Domácí relax s Bioruza 🤍

Taky se vám zdá, že celá tato situace trvá už nějak strašně dlouho? Mě teda ano a už mi chybí návštěva nějaké té kosmetiky..Jenže, teď si to prostě bohužel dovolit nemůžeme a proč si neudělat doma takový salón krásy? Já vám sem napíšu pár skvělých tipů a uvidíte, že si doma prostě uděláte domácí pohodičku...

Všechny produkty, které tady v tomto článku uvidíte, tak jsou z mého oblíbeného e-shopu bioruza, kde naleznete fakt skvělou přírodní kosmetiku...


Tak a už to nebudu obkecávat, ukážu vám produkty, které se na domácí relax hodí a jdeme rovnou na to, začnu dámskou kosmetikou a na konci článku budou 2 pánské produkty...


Tělový balzám s růží


Tyto tělové univerzální balzámky od přírodní značky Alteya prostě jedním slovem miluju, měla jsem už levandulový a teď tento s růží! Je parádní.. Ta čistá, příjemná vůně, to je něco parádního..

Balzámek je univerzální a hodí se jak na tělo tak na ruce i nohy..

Úžasně promaže pokožku a hlavně dokonale hydratuje a fakt voní strašně dlouho..

Skvěle se hodí i na masáž těla, dobře klouže a dokáže skvěle pokožku zklidnit..

Také se hodí na popraskanou pokožku teď v zimě, skvěle ji uklidní..


Zakoupíte: zde

Má 40ml, což se může zdát málo, ale za mě to úplně stačí, protože ho stačí fakt maličko...

 


Cukrová maska s liči


Kdo mě na ig už nějakou tu dobu sleduje, tak ví, že masky na obličej úplně miluju a že tento typ relaxu je pro mě ten nejlepší a vždy si tento čas užívám..

Tato maska značky Deba se mi hodně zalíbila už jen tím, že je s obsahem liči, protože to ovoce mám moc ráda..

Obsahuje pokožce potřebné minerály a vitamíny a to jen díky vysokému obsahu ovoce...

Maska je na pleti velmi příjemně, skvěle hydratuje a skvěle mi pleť zvláčnila, byla na dotek velmi příjemná...

Dokonce mi trošku tato hydratační maska vyčistila i pleť, což jsem teda koukala! Je to super!



Zakoupíte: zde

Maska za pár kaček ? A taková muzika, určitě ano!



Voskové pásky 


Voskové pásky na tělo jsou skvělou vychytávkou, tyto s měsíčkem od značky Deba jsou fakt moc fajn!

Já jsem se vždy tohoto bála, ale nakonec jsem sebrala odvahu a šla do depilace i doma...

Dokonce jsou tyto o něco šetrnější k pokožce a v balení jich je 20..

Za mě určitě super! Chloupků se zbaví raz dva a fakt jsem moc spokojená, určitě to nebylo moje poslední balení..


Zakoupíte: zde


20ks pásků za skvělou cenu! Tak určitě mrkněte...



Balzám na rty “horúcí bozk” 


Značka WoodenSpoon jsem si také zamilovala a to jen díky e-shopu bioruza..

Další skvělá přírodní kosmetika, která je bohužel trošku neznámá pro mnoho lidí a to je škoda..

Tento balzámek na rty dodává maximální objem a dělá neodolatelné rty, má skvělé hydratační účinky..Dělá rty do červena, zvyšuje tok krve a vytváří fakt nádherný vzhled! 



Zakoupíte: zde


Za mě fakt něco skvělého a pro mě nového..



Květová voda Meduňka


Květovým vodám jsem za poslední dobu fakt hodně propadla a hodně jsem si je zamilovala, zařadila jsem je do každodenní rutiny...

Tato přírodní s meduňkou, značky Alteya je skvělá na zklidnění pokožky, když máte náročný den, tak pleť dokonale zklidní, fakt se postará o skvělý komfort pro vaši pleť..

Voda je skvělá i na tmavé kruhy pod očima a na terapeutické využití..

Vhodná je pro všechny typy pleti a dá se využívat více způsoby.. já teda vodu rovnou ze střičky stříkám na pleť, ale můžete si např. navhlčit tampónek a poté na něj trošku vody nastříkat...



Zakoupíte: zde

Jedná se o 100% přírodní produkt..




Sprchový Gel “I am feeling Zen” 


Tak a máme tady znovu značku WoodenSpoon a tentokrát si představíme tento sprchový gel “I am feeling Zen”

Co musím vyzdvihnout je ta zajímavá a přitom velmi příjemná vůně bazalky a něčeho velmi osvěžujícího, cítím tam hodně pomeranče nebo něco tomu podobné..

Je to teda pořádná aromaterapie, skvěle sprchový gel čistí a dokonce hydratuje a to díky obsahu jemných olejíčků..


Zakoupíte: zde

Za mě super, nevím, co bych ke sprchovému gelu měla ještě více napsat, když mi voní a je na těle příjemný, tak ho určitě doporučuji a navíc se jedná o přírodní složky, takže další plus..



Olejíček Sacha Inchi


Olejíček ze semen Sacha Inchi přírodní značky Alteya jsem si totálně zamilovala a fakt ho nemám naposledy, škoda, že se nevyrábí ve velkých skleničkách.. 

Na litry bych ho potřebovala...

Stal se mým musthave produktem v době, kdy moje pleť fakt trpí, suché místa, šupinky apod..

Teď v zimě je to s moji pleti fakt masakr a hlavně ty roušky k tomu? To fakt vůbec nepomáhá...

Má fakt skvělý hydratační účinek a využívá se k vyvážení produkce oleje a pořádně pleť vyživuje...

Používám ho jen když ho nutně potřebuji a je to paráda a skvělý je i na vlasové zábaly, kdo trpí na suchou pokožku hlavy tak za mě fakt super, mamča je nadšená..


Zakoupíte: zde

Má příjemně slaďoučkou vůni, což mě překvapilo...



Tak a jsme na konci dámských produktů a dámského relaxu a teď si dáme malou ochutnávku dvou pánských kousků, které jsem hned musela pro přítele mít...



Šampon Mr. Groomer


Tady na této značce mě velmi zaujaly ty obaly, hlavně prostě ten styl barberu, fakt to působí luxusním dojmem..

Abych pravdu řekla, tak ani já, ani přítel jsme tuto značku vůbec neznali, ale jsem ráda, že jsme aspoň něco nového poznali..

Tento šampon je osvěžující a skvěle vyživuje, není ale jen na vlasy, je vhodný i na vousy..

Mátový extrakt skvěle pokožku chladí a osvěžuje po náročném dni a citrónový extrakt skvěle pokožku  hlavy čistí a také osvěžuje..

Přítel je fakt spokojený a říká, že mu perfektně voní


Zakoupíte: zde


Takže za mě určitě doporučuji jako dárek pro vaše milované..



Čistící a holící krém 3v1 Mr.Groomer


Tak a mám tady ještě jeden produkt té stejné značky a tentokrát čistící a holící krém 3v1..

Jedná se tedy o balzám, který je vhodný na holení, výživu čištění pleti.. 

Obsahuje aktivní černé uhlí, mátový a citrónový extrakt..

Díky černému uhlí má skvělé čistící účinky..

Je vhodný na všechny typy pokožky..

Ta vůně je zase parádní a hlavně při čištění pleti skvěle dodá vousům ten správný tvar a hlavně jsou po něm vousy na pohled zdravější a jemnější..


Zakoupíte: zde


Za mě super a ty obaly? To je prostě parádička.. 


Tak a jsme už na konci článku, doufám, že jsem vás navnadila na nějaký ten pořádný relax..

A víte proč? Protože relax je pro naše tělo i pro naši duši velice důležitý a každý ho jednou za čas potřebuje a neexistuje výmluva, že není čas, protože vždy je povinnost si udělat nějakou tu chvilku pro sebe a pořádně si vydechnout...


 

Tímto chci moc poděkovat firmě Bioruza za tento skvělý balíček produktů a že jsem zase mohla něco nového otestovat! Protože je to s vámi radost spolupracovat..



Všem vám děkuji za přečtení článku a že jste si na něj udělali čas, to mě vždy moc těší..




Mějte se krásně




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

  1. Wow,tělový balzám s růží určitě vyzkouším 🌹

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo. Kámoš shání na čištění vousů něco tak mu dám typ 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Fiha, relax bych potřebovala konečně, alee nějak nemám chvíli klidu 😃🤦‍♀️ale kouknu na to, treba se někdy chvíle klidu najde ❣️

    OdpovědětVymazat
  4. Jee děkuji za tipy, domácí kosmetika se ted hodí. Nejvíce me zaujal Mr.Groomer to neznam 🥰

    OdpovědětVymazat
  5. to vypadá skvěle😍 děkuji za tipy😊

    OdpovědětVymazat
  6. Ten balzám a maska vyzerajú super 😍

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavá inspirace, super. 🙂🌷

    OdpovědětVymazat
  8. Ta cukrová maska s Litchi vypadá božsky <3

    OdpovědětVymazat
  9. Ten tělový balzám s růží musí být super!

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to na opravdu skvělé produkty, ať ti dělají radost! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jo takových skvělý produktů :O ten olej vypadá fakt skvěle a mají moc hezký obaly co tě zaujmou na první pohled :) super článek :)

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, to je inspirace a nových tipů! <3 Já mám nejradši ty různé vodičky na pleť, tu květovou vodu meduňka určitě zkusím! :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu