Minimalistické šperky? Ano, jedině z Maya Art

Máte rádi minimalismus tak jako já? Já prostě miluji šperky, náramky apod, ale ne žádné extravagantní protože na to já vůbec nejsem..


Znáte to, jsem ráda, když něco vypadá krásně a zároveň to není nijak výstřední, ale je to originální, co jen tak u někoho nevidíte..


Já osobně jsem na nějaké jemné kamínky nebo jemné korálky, které dodají ještě víc na té ženské kráse...


Když jsem objevila stránku/e-shop Maya-art, hned jsem se zamilovala do těch krásných kousků a ne jen do nich, i do krásného příběhu této slečny, která našla lásku v korálkách už v dětství a zůstalo jí to doteď, což se jen tak nevidí, protože já jsem jako malá holčička korálky milovala taky, ale nezůstalo mi to..

Začínala na korálkových zvířátkách nebo na náramcích přátelství na které si určitě vzpomínáte i vy, já jsem na těchto náramkách ujížděla a s moji nejlepší kamarádkou jsme je nosili..


Kdo si, ale na náramky a na šperky nepotrpí, tak na e-shopu naleznete i další jiné krásné kousky, jako jsou dekorace do bytu apod.. 

Mě osobně zaujalo i drhané vodítko “macramé” vypadá fakt nádherně..


Tak a když už jsem vás s tímto e-shopem seznámila, tak určitě už to nebudu dlouho obkecávat a rovnou se vrhnu na moje kousky, které jsem dostala já a hned jsem si je zamilovala...


Jak jsem psala na začátku, tak jsem hledala jemné a přitom krásné náramky a tak můj výběr byl jasný..


Tak já jsem si vybrala:


Zlatobéžový minimalistický SIMPLE BRACELET se slunečním kamenem....


Tento si mě dostal hned na první pohled, je fakt nádherný a tak jednoduchý design se jen tak nevidí, fakt dokonalost!

Nechápu, jak někdo může mít až tak šikovné ručičky a pracovat s tak malinkými kamínky, to by bylo něco na moje nervy...

Kdo nemá tolik trpělivosti jako já, tak se v tom se mnou určitě shodne...



Tento je z japonských korálků a nahoře je zdobí sluneční kámen, který má dodávat energii celému tělu...

Zakoupíte: zde


Jako druhý náramek jsem si vybrala:



Šedofialový náramek WEAWED BRACELET


Další velmi krásný a jednoduchý náramek, který se hodí na každou příležitost!

Tento je vyroben technikou tkání korálků s použitím japonského či českého rokajlu a bavlněných šňůr..

Na tomto náramku jsem si zamilovala to, že když jej máte na ruce, tak o něm vlastně nevíte, nic vám nepřekáží, takže, kdo má problém náramky nosit, tak věřím, že tyto by sedly všem, protože na ruce jsou vážné lehoučké a nejde je cítit...



Vážně úžasné kousky..

Zakoupíte: zde


Jsme u konce tohoto článku a já vám chci ještě říct, že v této době je velmi milé podpořit takové šikovné ručičky, které si zaslouží ještě více pozornosti! 



Instagram: zde

Eshop: zde




Moc děkuji všem za přečtení a děkuji Maya-art za velmi milou a příjemnou spolupráci...




Mějte se hezky...♥




Niki_Lifestyle_Czech


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu