Valentýn s přírodní kosmetikou a dobrým jídlem ? Ano..

Čtenáři mého blogu, jistě víte, že se nám pomalu, ale jistě blíží svátek zamilovaných a vy si lámete hlavu nad tím, co své drahé polovičce pořídit? Jestli to nevíte, tak určitě doporučuji dočíst tento článek až do samého konce...!


To, že miluji přírodní kosmetiku už asi víte a tak samo miluji i e-shop Bioruza, kde naleznete samé super kousky, co se přírodní kosmetiky týče..

Jelikož se chci nějak pomalu, ale jistě přesměrovat na přírodní kosmetiku, tak chci do toho dostat i svého přítele, takže Vám dnes ukážu i tipy, co pořídit právě svému chlapovi...


Tak a já už to nebudu obkecávat a jdeme rovnou na ten článek a na produkty, které naleznete právě na e-shopu..



Ještě dopředu chci říct, že se jedná o dárkové balíčky, které tam naleznete, ale nebojte, dám Vám sem odkazy jak na celkový balíček, tak odkazy na jednotlivé produkty...


No a jdeme rovnou na to! Začnu tedy pánským balíčkem, co se tedy v balíčku nachází?...


Balíček BIO kosmetiky pro muže



Přírodní dezinfekční roztok WoodenSpoon


Rok 2020, v tomto roce jsme si všichni uvědomili, jak je ta hygiena rukou důležitá.. Je nutnost mít u sebe aspoň nějakou dezinfekci a tato? Ta je veliká, můžete si ji přelívat do nějakých menších nádobek a věřte, že vydrží vážně dlouho, ruce mi nevysušuje a jsem za to moc ráda.. Nejedná se o gel, ale o roztok, takže je to prostě, co se konzistence týče taková vodička.. Je vhodný jak na pokožku, tak na dezinfekci povrchu, prostě na čištění všeho.. Velmi praktický kousek!..


 


Revitalizační šampon Alteya


Od doby, co jsem s přítelem, tak jsem ho naučila používat fakt vše, kdysi mu bylo jedno, že použil třeba obyčejný sprchový gel i na vlasy.. Teď mi za to, ale děkuje, protože tento šampon skvěle vlasy zjemní, ale hlavně? Skvěle vyčistí pokožku hlavy, která je zrovna podrážděná.. Vůně je taková neutrální, což je taky moc fajn..

Hodně se mi líbí ten design obalu..

Vhodný na normální až jemné vlasy..



k zakoupení: zde



Zubní pasta Nordics a bambusový kartáček na zuby


Značku Nordics jsem do teď neznala, ale teda lituji toho! Pasta s obsahem aktivního uhlí a matcha je parádní.. Skvěle chutná, nijak nepálí, jen tak akorát, takže žádné nepříjemné štípání.. Dobře zoubky vyčistí a jsou teda krásně bílé, jsem zvědavá, jak naše zuby po dlouhodobém užívání budou vypadat, snad budou bílé a to pořádně..



k zakoupení: zde



Co se týče zubního kartáčku, tak ten mohu taky doporučit.. Už nějakou dobu používám právě tyto bambusové, ale hezčí a lepší jsem ještě neměla, velmi příjemně se s nim pracuje, štětinky jsou tak akorát měkké, nedráždí dásně a to je na tom to super... A dokonce obsahuje i aktivní uhlí, které dopomáhá k bělení zoubků...



k zakoupení: zde



Bambusové vatové tyčinky


Další pro mě velmi praktický kousek.. Ale obyčejné vatové tyčinky jsou pro naše životní prostředí hrozné zlo, takže tato alternativa je fakt skvělá.. 

Uši se s nimi čistí stejně jako s obyčejnými, takže proč nepomoct přírodě tou lepší alternativou? Za mě super kousek..



k zakoupení: zde



Přírodní deodorant We love planet


No to jsem teda dlouhou dobu toho svého chlapa přemlouvala, aby vyzkoušel něco jiného, než jeho oblíbený old spice, ale povedlo se! Jsem na sebe fakt pyšná..!

Tento deodorant voní velmi příjemně, voní mi jako takové miminko, nevím jak bych to jinak popsala, ale prostě voní skvěle.. takovou čistotou.. Ošetřuje pokožku a nedráždí podpaží...

Neucpává póry a tím zabraňuje nadměrnému pocení..



k zakoupení: zde



Tak a posledním produktem bude co? Jste zvědaví? Tak šup do toho!..



Energizující šampon pro tělo i vlasy


Značku Siberica mám moc ráda, ale pánské kousky jsem teda viděla poprvé, co mě hned zaujalo byl ten dokonalý obal! Ten design prostě luxusní a působí i jako takový dražší kousek..

Vůně je skvělá, typická pánská vůně a je parádní..

Skvěle probudí po pracovním dni tělo i vlasy.. Přítel doporučuje všemi deseti..



k zakoupení: zde


Odkaz na celý pánský balíček: zde



No a jsme na konci pánského balíčku, věřím, že jste si některé kousky zamilovali! Nebo rovnou všechny? Ani bych se nedivila! Protože jsou prostě povedené..


A to, že je konec pánského balíčku, tak to znamená jen to, že je tady balíček dámský! Ten se tedy taky velmi povedl, takže slečna/dáma, která si chce udělat i jen tak radost, tak ať čte dál, nebo někomu jako dáreček..



Dárkový balíček BIO Alteya Organics 



Růžová Bio voda Alteya


Tuto růžovou vodu jsem už jednou měla a je fakt skvělá! Jedná se o 100% čistou růžovou vodu, která skvěle regeneruje a dočišťuje pleť... Dokonce i krásně voní, ale vy u mě víte, že já tu růži nemusím, tak tady není intenzivní a dokonce mi prostě voní a je to super.. Jedná se o bulharskou růži.. 



k zakoupení: zde



Balzám na rty Levandule


Balzámků na rty není nikdy dost a tento levandulový je super.. Přírodní balzám je pro mě ještě lepší, než ten obyčejný a tento s levandulí voní fakt skvěle.. 

Rty vyživí a dodá jim dostatek hydratace po zbytek dne.. 

Zlepšuje elasticitu a pružnost rtů a pomáhá rty chránit před škodlivými volnými radikály.. 

Skvěle se hodí do chladných dnů, teď je to můj pomocník...



k zakoupení: zde



Čistící gel na tvář 


Nejraději makeup dočišťuji právě gelem, první olejíček a pak nějaký gel..

Tento mě mile překvapil, i když to není vůně přesně pro mě, tak gel jako samostatný vyhovuje.. Je jemný a hodí se i na citlivou pleť, což je super.. 

Co se mi líbí nejvíce je to, že gel pleť nevysušuje a to prostě ta největší paráda..

Je skvělý na každodenní používání..



k zakoupení: zde



Tělový balzám levandule


Tento tělový balzámek jsem měla už podruhé a teda je parádní! Voní nádherně čistě.. Balzámek nejvíce doporučuji na promazání na ruce a nohy.. Nožičky dokonale zjemní a pořádně provoní a ruce? Ty teď potřebují, co nejvíce hydratace, zaslouží si to, protože ty dezinfekce jim dávají pořádně zabrat...

Za mě skvělý multifunkční kousek!



k zakoupení: zde



Tekuté mýdlo


Velmi praktický dáreček! Přírodní mýdlo na ruce je super.. Toto je s heřmánkem a měsíčkem, které ruce nevysušuje, velmi příjemně voní a já jsem s ním moc spokojená i celá rodina, skvěle voní!

Určitě za sebe doporučuji! Ta vůně a celkové účinky pecka...



k zakoupení: zde


Odkaz na celý dámský balíček: zde


Na e-shopu naleznete i další dárkové sady, stačí kliknout: zde



EDelikatesy


To, ale není vše, co se na Valentýn hodí, víte, co je také dost důležité? Že nevíte? Tak já vám to povím, důležité je, taky pořádné jídlo, pořádné delikatesky a ty seženete jedině na Edelikatesy! Samé dobrůtky té nejvyšší kvality.

Za mě jsou tam luxusní vína, olivy a všelijaké pršuty, které stojí za zkoušku...

Za tady z tyto delikatesky a za tento e-shop ručím, protože je to fakt nebe v puse...





Tak šup na web: zde



Tak a už jsme u konce článku, snad se Vám článek líbil! A snad jsem vám aspoň trošičku poradila, co své polovičce pořídit a když ne na Valentýn, tak aspoň na jinou událost, jako narozeniny apod..


Já moc děkuji firmě Bioruza za poskytnutí těchto balíčku! Jsem z nich neskutečně nadšená a budu se těšit na naši další skvělou spolupráci a samozřejmě děkuji i firmě Edelikatesy..


Mějte krásný den a užívejte si života !



Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

  1. Ta ružová voda vyzerá dobre. Tiež som niekedy používala ružovú vodu, ale od inej značky 😊
    Bude rám ak sa zastavíš aj na mojom blogu: www.lifeforjul.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, diky za tip!! :) vypada to uzasne.

    OdpovědětVymazat
  3. Eko kefku máme aj my a je úplne super. Je akurát mäkká a pekne čistí + chráni prírodu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Valentýna vůbec neřeším, ale tipy se určitě budou hodit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Opět skvělé nápady :* I když nápad na valentýnský dárek už mám díky minulého článku, tak i tyto typy určitě letos využiju na nějaké narozeniny či vánoce
    .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu