Super kousky z Bonami..

Krásný den Vám všem, kdo si dnes udělal čas na můj blog a vlastně i na tento článek! 

Blíží se Valentýn a vy si lámete hlavu nad tím, co pořídit? Věřím, že ano, u nás doma je to taky tak, nikdy nevím, co koupit, ale vždy si poradím...


Před nějakou dobou mě oslovili na spolupráci z e-shopu Bonami a mám z toho neskutečnou radost..

Protože právě na Bonami naleznete úplně všechno, co hledáte, od nábytku po doplňky apod...


Já jsem si mohla v rámci spolupráce vybrat pár kousků a rovnou Vám je tady ukážu a trošku Vám je popíšu, ale jedno Vám už dopředu řeknu, jsem z těchto produktů velmi nadšená, ale déle už to obkecávat nebudu a rovnou se vrhneme na můj obsah balíčku a na mé pocity z produktů...


Věšák New York


Když jsem tento věšák New York viděla, tak jsem hned věděla, že tento potřebuji!

Hodí se mi to přesně k mému i k přítelovu stylu, protože černý byt je prostě nejkrásnější a oba dva máme moc rádi New York a celkově ten design velkoměsta..

Na e-shopu je v dostání i v bílé barvě..

Věšák se přidělává na stěnu a je na 5 ručníčků, což se za tu cenu 49,- fakt vyplatí a to je paráda..




Celý výběr věšáčků: zde

Materiál: Kov..


Čistič Mikrovlnky


Čistič mikrovlnky, možná teď budu znít jako barbar, ale právě o tomto produktu jsem slyšela úplně, ale úplně poprvé, nikdy předtím jsem nevěděla, že něco takového existuje a teď nechápu, jak jsem se bez tohoto mohla obejít, protože je to úplná brnkačka a mikrovlnka je hned čistá, stačí jen utřít hadříkem a je čisto..

Stačí přidat vodu a ocet, na postavičce dokonce najdete odměrku, kde je napsáno, kolik čeho máte nalít..

Hlavně celkový design postavičky se velmi povedl, znázorňuje zuřící ženu a to je pro nás ženy celkem typické, neříkejte, že nemám pravdu, takže mi to přijde i jako vtipný dárek, já jsem to půjčovala mamce a hned taťka řekl, že se to na někoho podobá.. nojo, klasika u nás doma, to jsou jen a jen srandičky..



Produkty značky InnovaGoods: zde



Já za sebe musím říct, že je to super pomocníček a velmi užitečný..



Manuální mlýnek na pepř i sůl


Nejvíce praktický pomocník v kuchyni, tento mlýnek na pepř i sůl patří do každé domácnosti..

Líbí se mi hlavně provedení tohoto produktu, krásný černý design..

Mlýnek nemá ani jednu chybičku, svůj úkol plní, ale pozor, není elektrický, ale manuální, takže s mlýnkem se točí..

Mě se to teda líbí o něco více a jsem moc spokojená..




Celý výběr mlýnků: zde


Celkově mě značka InnovaGoods v poslední době zaujala a má v nabídce fakt skvělé vychytávky, které naleznete právě na Bonami...



Černá keramická konvice


Konvice, to je další praktická věc, která mi v domácnosti chyběla, akorát jsem si to vůbec neuvědomila, jsem milovník všech čajíků, ale vždy jsem si je rovnou vařila do hrníčku, takže jsem moc ráda, že jsem něco takového na e-shopu našla..

Teď už si přijdu jako v pravé čajovně, když si to konvice vařím pravý Earl Grey čajík..

Konvice má obsah 500ml, takže akorát pro 2 lidi..

Líbí se mi to luxusní provedení, hlavně nápis, který je na konvici - TeaPot..




Celý výběr konvic a konviček: zde


Za sebe můžu říct 100x ano.. 


Tak a už jsme na konci článku...


Na Bonami jsem nakupovala už předtím a vždy jsem byla moc spokojená.. Takže všem tento e-shop mohu doporučit, jen si připravte peněženky, protože to jen jedním produktem neskončí, znám to z vlastní zkušenosti.. 



Takže chci tímto moc poděkovat E-shopu Bonami za poskytnutí těchto krásných kousků a za možnost vyzkoušet zase něco nového, to já vždy ocením!...



Mějte se krásně, snad jste si článek užili a budou se Vám moje tipy na Valentýn líbit, což věřím, že určitě ano..


S pozdravem...



Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu