Valentýnské parfémky z Ruzova10

Tipů na Valentýn není nikdy dost! Proto Vám tady přináším další tip, který můžete svým polovičkám pořídit...


To, že e-shop Ruzova10 miluji, už nějakou tu dobu víte, ale teď jsem si pro Vás přichystala úplně něco jiného právě z tohoto obchůdku a to jsou tipy na 2 parfémky, které jsem ještě tomuto e-shopu nerecenzovala, ale vždy ráda začínám s něčím novým...

Tak se na to rovnou vrhneme, už to nebudu obkecávat, nebojte...



Kdo ale e-shop ruzova10 nezná, tak určitě se mrkněte, protože na e-shopu naleznete velký výběr značek, pro mě i celkem neznámé značky..



Pánský parfém 


JFenzi Crave Nero


Upřímně jsem tuto značku nikdy předtím neznala, ale jsem ráda, že jsem díky tomuto e-shopu poznala, protože jsem zjistila, že i za dobré penízky se dají sehnat skvělé a kvalitní parfémky a není třeba za ně utrácet tisíce...

Tento mi připomíná prostě takovou typickou pánskou těžší a pořádnou vůni, která se hodí ke každému chlapovi..

Já musím říct, že muž, co nepoužívá vůně pro mě není pořádný muž a tento si místo přítele zabavil můj taťka a pořádně ho otestoval!...

Vůně je fakt silná, ale velmi příjemná, není nijak vlezlá, nebolí z ní hlava a není návyková, za což jsem moc ráda..

Výdrž má fakt slušnou, což jsem za ty penízky nečekala, ale teda! Vydrží na těle i na oblečení vonět dost dlouho..

Když jsem si přečetla složení, tak mi bylo hned jasné, proč je parfém tak silný a to díky bergamotu, pižma, dubového mechu a vanilky...


Ale celé složení máte zde:


Hlava

bergamot, černý rybíz, ananas, jablko

Srdce

bříza, pačuli, růže, jasmín

Základ

pižmo, dubový mech, vanilka, ambra





Zakoupíte: zde


Takže za sebe a za taťku ho můžeme doporučit, vůně se mi líbí a to já mám často problém se silnými parfémy, tento je, ale super, díky ovocnému složení má i trošku svěží nádech...



Dámský parfém


JFenzi Charme 


Jak jsem psala na začátku u pánského parfému, tak značku JFenzi jsem předtím vůbec neznala a je to škoda, protože vážně za ty peníze je to super kup..

Tento parfémek mi vzhledem připomíná parfém Chloe, ale asi jsem tak pochopila, že tento je touto vůni inspirován a jestli mám pravdu, tak se to fakt povedlo!

Design je fakt krásný, mašlička se mi moc líbí, každá taková maličkost se mi prostě líbí a vždy mě to zaujme..

Samotná vůně je velmi jemná, svěží, někdy s květinovým nádechem..

Vůně je dělaná přesně pro mě, šíleně se mi z e-shopu trefili do vkusu..

Složení je pro mě jako dělané, teda až na růži, bez té bych se tam obešla, protože, kdo mě zná, tak ví, že já růži moc nemusím, ale nejde cítit, což je super a mám z toho fakt radost..


Složení parfému:


Hlava 

pivoňka, frézie, liči

Srdce 

růže, konvalinka, magnolie

Základ 

pryskyřice, virginský cedr




Zakoupíte: zde



Jestli máte přítelkyni nebo někoho ve svém okolí, kdo miluje svěží vůně, tak vám toto jako dáreček pro dámu doporučuji...


Já doufám, že to není poslední parfémek, který jsem od této značky vyzkoušela, protože se mi to fakt začíná hodně líbit..


Tak a jsme u konci tohoto článku, snad se vám článek líbil a že jsem vám aspoň trošku poradila, kde něco krásného nakoupit a když úplně nechcete riskovat koupi vůně, tak určitě doporučuji pleťovou kosmetiku a pleťové masky, které jsou dokonalé...



Mějte se krásně, užívejte si dní a děkuji vám všem za přečtení tohoto článku a samozřejmě e-shopu Ruzova10 za poskytnutí parfémku na recenzi...



Krásný den..



Niki_Lifestyle_Czech



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu