Boží dárkové krabičky, Sablio.cz

Tipů na dárky není nikdy dost no ne?....


Já vždy ráda uvítám nějaké ty tipy a hlavně pro muže, protože dárky pro muže, to je to nejtěžší, ještě, když váš partner má úplně vše...

Jenže, u mě tak úplně není nejtěžší s přítelem, ale naopak s taťkou/dědou to je pro mě nejhorší, přesně pro tyto osoby neumím dárky vybírat, ale teď ? Teď už to nebude tak složité! Mám pro vás jeden skvělý tip, kde naleznete úplně vše a hlavně pro všechny...



Kdo mě sleduje na instagramu, tak moc dobře ví, že už nějakou tu dobu spolupracuji s e-shopem Sablio, který jsem si hned zamilovala.. Ten široký výběr produtů? To je něco úžasného.. Prostě asi takto, dárečky tam najdete úplně pro všechny a na každou událost..

Za mě toto nikdy nezklame, však se máte na co těšit, tak šup číst dále...



Ten, kdo e-shop ještě nezná, tak tam najdete jak osobité dárečky už s věnováním např. pro maminku.. 

Dále tam najdete i dobrůtky, prémiové lahůdky, ale i alkohol, potom tam jsou jejich úžasné dřevěné boxy s páčidlem, které vypadají úplně luxusně..


No a nesmím zapomenout na dárečky s vlastní fotografií.. Tyto dárečky potěší úplně každého, dokonce některé může dohnat až k slzám štěstí, hlavně babičky, kterým tam můžete dát všechny vzpomínky, vím, že moji babičce by to udělalo velkou radost...

Jako jedni z mála mají i deky s vlastním potiskem, což je boží...

U mě na Instagramu jste mohli vidět i krásný velký obraz, který jsem darovala příteli a ten je z něho teda neskutečně dojatý, hlavně ta kvalita je luxusní...


Zanechám vám odkaz: zde



No, ale už to tady nebudu dlouho obkecávat a rovnou se vrhneme na dnešní téma článku a tím jsou dárkové krabičky, které na e-shopu najdete nově.. Jen dopředu už mohu říct, že je to něco parádního...

Vybrala jsem pro vás dvě krabičky, které jsem si sestavila sama a polovinou jsem se inspirovala už krabičkou hotovou...



No a jak se říká, dámy mají přednost a tak začneme dárkovou krabičkou pro ženy, já jsem tuto krabičku sestavila přesně tak, abych krabičkou udělala radost mamince i sobě a společně jsme si produkty užily...



Dárková krabička pro ženy


Tak a kdo by zapomněl náhodou, tak den žen se blíží a toto ideálně jako dárek hodí..

Já jsem si krabičku sestavila přesně dle mého a mamčiného gusta a přesně takto to může být i u vás.. 

U mě si pro maminku představuji boxík přesně takto: nějaká láhev dobrého vína/šampusu a to jsem vybrala toto šumivé víno BeRosé: “Italské růžové víno s jahodou chutí” které na mě působí luxusním dojmem, hlavně to provedení a design láhve... 


Zakoupíte: zde


Věřím, že každá maminka a nebo vlastně jakákoliv žena si ráda dopřeje horkou koupel.. Teda aspoň u nás doma je to pro nás relax a chvilka klidu, kdy můžeme vše zahodit za hlavu..

Do balíčku jsem tím tuplem přidala i dva kousky do koupele, jako první je šumivá bomba, která má nádherný design a nese název horečka sobotní noci, která obsahuje čisté esenciální oleje..

Jako druhý kousek kosmetiky jsem vybrala čokoládové mýdelko, já jsem milovník čokolády a také čokoládové vůně, protože prostě čokoška.. Mňam...



Mýdelko je skvělé jak na pleť tak na pokožku celého těla, mohu říct, že fakt dokonale voní, obsahuje špetku kakaa a kokosový olej...


I když nechci, tak to musím oznámit, že už jsem u posledního produktu, který je právě už nahoře zmiňovaný osobitý dárek věnovaný přesně pro vaši maminku..

Já, jelikož vím, že moje mamča je milovník oříšků, tak volba byla úplně jasná!...

Tato dárková krabička mandlí v čokoládě udělá radost všem, kdo si na těchto dobrůtkách ujíždí.. 


Zakoupíte:zde


V nabídce najdete buď menší balení nebo o něco větší, kde už jsou 4 druhy.. 

Tak a jsme na konci tohoto balíčku pro dámy, ale pozor, vy vůbec nemusíte mít stejný balíček jako já, můžete si vybrat produkty na e-shopu a potom si v košíku zatrhnout dárkové balení a přijde vám to takto krásně zabalené, to je boží co? 

Takhle to má prostě jen jeden z mála e-shopů a za mě se to teda na 10000% povedlo...


A když už jsem vám představila balíček pro dámy, tak už jistě víte, co vás čeká teď a to balíček pro muže, který se bude týkat hlavně alkoholu a dobrůtek!...


Dárková krabička pro muže


Vybírání dárků pro muže je něco strašného, už jak jsem to psala na začátku, prostě vybrat dárek pro taťku a pro dědu je u mě vždy oříšek, ale teď vám ukážu jeden skvělý balíček, který udělá radost..

Znáte to, vždy koupíte nějakou tu flašku alkoholu, ale teď vám ukážu ještě jednu alternativu, která vypadá luxusně...

Já jsem vybrala krabičku velmi známé značky whisky: Jack Daniels, ale nejedná se v mém balíčku přímo o whisky, ale o šumivé drinky s jackem.. Příchuť coly a medu o obsahu 5% alkoholu jsou podle mě fakt super dárek a spolu tvoří super dvojku no ne?... A hlavně za skvělou cenu!


Zakoupíte: zde

Do balíčku jsem přidala i jack daniels čokoládu a tu jsem teda nikdy předtím neviděla a jsem ráda, že jsem něco takového našla, protože věřím, že toto udělá mému přítelovi radost...

Protože čokoláda působí fakt luxusním dojmem.. Hlavně ten obal a tvar cihličky, prostě krása...


Zakoupíte: zde

No, ale to nejlepší úplně na konec, teď mi řekněte, jakému chlapovi by neudělal radost pořádný půllitr, teď myslím, ale sklenici, žádné pivko!... Teď to bude pomocník na pivo...


Zakoupíte: zde


Tento je teda luxusní, hlavně bude fakt úžasný na pivíčko, protože se skvěle drží a já jsem vybrala tento s nápisem “miluju tě” aby jsi na mě vždy vzpomněl, ale je tam více designů, takže máte z čeho vybírat..



Tak a jsme u konce tohoto pánského boxíku, podle mě to za to fakt stojí a investovala bych do toho každou korunku, protože za kvalitu se platí a toto se prostě vyplatí, protože já když vidím, že dárek dělá radost, tak jsem z toho nadšená taky a hlavně to zahřeje u srdce, je to hřejivý pocit štěstí...

Zrovna tento e-shop si podporu v této blbé době vážně zaslouží, vše je děláno a baleno s láskou...


Všechny dárkové krabičky naleznete: zde



Doufám, že jsem vás na tyto dárečky navnadila a budete se inspirovat.. Kdyžtak mi do komentáře můžete napsat, co se vám líbí nejvíce a zda byste někomu takový dáreček někomu darovali...


Tímto chci moc poděkovat firmě sablio za krásné produkty a za skvělou spolupráci, která mě neskutečně baví... Jsem moc ráda, že se mnou uskutečňují i mé nápady a to mě moc těší..

Ještě jednou velké díky!




Mějte se hezky



Niki_Lifestyle_Czech




Komentáře

  1. Oh ta darčekov krabička pre ženy vyzerá super 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za tipy😍 určitě využiju😊

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to je nádhera. Vypadá to opravdu skvěle 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá úplně parádně ,hned na to jdu kouknout ❤️💯💯❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Fiha, vypadá to božsky, hlavně krabička pro ženy ❣️

    OdpovědětVymazat
  6. Woow, tak to je pecka tip 👍❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  7. Paradny tip! ❤️ Super clanok

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to super 😍 ďakujem za tip najbližšie už budem vedieť čo kúpiť 😍

    OdpovědětVymazat
  9. S kupováním dárků pro taťku mám dost velký problém. :-/
    A asi jsem výjimka, ale já koupele nemusím. :D

    OdpovědětVymazat
  10. To šumivé vino vypadá moc hezky 🤗🤗

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za tip vypadá to luxusně

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu