Vánoce se SaloosBioKosmetika

  Po roce Vánoce, Vánoce přicházejí a já Vám i tento rok přináším nějaké ti tipy na dárečky..


Dnes se podíváme na známou českou značku Saloos, věřím, že ji všichni znáte a když ne z vlastní zkušenosti, tak aspoň ode mě, protože jsem vám ji ukazovala už hodněkrát, je to moje srdcovka..


Ukážeme si dneska nějakých těch pár tipů, které já prostě miluju a můžu vám je doporučit, za mě je to fakt moc povedená kosmetika za skvělé penízky...


Tak a už to nebudu déle obkecávat a vrhneme se rovnou na to...


Ani nevím, kde mám začít, protože mám strašně moc oblíbenců, jen se nedivte, fotky budu používat všelijaké, protože produkty, které jsem kdysi testovala už např. nemám nebo už nejsou v tak hezkém stavu jako kdysi...


Levandulová voda


Květové vody se v poslední době na Instagramu staly hitem, nikdy to tak nebylo, jako teď..

Saloos přišel na trh právě s touto novinkou, jedná se o 100% bio květinovou vodu..

 Naleznete ji ve dvou variantách = levandule, růže...

Je skvělá na citlivou pleť, snadno náchylnou na cokoliv a to v době roušek se fakt hodí!

Já si ji přidávám i do jilových pleťových masek...

Má hrozně moc příjemný rozprašovač, úplně nádherná mlha, která Vám nerozmaže makeup...

Stačí nastříkat na pleť a pořádně si obličej promasírovat, nebo jen tak nechat...

Já za sebe určitě doporučuji a hodí se pro všechny, kdo se o svou pleť rád stará..

Vyjde vás na: 108kč 


ZAKOUPÍTE ZDE




Bio královská péče


Co za sebe mohu doporučit na 10000% tak je jejich novinka: Bio královská péče, ta se vážně povedla..

Za mě jsou tyto olejíčky spíše pro starší ročníky, přece jen Opuncie je právě skvělá na anti-age, ale např.. tato s levandulí je skvělá i pro mladší s problematickou pletí..

Opuncii se říká “přírodní botox”..

Je skvělá i na kruhy pod očima a na pořádné otoky z únavy, které znám i já..

Já jsem testovala levandulovou a můžu doporučit, ale v nabídce jsou i další varianty..

Určitě doporučuji! Mi levandule pomohla s akné! Takže za mě určitě ano..

Cena se pohybuje okolo 240,- ..


ZAKOUPÍTE ZDE



Hořčíkový olej


Tak a tady máme pomocníka i pro pány, skvělý hořčíkový olej ve spreji..

Hořčík je pro naše tělo velmi důležitý a není dobré to zanedbávat, kdo nerad tablety, tak tento olej je pro vás jako dělaný..

Stačí ho jednou denně stříknout 3-5x. Když Vás zrovna nic nebolí, tak se doporučuje olejíček stříkat pod koleno, osobně nevím, proč to tak je, ale dočetla jsem se to a od té doby to tak používám, vyhovuje mi to a jsem spokojená...

Neaplikuje se na žádné poraněné místo, žádné oděrky, protože můžete pociťovat štípaní..

Rychle se vstřebává do pokožky, takže nezanechává mastný film..

Pro sportovce doporučuji! 

Seženete ho za 142,- ..


ZAKOUPÍTE ZDE



Masážní olej


To, co jsem zkoušela od Saloosu poprvé jsou právě masážní oleje, za mě jsou bezkonkurenční a používám je pořád dokola.. 

Skvělý je právě jejich novinkový a to lymfa fit, skvělý na správnou funkci lymfatického systému...

Poté mohu doporučit na úplné zklidnění těla i granátové jablko, které mě celkově zklidní a naladí na relaxační náladu..

Kdo máte doma chlapa, který si vás rozmazluje masážemi tak bych neváhala ani minutu a klidně si to nadělila i sama sobě pod stromeček...

Cena se pohybuje okolo 115,- ...


ZAKOUPÍTE ZDE




Extrakt z grepových jader 


Něco, co je z jejich nabídky úplně jiné než zbytek je právě tento extrakt, který se užívá i vnitřně..

To mě na tom zaujalo..

Teď v této covid době se skvěle hodí na lepší imunitu!

Grep je také silný antioxidant a tak zvyšuje vstřebávání železa, snižuje únavu a pocit vyčerpání..

Já je doporučuji používat vnitřně, ale také na pleť, či na vlasovou pokožku, přítele trápila suchá a svědivá pokožka hlavy a toto mu moc pomohlo.. 

Těch účinků je ale o dost více...

Doporučuji !

Seženete za 155kč...


ZAKOUPÍTE ZDE



Sprchový olej


Na co ráda vzpomínám a ráda se k tomu vždy vracím, tak jsou sprchové oleje..

Velmi příjemná alternativa sprchového gelu, jelikož olejíček nevysušuje pokožku a skvěle hydratuje a pokožku promaže..

Je to ze začátku nezvyk, že olejíček nepění, ale zvyknete si! Za mě je to prostě paráda..

Mají velký výběr vůni, mě si nejvíce získal grep a lemongrass..

Cena se pohybuje od 115,- 


ZDE ZAKOUPÍTE



BIO Tělové máslo


Novinkou jsou i BIO tělové másla, které jsem si hned zamilovala, hlavně to švestkové, jestli jste sušenka jak já, tak toto je pro vás nutnost..

Jedná se o šlehané máslo..

Švestkové máslo voní krásně po marcipánu a je to fakt paráda..

Je strašně lehoučké a na těle krásně klouže, ale než zmizí ty bílé fleky, tak musíte pořádně roztírat, ale mi to nějak nevadí.

Hydratuje dokonale a to jsem i já byla překvapená, jak moc dokáže promazat suchou pokožku..

Ano, ano, ano!

Seženete za 288,- 


ZDE ZAKOUPÍTE



Přírodní osvěžovač vzduchu


Kdo nemá rád ty obyčejné osvěžovače vzduchu, ze kterých jen bolí hlava, tak doporučuji sáhnout právě po tomto od Saloosu.. 

Můj nejoblíbenější je eukalyptus nebo energie..

Energie vás pořádně nabudí a zbaví vás stresu..

Jedná se o vůni máty a grepu a teda! Je to fakt božská vůně, svěží s nádechem máty, něco pro mě!

Stačí pouze jeden střik a zavoní Vám to celou místnost a krásně se to dýchá a máte pocit uvolnění, dá se krásně relaxovat..

Tyto spreje mají 50ml a seženete je za 150,- za mě super cena, protože vydrží dlouho a jsou přírodní!!


ZAKOUPÍTE ZDE



Bio olejíčky


Nemůžu zapomenout na největší klasiku a to jsou olejíčky, já jsem si jich zamilovala hned několik! 

V poslední době se stal mým oblíbencem právě Aloe Vera olejíček a největší klasikou pro mě je zase ricinový olej..




Pak když se vrátím do minulosti, tak brutnákový olej byl moc fajn, hodí se i na dětskou pokožku..

Prostě si v olejíčkách najde každý to své, podle toho, co zrovna potřebuje..

Cena olejíčků se pohybuje okolo 100kč a výše..


ZDE ZAKOUPÍTE



Roll On tyčinky


Dalším skvělým pomocníkem jsou právě roll on tyčinky..

Mým oblíbencem je do teď levandule na lepší spánek, maže se na pulsní body a ještě jsem si zamilovala tea tree na akné..

Ten se nejvíce hodí na opary, akné a podobné záněty, jako je bodnutí hmyzu..

Jsou to skvělí pomocníčci, protože se vlezou úplně všude, což je super...

Na e-shopu naleznete hodně variant, takže si můžete vybrat svého favorita..

Vyjdou na 106,- a výše..


ZDE ZAKOUPÍTE



Hydrofilní odličovací olej


Tento olejíček používám už roky, nikdy mě nezklamal, odlíčí naprosto vše..

Já už jsem měla snad všechny varianty a všechny jsou super a nemám si na co stěžovat..

Určitě doporučuji jestli trpíte na problematickou pleť pořídit olej obohacený o tea tree..

Za tu cenu je to prostě paráda! 

Seženete je cca za 130,- ..


ZDE ZAKOUPÍTE



Dárkové kazety


Tak a na závěr, když si nechcete dávat práci s hledáním dárků, tak saloos má v nabídce i dárkové kazety..

Mají krásný široký výběr, já mám právě granátové jablíčko a určitě tím udělám mamce radost, protože saloos doma milujeme všichni..

Nechám Vám tady samozřejmě i odkaz na všechny kazety..


ZDE ZAKOUPÍTE




Tak a už jsme u konce tohoto dlouhého článku, děkuji všem, kdo si to dočetl až do konce a firmě saloos děkuji za dlouhodobou spolupráci, která je skvělá a za milý personál jsem taky moc vděčná..


Vy si snad užijete vánoce a nenecháte si ho tímto škaredým obdobím zkazit..


Mějte se krásně


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu