Mňamky od Ladylab

Krásný jarní den vám všem přeji, kdo si dnes rozhodl přečíst můj článek na blogu ♥


Dnešní téma bude jedno z mých oblíbených a to o dobrůtkách z toho nejrůžovějšího e-shopu Ladylab


Kdo mě sleduje už nějakou tu dobu, tak už určitě ví, že tuto značku úplně zbožňuji a je mi neskutečně sympatická, jak už skvělou komunikací se slečnami, ale také produkty, které fungují skvěle.

Určitě, ale víte, že na e-shopu nenajdete jen spalovače, ale také všelijaké dobrůtky, které chutnají fakt luxusně a přesně o dobrůtkách bude tento článek. 


Tentokrát jsem ochutnala jejich další dvě máslíčka a dokonce i něco ze slaných dobrůtek! A stálo to fakt za to.. 

Ale začneme u sladkého, protože toho je více..



Strawberry Cheesecake 


Tento arašídový krém mi doslova vyrazil dech, kdo je milovník jahod a čokolády, tak je to přesně pro vás!

Co se mi na tom nejvíce líbí? To, že maslíčko není přeslazené, je tak akorát a má fakt tak luxusní chuť, nevím k čemu bych to teď přirovnala, ale dejme tomu, že mi to hrozně připomíná nanuka mrože, je fakt luxusní, dokonce je to návykové, věřte, že u jedné lžičky bohužel neskončíte.

Nejvíce tam tedy převládá chuť arašídů a poté tam cítím ten náznak jahody a čokolády.

Já ho dávám do kaší nebo do jogurtů, ale hlavně na lžičku jen tak na chuť, protože je to prostě závislost.

Také jsem ho zkusila přidat i do mugcake a taky super kombinace, určitě doporučuji vyzkoušet, dát jednu lžičku a hned je trošku vláčnější s luxusní chutí.


Abych pravdu řekla, tak mi chutná asi ze všech máslíček, co jsem zatím zkoušela úplně nejvíce.

Zakoupíte: zde



A jaké další máslíčko jsem to zkoušela?..



Snickers Lover 


Už jen díky toho názvu jsem ho musela vyzkoušet, kdo je milovník snickers tyčinky? Přiznejte se! Já tu tyčinku naprosto miluju!

Proto jsem byla ráda, když Ladylab přišel na trh s touto zdravější variantou, aspoň si to pak tak nevyčítám, když si dám pár lžiček, nojo však to určitě znáte.

To spojení čokolády, karamelu a kousků oříšků, to je prostě potěšení pro chuťové buňky! 

Toto přidávám nejraději do kaší nebo do bílého jogurtu, to je teprve mňamka!

Nebo namazat na nějaký koláč, to je teprve něco luxusního, můžete vyzkoušet i na chleba, ale na to mě úplně neužije, nikdy jsem to neměla ráda, dávat na pečivo něco sladkého.


Dokonce je toto máslíčko obohacené o mastné kyseliny Omega 3. Za mě jedno z nejlepších..
Zakoupíte: zde


Můj Mugcake ♥



Tak a když už jsme u konce těch sladkých dobrot tak se rovnou vrhneme na něco slaného a to vám můžu říct, že já jsem nikdy nic lepšího nejedla.



Ladies Jerky Habanero 


Kdo je milovník sušeného masa tak jako já, tak zbystřete! Toto maso se tak neskutečně povedlo, že bych potřebovala snad asi i celoživotní zásobu.

Miluji maso v každém podání, ale toto mi prostě vyrazilo dech. 

Něco tak luxusního jsem už dlouho nejedla, co se jerky týče. Toto je z kvalitního hovězího masa a v sobě ještě ukrývá i Habanero papričku, takže vám to trošku rozpálí pusu, ale to já mám ráda, takže jsem si maso fakt vychutnávala. I když je v názvu Ladies, tak si pochutnají samozřejmě i muži, ten můj mi na to tajně chodil. Dokonce jsem chvilku myslela, že celý ten balíček sním na posezení jen tak jako brambůrky, ale díky bohu to masíčko fakt zasytí, takže celý balíček máte na delší dobu. Masíčko dodá pořádnou dávku proteinu.


Teď když ten článek píšu, tak mám strašnou chuť až se mi zbíhají sliny, no hrozné se mnou, ale prostě je to tak! Lepší sušené masíčko jsem ještě nikdy nejedla.

Zakoupíte: zde



Můj kódík na slevičku je: Nikol10 a odečte vám z celého nákupu 10%...



Tak a jsme na konci recenzí, ale chci vám ještě říct, že holky nemají jen skvělý e-shop, ale také skvělé videa! Na jejich youtube kanálu naleznete plno krásných a luxusních receptů na zdravé mňamky! Já určitě doporučuji na yt kanál mrknout a věřím, že se inspirujete.

Odkazzde

No a kdo chce sledovat holky z Ladylab i na Instagramu, tak vám tady dodám i jejich skvělý Instagramový profil, kde jednou za čas najdete i supr čupr soutěže, skvělé výzvy apod! 

Pro IG si klikněte: zde



Já chci tímto moc poděkovat firmě Ladylab za poskytnutí produktů a také za skvělou dlouhodobou spolupráci, která mě vždy baví..



A vám velké díky za přečtení článku!




Mějte se krásně!


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

  1. Jej miluju oriskova masla a to jsem do 30 nikdy nejedla orechy😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  2. Juu, krásný článek plný chutí.. Ja ještě nejedla takovéhle jiné másla.. Sušené maso jo, ale klasické Jerky.. Ale moc na to nejsem..
    Ale to máslo mi vrtá hlavou.
    Na YouTub na holky kouknu tipy se vždy hodí ❣️děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý článok 😍 baví ma čítať tvoj blog. Si super.❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam to vyzerá super 😊
    www.lifeforjul.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ráda podle Ladylab cvicim 🤍

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem tieto pridukty jedla by som ich od rána do večera 😁🤎

    OdpovědětVymazat
  7. moc krásný článek😊 a děkuji za tipy, másla od Ladylab jsem ještě nezkoušela😊

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásně napsáno 👏Rada se na produkty kouknu🤍vypadají skvěle.🤍

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezky napsáno a děkuji za super typ 🤗

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam mňam. Milujem sladké. Toto znie lákavo. ❤

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam, Mňam hned bych si dala 🤍

    OdpovědětVymazat
  12. Najviac ma zaujalo to sušené mäsko keďže už dlhšie chcem nejaké odskúšať 😊

    OdpovědětVymazat
  13. Od Ladylabu plánuji udělat v blízké době objednávku a moc se těším, až nějaké jejich produkty také vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu