Kutilkovo, aneb originální dárečky

 Vánoce jsou za rohem a já Vám tady přináším jeden skvělý tip! 

Samozřejmě ho nemusíte využít jen na Vánoce, ale na kdykoliv!


Protože já na Vánoce se snažím být co nejvíce originální, tak tady tato spolupráce mi udělala velkou radost...


Jedná se o skromnou firmičku, která nese název KUTILKOVO, už z toho se vám může vybavit něco, co je prostě originálního a nedělá to jen tak někdo..

Abych vás uvedla na pravou míru, tak právě kutílkovo nabízí gravírování a řezání dřevěných výrobků a že jich teda mají na výběr..

Naleznete tam jak produkty, které se dají zakoupit rovnou, ale hlavně? Hlavně si tam můžete nechat udělat produkt na přání a to mě právě na celém tomto projektu zaujalo ze všeho nejvíce..

Co vás taky překvapí, že ceny jsou velmi příznivé, takže se nemusíte bát, že se nějak moc švihnete přes kapsu...


Tak a teď už to nebudu dlouho obkecávat a rovnou se vrhneme na produkty, které jsem dostala já a něco vám o nich napíši..

Jen chci dopředu říct, že jsem vážně nadšená!

Já už od malinka miluji dřevo! Všechny dřevěné dekorace a dřevěný nábytek.. 


Tak a já už to nebudu déle obkecávat a jdu rovnou na to!


Dřevěný rodinný kalendář..


Tak právě díky tomuto kalendáři už nikdy nezapomenete na žádnou důležitou událost vašich blízkých, protože kalendář je velmi přehledný a krásně udělaný, že je radost na něj každý den koukat..





Naleznete tam jméno a datum narození/datum svátku nebo datum významného výročí..

Co se mi na tom líbí je právě to, že každá událost má svůj tvar.. 

Např: svátky budete mít kolečka, narozeninky ve tvaru čtverečků a výročí ve tvaru srdíčka...

V balení dostanete 25ks čtverců, 25ks koleček a 10ks srdíček...





Je jen na Vás, jestli si do poznámky na e-shopu napíšete nějakou událost, ale když ano, přijde vám rovnou gravírování, když nechcete, tak se na každý díleček dá psát a to nejlépe lihovým fixem..

Jsem moc ráda, že jsem takový kalendář mohla dostat, protože hezčí a přirozenější jsem teda neměla! 

Hlavně nádherně zdobí váš dům..

Za mě 1000x ano, jako dárek nebo jako radost do domácnosti..





Cena:

S gravírováním: 499,-

Bez gravírování: 350,-

Zakoupíte: ZDE




Jako druhý kousek jsem si vybrala nejvíce praktickou věc do domácnosti a tou je:




Dřevěný věšák na klíče s motýlky


U nás doma je normální, že si každý hodí klíče, kde se mu zachce.. Takže tento věšák byl jasná volba..

Neskutečně se mi zalíbil design motýlků, protože už jen z nich jde pozitivní energie a na návštěvu to udělá dobrý dojem, hlavně to dřevo, to je něco, co už dělá dojem samo o sobě..

Obsahuje 4 háčky, takže pro čtyřčlennou domácnost je to jako dělané, ale i kdyby, když jste dva, tak si tam můžete pověsit i klíčky od auta, které mimochodem taky pořád hledáme..

Je ideální na zavěšení na zeď, tam prostě vypadá nejlépe!..





Kdyby jste náhodou chtěli věšák v jiném provedení, tak není problém kontaktovat právě firmu a na všem se můžete domluvit..


Cena: 275,- (já jsem říkala, že ty ceny jsou prostě parádní)...


Zakoupíte: ZDE


                     

Za co bych teda chtěla neskutečně moc poděkovat, tak je za to, jaký mají skvělý a velmi milý personál a ochotný ke svým zákazníkům..

Tady jde vidět, že produkty jsou dělané s láskou a přesně pro vás, jelikož do toho dávají vše, co můžou..


A pozor!!  S kódem NIKI20 máte 20% slevu na sortiment!.. Platný je do konce měsíce..


Já moc děkuji firmě kutílkovo za krásné produkty, za skvělou spolupráci a já je prostě můžu všemi 10ti doporučit... 

Naleznete je i na Instagramu:  ZDE




Mějte se krásně, pořádně nakupujte a u dalšího článku ahooj..


Niki_Lifestyle_Czech


Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu