Kosmetika až z dalekých tropů..

 Vánoce se nám blíží a já vám tady chci hodit nějaké ty tipy..


Už delší dobu miluji e-shop  OlejezTahiti, tam naleznete skvělou kosmetiku právě z Tahiti té nejlepší kvality.. 


Já jsem měla tu možnost vyzkoušet nějaké produkty a teď vám sem hodím nějaké ty tipy, doufám, že si ode mě vezmete nějakou tu inspiraci..



Tak já to nebudu dlouho obkecávat a rovnou se na to vrhnu...



Mýdlo kokos 


Takovou klasikou je mýdelko, to je podle mě takový praktický dárek, který udělá radost každému.. 

Já jsem milovník kokosu, takže volba byla jasná, ta vůně je boží, jemná a pro mě jako dělaná..

Mýdlo je vyrobené jen na rostlinné bázi, která obsahuje zvláčňující kokosový olej, ale fakt můžu říct, že mýdlo nevysušuje, ale krásně vyživí a hydratuje..

Právě díky tomuto složení je mýdlo vhodné i pro tu nejcitlivější pokožku..

Na e-shopu naleznete více druhů mýdelek, takže si můžete vybrat svou vůni..

Ještě k tomu jsou za super cenu a to 109kč...


ZDE ZAKOUPÍTE



Toaletní voda Tiaré 


Na toaletní vodu jsem se těšila ze všeho nejvíce a já jsem přesně věděla proč.. 

Je prostě úžasná, dostane vás a naladí vás na takovou vlnu exotiky! 

Vůně mi připomíná dovolenou někde u moře.. ta vůně tahitské gardénie mě prostě dostala a já se zamilovala hned..

Kdo má rád takové jemné vůně s těžším nádechem, tak určitě doporučuji!

Hlavně se mi líbí ten obal..

Já doporučuji jako dárek pro maminky, babičky i přítelkyni!

Seženete za 269,-..


ZDE ZAKOUPÍTE



Vlasová receptura Capilar 


Tato receptura na vlasy pro mě byla novinka, ale fakt jsem se na ni těšila!

Tvoří ji monoi, který je promíchaný s pěti esenciálními oleji z květin, ovoce a rostlin ( Citronová tráva, Rozmarýn, Levandule, Tahitská Limetka, Šalvěj..)

Olej nádherně voní! To bylo první, co mě na produktu zaujalo!

Dodává vlasům lesk, vitalitu a hlavně podporuje růst vlasů, protože obsahuje kyselinu laurovou, která proniká hluboko do struktury vlasů..

Používá se před každým mytí vlasů, poté spláchnete a umyjete už podle sebe, co používáte..

Mi osobně to dost vyhovuje! Vlasy jsou jemné, lesklé a na pohled zdravější..

Tuto recepturu naleznete na e-shopu za 429,-..


ZDE ZAKOUPÍTE



Monoi pitate jasmín


Tady na tento olejíček na tělo jsem se velmi těšila, fakt moc jsem se těšila právě na tu vůni, která mě opět nezklamala..

Jedná se o olej monoi s jasmínem.. 

Já ho používám jak na normální promazaní těla, tak i jako masážní olejíček, skvěle funguje i na bolestivé svaly..

Hezky promaže, hydratuje na jedničku a hlavně moc dobře vyživí.. 

Za sebe doporučuji všemi 10ti..

Vyjde na 229,-...


ZDE ZAKOUPÍTE



Tímto jsme u konce a chci ještě napsat, že se to vážně vyplatí, produkty jsou na vysoké kvalitě za přijatelnou cenu.. ♥


Chci poděkovat firmě olejeztahiti za poskytnutí produktů a vám děkuji za přečtení článku..


Krásný den..



Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu