neudělaly.. :D

    OdpovědětVymazat
  11. https://wwwbeauty-fashionstyle.blogspot.com
    Úžasne to vypadá ☺️☺️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu