Tipy na dárky z e-shopu AlmaraSoap

Vánoce jsou za rohem a já jsem si pro Vás připravila článek, kde Vám ukážu tipy na dárky z e-shopu ALMARASOAP.


Já osobně Almaru úplně miluju, zbožňuju a vše! Noo a protože Vás o to nemůžu připravit, tak se do toho rovnou pustíme.

Na e-shopu naleznete dárečky i pro muže!


Nebudu Vás už dlouho napínat a jdeme rovnou na to.



Mýdlo Morning Shower



Už z názvu můžete poznat, o jaké mýdelko se asi bude jednat.

Název má díky té povzbuzující vůni, která Vás ráno nakopne.

Voní krásně! Hned jsem si ho zamilovala, s mýdelkem se krásně pracuje, tak jako s každým.

Pokožka není vysušená, ale za to i krásně vyživená.

Hlavně ta barvička je nádherná!

Toto mýdelko se hodí pro muže i ženy.



ZAKOUPÍTE ZDE



Mýdlo Božské maliny


Božské maliny, už jen ten název ve mě vyvolává tu sladkou a krásnou vůni malin.

Sice vůně není tak intenzivní, jak jsem od toho čekala, ale i tak jsem se do něj hned zamilovala!

Hlavně ten design! Líbí se mi moc ten ombré efekt, který to krásně doladí! A ty třpytečky? O tom ani nemluvím!

Hydratuje dokonale! Já ty mýdelka prostě miluju.



ZDE ZAKOUPÍTE




Mýdlo After Tattoo


Tady toto mýdlo bylo pro přítele na testovačku, protože on sám je jako jedna velká omalovánka a toto ocení, ale nelíbí se mi, co na to používal za produkty, samé “sajrajty” ve složení, takže jsem moc ráda, že jsem mu to mohla nahradit za toto mýdelko, které si díky bohu zamiloval taky.

Můj přítel miluje vůni levandule a hned bylo jasno!

Krásně tetování zklidní a je s nim moc spokojený! 

Doporučuji všem, kdo se chystá na tetování.



ZAKOUPÍTE ZDE



Scrub Salted Caramel


Ale teď! Teď se všichni podržte! Protože teď představuji mou novou závislost! Tu vůni bych mohla čichat pořád! Miluju karamel! Slaný ještě více, takže u mě bylo hned jasno.

Jedná se o cukrový scrub.

Scrub má celkem hrubé částečky, ale skvěle Vás zbaví odumřelých buněk.

Krásně Vám pokožku prokrví.

Ta pokožka po něm byla tak dokonale hydratována, prostě jedním slovem to miluji!!!



ZAKOUPÍTE ZDE




Maska Clean Face 


Masku od Almary jsem si přála dlouho vyzkoušet, protože já ty “smíchej si sám” prostě můžu.

Je určena na mastnou a problematickou pleť, jsem sice vlastník suché pleti se sklonem k akné, ale to vůbec nevadí, maska mi nedělala na obličeji vůbec neplechu a je to fakt super!

Obsahuje zelený jíl, kurkumu v bio kvalitě a santalový prášek.

Kurkuma je na akné fakt skvělá!

Po masce jsem měla obličej krásně vyčištěný! Takže za sebe doporučuji!



ZAKOUPÍTE ZDE




Pleťový olej Purity


Tento olejíček si na testování vybrala sestra, mě osobně to přijde takové efektivnější, když mi s testováním někdo pomáhá!

Sestra vlastní mastnou pleť se sklonem k akné, jelikož je v pubertě (to všichni určitě známe/pamatujeme).

Konečně našla olejíček, který ji ten obličej ještě víc nemastí! Což je teda fakt úspěch !

Používá ho nějaké 2 měsíce a výsledky na akné jdou fakt znát!

Olej je pečlivě namíchaný pouze z čistých, účinných přísad a vhodný pro denní i noční použití místo klasického krému..



ZDE ZAKOUPÍTE



Tak a jsme u konce tohoto článku, doufám, že jsem někomu s výběrem pomohla a někoho inspirovala.

U dalšího článku se mějte!


Děkuji Almaře za poskytnutí produktů! 


S pozdravem




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu