Přírodní deodoranty Deoguard...

Krásný den vám přeji a chci vás přivítat u mého nového článku, který se bude celý zabývat značkou a e-shopem Deoguard..


Na deoguard naleznete krásné přírodní kousky, jak tuhé deodoranty, které jsou mé oblíbené, tak mimo to i osvěžující spreje a totálně úžasné olejové parfémy, které jsem si hned zamilovala, ale nebudu už to dlouho obkecávat a rovnou se vrhneme na moje recenze a mé poznatky z testování..


Otestovala jsem už tolik přírodních deodorantů, ale žádný mě nedostal tak jako tyto.. Ale jdeme už na to!


Tuhý deodorant pivoňka a bavlník


Kdo mě sleduje i na Instagramu, tak můj názor na tento tuhý deodorant už víte, ale pro ty, kdo si čte jen můj blog, tak vám to sem ještě sepíšu..

To, že jsem přírodním deodorantům za poslední dobu propadla, se už o mě ví, ale co mě k nim vlastně dostalo? Ta šetrná péče k pokožce a že v deodorantu nejsou žádné látky, které tam prostě nechci..

Tento s pivoňkou si mě prostě dostal hned po prvním otestováním a že teda dostal hned zabrat velkým výšlapem..

Navíc obsahuje magnezium, které je vhodné i na tu nejcitlivější pokožku v podpaží, což je super! Často jsem měla se štipkáním problém, ale u tohoto vůbec..




Zakoupíte: zde


Chrání před potem fakt dobře, což u přírodního deoše jsem zažila poprvé, ale mám z toho radost...



Přírodní deodorant ve spreji Pivoňka a bavlník


Body misty, to je to, co je takový můj must have v létě.. 

Přírodní body mist jsem zkoušela poprvé a hned jsem byla spokojená na 1000%!

Fakt je to teda paráda.. Vybrala jsem si vůni pivoňky a bavlníku, ať mi to ladí k tomu tuhému deodorantu a jsem moc spokojená, jak to k sobě sedne..

Obsahuje čisté esenciální oleje a pečlivě vybrané bylinné extrakty..

Nezanechává pokožku mastnou ani lepivou, za což jsem vděčná, protože kdyby to lepilo, tak kamarádi prostě nebudeme...



Zakoupíte: zde


Voní nádherně, sice nevydrží vonět tak dlouho jak tuháč, ale to mu za tu krásnou vůni odpustím, i za to, že skvěle osvěží, už se těším, až mi v létě bude dělat společnost...



Olejový parfém Jasmín


Olejový parfémek jsem zkoušela poprvé a už teď vím, že ne naposled, ale asi bych potřebovala trošku více jemnější vůni, protože tato jasmínová byla na mě trošku výraznější, ale nevadí, naučila jsem se ho dávat méně a potom jsme si k sobě našly cestu..

Parfémy obsahují luxusní přírodní oleje té největší kvality a já můžu jen souhlasit, vůně je vážně čistá..

Hodně se mi líbí nanášení roll-on kuličkou, dávám na pulzní body, hlavně na zápěstí a krk, tam to je za mě nejvíce účinné..




Zakoupíte: zde


Ale komu jasmín nevyhovuje, tak se mrkněte i na další kousky, mají krásný výběr...



Přírodní deodorant ve spreji Unisex


Vůně, od které jsem nevěděla, co čekat, ale velmi mile mě překvapila a jak píšou, tak unisex voní jak mi, tak i přítelovi a on když něco pochválí, co není old spice, tak je to prostě něco fakt extra..

Tento má velmi jemnou vůni, která mi připomíná čistotu a vůně, která nijak nedráždí okolí a není to žádný bolehlav..

Tato má trošku delší výdrž než právě pivoňka a bavlník...

Nikdy jsem nic podobného předtím necítila a jsem moc ráda, že jsem něco takového poznala, připomíná mi to i vůni, která osvěží každého sportovce po zápasu.. 

Za mě jedna velká paráda...



Zakoupíte: Zde


Doporučuji! Jak dámě tak pánům...


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tímto bych tento článek ukončila, věřím, že se vám budou produkty líbit, že určitě dáte přednost přírodním kouskům, než obyčejným z drogerie, jsou pro naše tělo o dost lepší!...

Takže šup to změnit, protože tyto deodoranty jsou velmi šetrné ke každé pokožce...


Firmě Deoguard chci moc poděkovat za poskytnutí produktů, jsem moc ráda, že jsem mohla otestovat něco nového..

Chci moc poděkovat i vám všem, kdo mě v mé tvorbě podporuje, toto vše je jen díky Vám...



Mějte se krásně, víkend se blíží, tak si ho pořádně užijte...




Niki_Lifestyle_Czech


Komentáře

  1. Pivoňka? To musí být super!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Super recenze, děkuji hlavně za doporučení přírodního parfému, i když nevím, jestli by mi ta jasmínová vůně zrovna vyhovovala, protože mi moc nevyhovují těžké a sladké vůně a vyhledávám spíš ty jemnější. Zkoušela jsi nějaký parfém odtud? Docela se mi tam některé zamlouvají :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu