Valentýnská Edice, Lush..

Lush, neznám značku, která by měla hezčí limitované edice, než právě Lush..

Teď přišel na trh s Valentýnskou kolekcí, která je opět úplně nádherná a fakt se povedla!...

Toto by potěšilo každou slečnu, která ráda slaví Valentýn, takže jestli si to čtou i nějací chlapi, tak ani nepřemýšlejte, šup na e-shop...


Tentokrát jsem měla tu možnost z Valentýnské edice otestovat tři produkty, které se mi ze všeho zalíbily nejvíce...

Tak a já už to nebudu dlouho obkecávat a vrhnu se rovnou na mé dojmy a pocity z testování...


Když se jedná o balíčky z Lushe, tak přece nikdy nesmí chybět koupelové bomby, které Lush umí nejlépe a na trhu nemají konkurenci a tak jdeme tedy na tu jednu z Valentýnské edice..



Heart Beat


Bomba s názvem heart beat už mluví sama o sobě, láska v názvu a pak pořádné růžové moře ve vaně...

Ty zlaté srdíčka, které můžete vidět, tak ty jsou s obsahem kakaového másla, které vám pořádně zhydratují celou pokožku těla...

Bomba krásně šumí, dělá zase dokonalé obrazce a pořádně růžovou koupel, kterou si budete celou dobu užívat..

V bombě se dokonce nachází i trošku praskavého prášku, ve vaně to dělá skvělé zvuky, což mě fakt překvapilo a teď mě mrzí, že jsem si to nenatočila..



Zakoupíte: zde


Já bombu za sebe mohu doporučit na 100% a komu se nelíbí přesně tato, tak ve Valentýnské kolekci naleznete i nějaké další kousky...



Co mě na e-shopu hned dostalo, tak to bylo toto masažítko na tělo:



Naked Attraction


Nahatý masážní olej jsem od Lushe zkoušela poprvé, ale jejich jiné nahaté produkty zbožňuji, tak jsem ráda, že jsem měla tu možnost otestovat i toto masažítko... 

Je ve tvaru mužského těla, ale zezadu a ta prdelka je prostě fakt boží, hrozně se mi to líbí a je to skvělý dárek pro ženu, to mi věřte, protože my jsme se s mamkou a ségrou dost nasmály...

Je s vůni jasmínu, který má teda pořádně intenzivní vůni, ale nevadí mi, není nijak vlezlá a skvěle se mi s masažítkem pracuje, dokonale hydratuje a pořádně zvláčňuje pokožku celého těla...




Zakoupíte: zde



Kdo nemusí jasmín, tak na e-shopu je i masážítko s vůni růže...



Tak a už se blížíme k poslednímu kousku, to je, ale rychlost co? Já jsem teda ráda, že jsem mohla otestovat i další sprchový gel s názvem... 



Prince Charming


Sprchové gely od Lushe, jsem si velmi oblíbila a tento z Valentýnské kolekce je fakt moc fajn, co se mi na něm líbí, tak je jeho krásná barvička..

Sprchový gel je s vůni granátového jablka a proskurníku, pro ty, kdo neví, co je proskurník, tak se jedná o Ibišek a jedná se o rostinu lékařskou...

Sprchový gel má fakt příjemnou svěží vůni a skvěle pokožku těla hydratuje, pořádně pění, stačí ho fakt maličko, což se mi fakt moc líbí..



Zakoupíte: zde


Dokonce sprchový gel obsahuje třpytečky, takže milovníci třpytek pořádně zbystřete..



Já za sebe mohu doporučit celou Valentýnskou kolekci, protože mě Lush ještě nikdy nezklamal, produkty jsou vážně kvalitní a ještě k tomu přírodní...




Valentýnská kolekce: zde



Tak a jsme na konci článku, já doufám, že se Vám článek líbil a že jsem vám třeba poradila, jak si zpříjemnit valentýn a pořádně si ho užít...


Moc děkuji firmě Lush za poskytnutí těchto produktů a vám všem děkuji za přečtení tohoto článku..



Krásný koupelový Valentýn ...




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu