Lush, sladká jako snow fairy

 Vánoce se nám blíží, i když si to polovina z nás ještě nedokáže připustit..

Ale vánoční limitky kosmetiky nám to jen dokazují a výjimkou není ani má oblíbená značka Lush!


Já jsem tentokrát měla tu možnost vyzkoušet právě produkty z Vánoční limitované edice a přesněji kolekci Snow Fairy, pro všechny růžové maniaky a hlavně pro každého, kdo miluje sladké, voní to jako cukrová vata, cukrátka a vše tomu podobné..


Už dopředu chci říct, že tato limitovaná edice se vážně povedla a jsem fakt ráda, že jsem ji mohla otestovat!

Tak a už to nebudu dále obkecávat a vrhneme se rovnou na to..


Šampuk 


Na šampuky od Lushe jsem slyšela samou chválu, každý si je chválil a já jsem ho vyzkoušela až teď a jsem za to moc ráda, ta růžová barva s tou krásnou hvězdičkou? Moc se design povedl, ale co se týče účinků? Upřímně jsem od toho nečekala až takový wow efekt, protože jsem do teď používala obyčejné šampony, ale opak je pravdou, šampuk mě fakt oslovil, zanechal vlásky krásně vyživené, jemné a hlavně pořádně voňavoučké a to na dlouhou dobu, což je super..

Takže za sebe ho určitě mohu doporučit, protože jsem tak fajn vlásky nečekala..

Navíc Vám vyjde až na 80 umytí..

Pro skvělé uchování si můžete na e-shopu nebo v kamenných prodejnách koupit jejich korkový obal ve kterém se šampuk skladuje nejlépe a můžete ho vzít i s sebou na cesty, kterou zakoupíte: ZDE


ZAKOUPÍTE ZDE




Koupelová pěna roll


Na co je Lush vážně profík, tak jsou právě tyto bubble bary, neboli koupelové pěny..

A co se mi na této z kolekce snow fairy líbilo úplně nejvíce? To byla ta růžová voda.. a to byla fakt krásně pudrová růžová..

Pěna vypadá jako cukroví, kterému se říká roláda, akorát má teda růžovou barvičku no.. Já jsem ji měla na 2 použití.. Rozdělila jsem si ji na dvě půlky a pak si ten kousek jen dáte pod tekoucí proud vody.. Můžu zaručit fakt pořádnou pěnu a dokonce, když vylezete z vany, tak máte skvěle hydratovanou pokožku.. a hlavně provoněnou až do dalšího dne..


ZAKOUPÍTE ZDE



Sprchový gel


Sprcháč jsem od Lushe měla také poprvé a lituju toho, protože jsem lepší sprchový gel neměla, jak ta konzistence, tak to, jak skvěle hydratuje.. 

Co se mi líbí, že ho stačí fakt málo a umyje Vás to pořádně a to je výhoda právě toho malého balení..

Tady trošku více cítím žvýkačky než cukrovou vatu, ale ta vůně? Ta je fakt návyková, nejraději bych už jiný sprcháč nepoužívala..

Ale pozor! Sprchový gel obsahuje i malé třpytečky a to mě milovníka třpytek a všeho, co se třpytí dostalo!

Takže za sebe doporučuji všemi 10ti a dokonce mi na něj chodí i potají ségra, takže dlouho už nevydrží..


ZAKOUPÍTE ZDE



Koupelová bomba


O koupelových bombách od lushe nemusím ani mluvit, nemají nikde na trhu konkurenci! Prostě jsou skvělé a lepší bombu jsem neměla..

Tato z kolekce SnowFairy mě dostala svým designem a to právě tou vločkou a právě tím, že má dvě barvičky a obsahuje třpytky..

Ve vaně udělala krásný efekt, krásná pudrově růžová.. ve vaně bylo x třpytek a to se mi líbilo.. 

Pokožka byla zase skvěle dokonale hydratována..

Prostě to nemusím ani obkecávat, jsou úžasné !!


ZDE ZAKOUPÍTE



Tak a jsme na konci článku, co bych ještě chtěla říct, tak to, že nově lush balí do knot wrapu, jedná se o šátky, které můžete využít např. jako znovupoužitelný balící papír...

Ale nemusíte ho použít jen jako balící papír, ale jako dalších x alternativ, přiložím vám sem článek, který vám určitě poradí, co s takovým knot wrapem..

Článek: ZDE


Jinak na e-shopu Lush naleznete i krásné dárkové sady, tak vám tady taky přihodím odkaz..

Vánoční sady: ZDE


Tímto chci poděkovat firmě lush za poskytnuté produkty na testování a vám děkuji za přečtení článku a doufám, že jsem Vám trošku pomohla s nějakým výběrem pro své nejbližší..


Mějte se krásně



Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu