Salón krásy s Elninem

 Sálon krásy doma? Ano všechno jde, když se chce přece! Taky vám chybí všechno to, co jsme měli před covidem? Mě chybí si jen tak zajít někam na kávu, ale také mi chybí kadeřnictví a hlavně si zajít na nějakou pořádnou kosmetiku.. 

Jenže bohužel si budeme muset nějakou chvilku ještě počkat, takže si musíme udělat takový domácí salón sami a jednoduše doma.


Společně s e-shopem Elnino jsem si pro vás připravila článek s tipy na pořádné háro jako z kadeřnictví a na nějaké masky na pleť, které jsou vždy třeba, já je prostě miluju a teď jsem testovala masky, které jsem ještě nikdy předtím nezkoušela, takže to byla moje premiéra.


Já už to nebudu dlouho obkecávat, protože nás toho čeká ještě hodně na čtení, takže jdeme rovnou na to..

Čím začít? Já si myslím, že začnu produkty na vlasy, protože vlasy = koruna krásy ženy, musí být na pohled zdravé a krásné, ale pro to musíme něco udělat..


Dnes si ukážeme produkty na vlasy značky Kallos, pro mě velmi známá značka, kterou doma už nějakou tu delší dobu doma používáme.. 

Na e-shopu Elnino tyto kousky naleznete za pár kaček, což je super a dovolit si to může vážně každý..Tak a jdeme na to! 



Šampon a kondicionér Nourishing 


Kdo mě na instagramu sleduje už delší dobu, tak jistě ví, že vlasy mám suché a poškozené po všem tom barvení za poslední roky.

Toto kombo je přesně dělané na můj typ vlasů a já jsem se moc těšila na to, až je vyzkouším.

Co mě první dostalo je to, jak krásně to voní a co se mi na tom hrozně líbí je dávkování, pumpička je praktická a dobře se s ní pracuje, hlavně nikdy nedáte více produktů, než chcete a to je na tom paráda.

Co se týče šampónu, tak toho stačí málo a krásně pění, voní a jsem s nim neskutečně spokojená, vlasy dělá parádní, ale společně s kondicionérem dělá fakt luxusní kombo, krásně vlasy vyhladí, na pohled jsou vlasy zdravé a krásné.


A víte co je ještě skvělé? Šampon i kondicionér vás vyjde na skvělé penízky, protože objem obojího je 500ml..

Šampon zakoupíte: zde , kondicionér: zde



No a dále jsem v balíčku našla spreje, které jsem u značky Kallos viděla úplně poprvé, takže jsem byla moc ráda, že vyzkouším zase něco nového..



Sprej pro objem vlasů


Na tento sprej jsem se moc těšila, protože vlasy mám splihlé a nemají vůbec chuť do života bohužel..

Ale tento sprej byl pro mě zklamání a to je velká škoda, zkoušela jsem ho 2x a hned při prvním použití jsem měla vlasy mastné, myslela jsem si, že jsem ho jen dala moc, ale ani po druhém použití se to nijak nezměnilo a vlasy se mi po spreji hrozně zmastily, ale je to fakt škoda, protože objem mi chybí, ale musím říct, že mamce vyhovuje a to je na tom to hlavní, chtěla jsem říct, že když něco nesedne jednomu, tak druhému může, každý jsme jiný a každému sedne něco jiného.

Také chrání vlasy proti vlhkosti a krepatění a posiluje vlasová vlákna..

Aplikuje se do mokrých nebo suchých vlásků ke kořínkům..


Za mě bohužel zklamání, ale někomu jinému může sednout.Vyjde na 63,- 

Zakoupíte: zde



Regenerační sérum na vlasy 


Já prostě tady tyto blbinky na vlasy mám moc ráda a vždy jim ráda dopřeju něco navíc.

Toto sérum 14 in 1 keratin mě velmi mile překvapilo a já ho používám teď pokaždé, co si myju vlasy, protože za málo peněz hodně muziky.

Vlásky vypadají jako umyté a upravené u kadeřníka, dodává objem a hlavně pořádný lesk.

Čeho jsem si také všimla je to, že se po použití séra snadněji rozčesávají vlásky a to pro slečny s dlouhými vlasy je prostě pomocník, tak jako u mě..

A hlavně se mi líbí ta aplikace, nemusí se oplachovat a to vždy ocením, protože nestrávíte v koupelně žádný čas navíc a můžete jen sérum do vlasů nanést a pokračovat ve svých dalších povinnostech.

Za cenu 57,- není o čem přemýšlet, určitě pořídím další balení..

Zakoupíte: zde



Tak a budeme už u posledního spreje a tím je: 



Sprej pro ochranu vlasů před teplem


Tento sprej chrání vlásky před tepelnou úpravou, jako je žehlička apod..

Já teda vlásky moc tepelně neupravuji, ale když už ano, tak jen fénem a jsem ráda, že jsem mohla vyzkoušet zase něco pro mě nového, abych pravdu řekla, tak lituji, že jsem něco podobného nezkoušela už dřív! 

Sprej zabraňuje lámavosti vlasů a předchází třepení a vysoušení vlasů..

Aplikuje se na vlasy před tepelnou ochranou a nejlépe z dálky, ať se vám zbytečně nemastí..


A ta cena? Ta je zase parádní, pouhých 46,- to mi přijde prostě super..

Zakoupíte: zde



Tak a co se ještě v balíčku skrývalo? Ještě než přejdeme na masky, tak si povíme ještě o dvou kouskách z vlasové péče..



Vyživující olej na vlasy


Olejíčky na vlasy miluju! A hlavně, když dělají to, co mají a když k tomu i krásně voní, tak jsem zamilovaná hned.

Tento olejíček mě mile překvapil, ty vlasy jsou po něm fakt luxusní! Stačí ho strašně malinko a udělá fakt luxusní háro..

Tento elixír obsahuje mix olejů jako je: makadamiový, lněný a mandlový, tyto olejíčky dodávají vlasům ten správný lesk a zajišťují prevenci proti vypadávání vlasů.

Má zabraňovat i třepení konečků, ale to jsem u sebe nezpozorovala, protože mám čerstvě ostříhané vlasy, takže konečky mám teď zdravé.

Já ho používám před umytím šamponem a ten efekt je luxusní, ale může se použít i po umytí, je to jen na vás, jak vám to osobně vyhovuje..


Olejíček vyjde na pouhých 75,- a vydrží fakt dlouho..

Zakoupíte: zde



Lak na vlasy


Já laky na vlasy bohužel nepoužívám, protože jsem si na to prostě nikdy nezvykla, ale babička ta se do testování hned pustila a ta radost, že bude testovat a já pak budu psát její názor, to bylo super.

Má krátké vlasy a tak se jí lak hodí na každý den. Tento je určen na silnou fixaci a má 500ml. Babička je maximálně spokojená, vlasy ji drží jak mají a prý se s nim pracuje skvěle.


Toto 500ml balení vyjde na 84,-..

Zakoupíte: zde



No a jsme na konci vlasových kousků a vrhneme se rovnou na péči o pleť a tady si něco povíme o pleťových maskách..


Já jsem maskový maniak abych se přiznala a masku si musím dopřát aspoň jednou týdně a když se zadaří, tak i 2x týdně, ale jednou to úplně stačí..



Gabriella Salvete hydratační maska


Od doby, co dělá značka GS péči, tak mě nejvíce zaujaly právě masky a ani tato mě nenechala chladnou, vypadají luxusně a lákají mě hlavně promakaným obalem.

Tato je s kolagenem a fakt luxusně hydratovala, ten pocit jsem měla na pleti ještě den na to.

Výtažek z červeného ženšenu rozjasňuje a vyhlazuje jemné vrásky, já teda musím zaklepat, že se mi ještě neobjevují ani ty jemné vrásky. 

Maska měla dokonce i chladivý efekt a to je taky velké plus.


Za 30,- hodně muziky a tyto masky musím doporučit i dále..

Zakoupíte: zde



Nivea Detoxikační plátýnková maska se zeleným čajem a uhlím


Tak bohužel tato maska pro mě byla zklamání a je to velká škoda, protože já tyto detoxikační mám moc ráda, ale už první věc, která byla špatná, tak bylo platýnko, které mi vůbec na pleti nedrželo a hned po nasazení mě začala štípat pleť, ale dalo se to vydržet. Bohužel po sundání masky jsem nepociťovala žádnou hydrataci a nic podobného. Koukala jsem na recenze této masky a je to fakt 50/50 někomu sedne a někomu zase vůbec. 

Co mě ale ještě překvapilo, že zbytek séra, co zůstane na pleti se oplachuje, to není až tak časté.


Vyjde na 67,- ale za tu cenu si myslím, že jdou sehnat i lepší.

Zakoupíte: zde



Tak a jdeme na poslední a tu nejlepší masku. Ta mě prostě dostala.



Payot Plátýnková maska s detoxikačním účinkem


Tato maska je určena na ráno a já jsem ji hned zkusila den na to, co mi balíček dorazil, protože jsem se na to neskutečně těšila a věděla jsem proč. Platýnko sedělo úplně luxusně a hlavně jsem se cítila jako někde u kosmetičky, s platýnkem se dala dělat i další činnost, protože držela na místě a sérem byla skvěle nacucaná.. 


Ten pocit po sundání masky byl k nezaplacení, takže parádní pocit a ta hydratace je luxusní a hlavně skvěle osvěží, což je po ránu potřeba a nebojte se, poté se dalo nalíčit bez problému, nedělala cucky a ani nic tomu podobného.

Zakoupíte: zde



Tak a jsme na konci tohoto dlouhého článku, snad se vám tento článek líbil a kouknete právě na elnino, kde tyto kousky naleznete a tu značku Kallos, tu vážně doporučuji vyzkoušet.


E-shopu Elnino chci moc poděkovat za skvělý balíček a za supr čupr dlouhodobou spolupráci.



Mějte se krásně a volejme společně jaro, protože už mě ta zima neskutečně unavuje.




Niki_Lifestyle_Czech


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu