Boxík plný překvapení.. Fitsio❤️

Boxík plný překvapení? To je sen viďte..

Já úplně miluji překvapení, hlavně když se jedná o boxík plný dobrot nebo všelijakých doplňků ke cvičení!



Chcete už prozradit, o jaký boxík se vlastně jedná? 

Jedná se o boxík plný překvapení z e-shopu Fitsio..


Jestli se někdo z vás chystá cvičit, tak je to skvělá motivace, jak se do toho vlastně dostat !

Pro ty, kdo už nějakou dobu cvičí je to jako dělané, protože tam můžou najít produkty, které už znáte nebo něco pro vás úplně nového..


V tomto článku vám chci boxík trošku představit, chci vám ukázat, co v tomto boxíku vlastně můžete najít, ať víte, že to za tyto peníze vlastně stojí!


Na e-shopu naleznete dvě varianty a to pánský box a box pro ženy, což je super, protože každé pohlaví potřebuje na své cvičení něco jiného..


Tak já už to nebudu dlouho obkecávat a jdeme rovnou na to, nebojte, nějak to shrnu!


Čím bych mohla asi tak začít? Můžeme tam nalézt i doplňky na cvičení, hlavně od značky Nutrend!...


Tentokrát jsem měla v balíčku tyto kapsle z minerály. 



Nutrend Multimineral Compressed Caps 


Jedná se o nový, mimořádný produkt, který se účinně stará o to, abychom měli dostatek všech vitamínů! 

V těchto kapslích je jak vápník, hořčík, zinek, železo a dost dalších účinných látek..

Je vhodný k doplnění vyváženého jídelníčku, hlavně tedy pro sportovce, protože mají v jedné kapsli úplně vše, co potřebují...

Hořčík snižuje vyčerpání a únavu, to se už ví, takže se to skvěle hodí...



Balení obsahuje 60 kapslí..


Z čeho mám v boxíku vždy já největší radost? To je zdravé mlsání, protože aspoň nemáte žádné výčitky, jako zdravé mlsání beru jak slané pochutiny, tak i sladké...



Jako první na mě v balíčku vykoukli tyto proteinové chipsíky, které mají příchuť papriky a barbecue..

Co bych k tomu více řekla? Asi jen to, že obsahují vysoký podíl bíkovin a vláknin..



Je to skvělá alternativa obyčejných brambůrek a mají fakt luxusní chuť, bála jsem se toho, ale teda, jsou fakt skvělé!!


Dále se v balíčku nachází hodně proteinových tyčinek nebo musli tyčinek...



na kterých já prostě ujíždím, naleznete tam jak veganské formy, tak normální a potom i obyčejné zdravé musli, které chutná přece každému..



Všelijaké příchutě, značky, prostě široká nabídka..



Na čem si, ale ujíždím úplně nejvíce? To je čokoláda a oříškové máslíčka, mňam! Jíst čokoládu bez výčitek je sen.. 



Tato čokoláda, kterou vidíte na fotce mě totálně překvapila, protože jsem ji nikdy předtím ještě neviděla..



a co se týče oříškových másel, tak to je prostě nebe v puse! Zase v boxíku můžete nalézt máslíčka různých značek a různých příchutí..



dají se využít jak do ovesných kaší, jogurtů, tak třeba jen tak na lžičku, protože je to prostě luxus...

To je vše, co jsem v boxíku ze zdravých dobrůtek měla, ale pozor, vy nemusíte mít stejný obsah balíčku, takže vás tam může čekat nějaká jiná sladká tečka..


Nápoje také nejsou výjimkou, také je tam můžete najít, jak nápoj v plechovce nebo v práškové formě.. 



Já jsem tentokrát nalezla v balíčku osvěžující funkční nápoj, který obsahuje aminokyseliny BCAA a dokonce i vitamíny, jako je např. vitamin C..

Tento jsem měla s příchutí melounu a jahody..



Pořádně vás nakopne a příchutě jsou různé, jsou luxusní!



Dále jsem tam měla prášek magnesium, který se rozpouští ve vodě, tentokrát s příchutí pomeranče..

Magnesium se vždycky hodí..



je to skvělá alternativa, jak si rychle doplnit dávku hořčíku, za mě fakt pecka!...



No a naposled na mě vykouklo toto překvapení...


Směs na přípravu proteinových palačinek od značky GymBeam, s příchutí vanilky, na toto se neskutečně těším, protože to vypadá fakt luxusně..

Obsahují až 50% bílkovin, takže jsou o dost výživnější a zdravější, než palačinky obyčejné...

Stačí ke směsi přidat mléko nebo vodu a palačinky jsou na světě!



Za mě super, jako taková rychlovka...


Tak a jsme na konci tohoto článku, snad se vám líbil a boxík vás zaujal! Mě teda zaujal a to dost..


Můžete si zakoupit jednorázový boxík za 1000,- nebo předplatné 690,- za jeden boxík na delší dobu, což je super cena..

V balíčku vždy naleznete 5-10 produktů a můžete tam nalézt i nějaké fitness oblečení...

Box odesílají každý měsíc po 25. dni měsíci.. 

Členství se dá i kdykoliv zrušit a to zdarma, ale věřím, že když jednou vyzkoušíte tak už to chtít rušit nebudete..



Já chci moc poděkovat firmě Fitsio za tento krásný nadupaný balíček a tím chci poděkovat i za krásnou spolupráci, která mě baví a vždy jsem ráda, že můžu otestovat něco úplně nového...




Co vás z boxíku zaujalo úplně nejvíce? 

Dejte mi kdyžtak vědět v komentářích..





Niki_Lifestyle_Czech



Komentáře

  1. Wau, krásný boxik, nejvíc mě zaujala ta čokoška, vypadá luxusně, možná ji někdy zkusím. ❣️Tak krásné a zdravé mlsání přeji ❣️😋

    OdpovědětVymazat
  2. Mě také překvapila ta Milk chocolate tu jsem taky ještě neviděla

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá skvěle😍 děkuji za tip😊

    OdpovědětVymazat
  4. Tá biela čokoláda 😍 hneď by som si ju dala 😍

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. To je opravdu krásný boxík plný dobrůtek🥰

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, super způsob, jak otestovat nové věci. Díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu