Krásný balíček z Edelikatesy..

Kdo by nepřivítal balíček plný dobrot a specialit ze Španělska? Věřím, že tento balíček udělá radost každému, ale nejvíce dle obsahu asi ženě? Takže každý muž, který tento článek čte, tak může udělat své ženě radost!..

Já jsem tento balíček darovala k MDŽ své mamince, které udělal velkou radost a vlastně jsme si ho celý vychutnaly společně, protože takto ve dvou to chutná nejlépe..


Kdo nezná e-shop Edelikatesy, tak určitě doporučuji mrknout, protože tam naleznete samé dobroty a hlavně prémiové delikatesy té nejvyšší kvality..!

Od víneček až po všelijaké salámy a dobrůtky..


Tak a co vlastně obsahoval ten můj balíček? Ten se teda neskutečně povedl, skvěle vypadal a obsah byl taky moc fajn!

Každý pořádný dámský balíček musí obsahovat i kvalitní vínečko? No nemám pravdu? V tomto balíčku se skrývalo bílé víno Pazo de Seňorans, Albariňo, D.O. Rias Baixas, jak jsem psala, jedná se o víno bílé, to mám nejraději a na bílém si ujíždím ze všeho nejvíce..

Jedná se o víno pocházející z galicijské oblasti Val de Salnes, to je ale tropický název že? Hned bych se zajela někde opalovat k moři..

Bylo slaďoučké a hlavně ovocné, je plné zralých plodů, jako jsou broskve a tropické ovoce s jemným náznakem bylin, ale ty jsem tam necítila, spíše to ovoce, které ve vínu miluji..




Takhle dobré víno jsem už dlouhou dobu neměla..

Co patří k dobrému vínu? I nějaká dobrůtka a tu jsem v balíčku taky našla! O jakou, že to šlo?.. Hořká čokoláda 80% v plechové krabičce, značky Rafa Gorrotxategi.. 

Kdo je milovník hořké čokolády, tak tady si najde to své, protože já ji miluji a ještě k tomu když má 80%, stačí ji úplně malinko a pochutnáte si pořádně..

Chuť má teda výraznou a je vyrobena z těch nejlepších kakaových bobů..

Co se mi ještě moc líbí je právě ta plechová krabička, která také působí velmi luxusním dojmem a tato čokoláda prostě bodne jako dárek..

A teď už úplně odbočíme, kdo by nemiloval např. palačinky? My je doma milujeme všichni a tak se nám další produkt z boxíku taky velmi hodil a tím kouskem je luxusní džem s lesním ovocem od značky Lorusso.. 

Marmeláda z lesních plodů chutná skvěle, není nijak přeslazená a je přírodní, luxusní chuť a hlavně taková čistá, jen ovoce..

Na palačinky je ideální, ale i obyčejně na lžičku je fakt skvělá! Já ji určitě doporučuji, ale kdo nemusí lesní plody, tak na e-shopu jich naleznete o dost více..

Jako poslední byl v balíčku i čajík a pro mě tedy úplně neznámý, značku jsem viděla úplně poprvé a taky na mě působil velmi pěkným až takovým luxusním dojmem, je v hedvábném sáčku a ta fialková barva je krásná, čaj prvotřídní kvality, značky Sans & Sans.. 



Chutnal skvěle, ale prostě úplně jinak než obyčejné čajíky, takže na první zkoušku to byl takový šok, ale potom? Jsem si ho užila! Tento čajík je na uklidnění těla i mysli a nejvíce se hodí na noc, protože obsahuje meduňku a ta má zklidňující účinky..


Tak a jsme na konci tohoto balíčku, doufám, že se vám článek líbil a určitě mi můžete napsat, zda byste tento balíček uvítali a nebo co se vám z balíčku líbilo úplně nejvíce?..


Já chci moc poděkovat firmě Edelikatesy za krásný balíček, který se opět povedl! 

A vy všichni se určitě běžte mrknout na e-shop, když si chcete udělat nějaký krásný, romantický večer, tak určitě doporučuji mrknout tam..


Tak se zatím mějte krásně a hezké jarní dny, snad už nám to sluníčko vyleze..




Niki_Lifestyle_Czech




Komentáře

  1. Wau, super, mě nejvíc oslovila asi marmeláda ❣️ale jdu kouknout na e-shop, co mi tam ještě padne do oka😊❣️

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je super😊 děkuji za tip😊

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě oslovila ta hořká čokoláda...džem musí být taky skvělý

    OdpovědětVymazat
  4. K tomu vínu by mi asi chybělo něco slaného na chroupání, ale i marmeláda a čokoláda vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Všetko vyzerá tak luxusne 😍

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu