Kosmetika z dalekých tropů..

Holky, přiznejte se, komu už taky tak neskutečně moc chybí moře? Pláž apod? Prostě celkově ta atmosféra u moře? Mě teda ano a neskutečně moc..

Pevně doufám, že tento rok se bude dát někam k moři vycestovat, hned by byl ten svět hezčí že ano...


Jenže, teď se k moři bohužel nesmí a tak se musím spokojit s tím co máme..

Já si ale exotiku dopřávám i doma v pohodlí a to jen díky skvělému e-shopu OlejezTahiti...


Tentokrát jsem měla tu možnost vyzkoušet  něco nového pro mě a to šampón a kondicionér od této značky, což jsem ještě nikdy předtím netestovala a moc jsem se na testování těšila.. 

tak a jak to celé moje testování dopadlo? Nechte se překvapit a přečtěte si celý článek...

Jdeme na to...


Šampón Vanilka


Šampónu s vůni vanilky jsem se trošku obávala, protože ten, kdo mě sleduje už nějakou tu dobu, tak ví, že já tu vanilku moc nemusím.. 

Jenže tento šampón mi spíše připomíná vůni nějakého jogurtu nebo něco takového, asi divné přirovnání, ale prostě to v tom cítím a je to skvělá vůně..

Co jsem si všimla hned po prvním použití je skvělá výživa a hlavně hydratace, vlasy byly jemné na dotek a na první pohled zdravější, díky kombinace vanilky s monoi, která vlasům dopřává maximální péči..



Po delším používání jsou vlásky zdravější a hlavně jemné, což já od šampónu očekávám.. Nejlepší pocit mít vlasy po umytí jemné a voňavé, tento šampon se o to na 100% postará...


Zakoupíte: zde


A co patří ke skvělému šamponu? No přece kondicionér...



Kondicióner Tiaré 


Ta vůně, kterou já totálně miluji! Prostě ta vůně mi hned dodá tu náladu u moře, prostě kdekoliv na pláži...

Má skvělé hydratační účinky, skvěle vlasy zjemní a hlavně je pořádně provoní, protože ta tahitská gardénie voní fakt dokonale a já bych si k vlasům mohla čichat pořád.. 



Tento kondicionér nijak nezatěžuje vlasy a je k ním vážně šetrný, což je podle mě úplně super!...

Já za sebe toto kombo mohu doporučit, Stojí za všechny ty penízky!..



Tato kosmetika mě zaujala hlavně těmi obaly, jsou fakt krásné a jednoduché..

Moc se mi ten exotický design líbí a hned bych s tím jela k moři..


Tím chci říct, že určitě tyto produkty doporučuji, kdo má rád kosmetiku tak jako já, tak si určitě přijde na své!


Chci moc poděkovat firmě OlejezTahiti za krásný balíček, testování mě moc bavilo a hlavně jsem zase přišla na něco nového..

Vám chci poděkovat za přečtení mého článku a mějte se fajn!..



Niki_Lifestyle_Czech 

Komentáře

  1. Ne, moře mi opravdu nechybí. :D Poprvé jsem u něj byla ve 20 letech a na dalších 20 mi to stačilo. Nepočítám-li to, že jsem byla v Helsinkách, které u moře jsou... Jsem spíš na hory! A ty mi teda chybí, snad se brzo někam dostanu.
    A jinak si myslím, že bychom nikam cestovat neměli. Říkalo se to i loni, nakonec se cestovalo a jak to dopadlo...
    Vanilkový šampon zní dobře.
    Kondicionér moc nepoužívám, mám teď hezké vlasy i tak, až se divím. Možná pomohlo, že jsem je před rokem a půlvýrazně zkrátila.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu