Tipy na dárky Elnino

 I když se to nezdá, tak Vánoce už se nám blíží a je čas na to, abychom přemýšleli nad tím, co pořídit svým blízkým!


Jelikož já ráda objednávám přes internet, tak jsem se rozhodla Vám sepsat pár tipů z e-shopu Elnino!

Věřím, že tímto pomůžu Vám, protože v této době se nikomu moc do obchoďáků chodit nechce.

Takže se můžeme na to rovnou pustit, budou ty tipy jak pro děti, ženy, tak i pro muže.

Nebudu to už obkecávat a rovnou se můžeme vrhnout na ty tipy!


Začneme tou klasikou a to jsou ženy, produkty, které můžete darovat jak přítelkyni, babičce, mamince nebo kamarádce.



Calvin Klein Euphoria Endless


Čím jiným začít, než právě parfémem, vůně, to je ten dárek, který nikdy neurazí, ale každé ženě udělá radost.

Taková klasika u nás je značka Calvin Klein, vůně nejsou předražené, ale přitom dokonale voní.

Přesněji tato Euphoria Endless, tu jsem si zamilovala hned a mamka taky, potají mi ji krade..

Pro milovnice svěžích, květinových a ovocných vůní je jako dělaná, vydrží dlouho a stačí ji malinko. 


Složení: 

Hlava: bergamot, třešňový květ, mandarinko-pomerančové aroma

Srdce: fialka, růže, šeřík

Základ: santalové dřevo, pižmo, bambus


Flakon je obyčejný, ale za to moc povedený, na víčku napsáno Calvin Klein a Endless Euphoria.

Určitě mohu doporučit, jako dárek je to super.



ZDE ZAKOUPÍTE



Paletka očních stínů Revolution


Tak a teď? Teď je to něco pro milovnice beauty, makeup a líčení se.

Tato paletka, kterou Vám ukážu bude nejspíš více pro slečny, ale i pro starší, kdo se pořád rád líčí!

Jedná se o paletku známé značky Revolution, tato je z kolekce : I HEART REVOLUTION.

Co je na ní nejkrásnější? Právě ten obal! Obal se třpytkama? To je prostě dokonalost. 

Hlavně, když si s ní hrajete, tak třpytky v tom plavou, což je další super vychytávka.

Stíny jsou do fialových odstínů, obsahuje jak matné, tak i metalické stíny, takže s ní vytvoříte líčení podle svého gusta.





Já jsem milovník růžových barviček a fialových, takže, jestli máte v okolí někoho, kdo to taky tak má, tak tato paletka bude přesně pro něj.

Najdete tam, ale i hnědé (neutrální) odstíny.

Výdrž je fajn! Na paletku za tak málo peněz je to až moc fajn výdrž! S korektorem nebo bází vydrží i celý den.

Ale určitě doporučuji mrknout na celou nabídku Revolution! Najdete tam fakt moc produktů!


ZAKOUPÍTE ZDE



Kallos Šampon


Vlasová kosmetika Kallos je velmi známá, už jen tím, že vyjde na málo peněz! 

Jenže! Tento keratinový šampon! To je jedna velká paráda! 

Vlasy jsou po něm jemné a jako nové! 

Hlavně je výhodné to jeho velké balení!

Obsahuje keratin, který je pro naše vlasy velmi důležitý, ať jsou silné!

Celkově Vám doporučuji se podívat do šamponech a maskách od Kallos, to mám jen pozitivní zkušenost.


ZDE ZAKOUPÍTE



Ziaja Peeling 


Ziaja! To je známá značka a proslavila se hlavně na instagramu! 

Já jsem si ji také zamilovala jako hodně dalších!

Tentokrát jsem zkoušela jejich peeling na tělo z řady Gdan Skin.

Pokožka po něm voní i následující den, což se vždy cení.

Je jemný, nijak pokožku nedráždí.

Jestli si rádi dopřáváte relax, tak určitě doporučuji!

Celkově se zase koukněte na nabídku Ziaja na Elninu! Protože ceny jsou za hubičku a mají tam hodně kategorii!



ZDE ZAKOUPÍTE


Tak a u žen jsme skončili, určitě Vám někdy na instagramu ještě něco na story ukážu, ale myslím, že pro článek to bude stačit.


Rovnou se vrhneme na muže, pro ty něco vybírat je za mě to nejtěžší! Nevím proč, ale vždy než něco vyberu přítelovi.. to je hrůza! Stejně vždy skončím u klasiky a tou je parfém.



Bentley for Man Black edition


Pro mě muž, co nepoužívá parfém, není pravý muž, muž má vonět a ne na sebe kašlat.

Tento Bentley? To je přesně pravá mužská vůně, taková ta silná, jak jste určitě zvyklí.

Ten krásný flakonek? Ten je teda pořádně “nabušený” jak říkám je pro pořádné chlapy.

Určitě se hodí pro ty, co milují auta, jelikož Bentley je prostě auto! Takže tímto uděláte určitě radost.

Voní mému přítelovi, ale i taťkovi! Takže vůně určitě sedne každému!


Složení:

Hlava: fialky, mandarinky, růžový pepř, muškátový oříšek

Srdce: tóny papyru, jasmín, pačuli

Základ: cedrové dřevo, kadidlo, mech, tonkové boby


A kdyby se Vám nelíbil právě tento druh, tak na elninu je více druhů Bentley parfémů.

Jen chci upozornit! Ta výdrž je extrémní! Jde z oblečení cítit i 2 dny! Což je pecka.

Fakt ho stačí malinko! Protože je silnější.


ZAKOUPÍTE ZDE



Sprchový gel Hugo Boss a deodorant



No a teď! Teď jsme u té největší klasiky pro pány a to je značka Hugo Boss.

Nevím, jaký muž by doma právě Bottled parfémek neměl!

Ale pozor! Na elninu najdete i něco jiné než parfémky a to sprchový gel a deodorant.

Deodorant naleznete ve velikosti 150 ml a vydrží fakt dlouho! 

Přítel ho používá každý den a je moc spokojený!

Má dost slušnou výdrž a cena 299,- na takovou high-end značku je fakt moc fajn.


ZAKOUPÍTE ZDE



Co se týče sprchového gelu, tak ten překvapil i mě! Krásně hydratuje! Fakt se moc povedl a já ho s přítelem mohu doporučit všemi 10ti! Protože je to prostě pecka.



ZAKOUPÍTE ZDE



Ziaja Yego 


Tak a abych Vám tady neukazovala jen ty drahé kousky, tak tady pro Vás mám tip na něco levnějšího! Ale přitom to má efekt!

Je tady zas a opět značka Ziaja, akorát teď tady mám pánskou řadu.

Přítel doporučuje multifunkční sprchový gel 3v1, který je vhodný na vlasy, tělo, ale i na obličej. Nijak nedráždí pokožku, ani pokožku hlavu.


ZAKOUPÍTE ZDE



Druhý produkt, který může doporučit je krém na obličej proti vráskám! 

Je velmi příjemný a krásně voní! Stejně jako sprchový gel.

Jen je to těžké přemluvit chlapa k tomu, aby se mazal, ale my jsme přece ženské šikovné a k tomu ho prostě musíme dokopat.


ZAKOUPÍTE ZDE



Poslední produkt, za který mi až děkoval je právě chladivý gel po holení.

Ten je prý úplně luxusní! Pokožka po holení není tak podrážděná a ještě k tomu prý skvěle chladí, takže je to ještě k tomu i příjemné! 

Za tu cenu Vám říkám, že se to prostě vyplatí!


ZDE ZAKOUPÍTE



Tak a u mužů jsme už taky skončili a čekají nás děti.


Vybrat dětem kosmetiku, aby z toho měly radost je taky někdy dost složité, ale když uvidí ty hravé obaly, tak budou určitě nadšené!

Elnino toto umí a má toho v nabídce požehnaně hodně!


Frozen toaletní voda


Toaletní voda s oblíbenou pohádkovou postavou? Ano to je přesně tady tato toaletka pro děti, která se moc povedla! 

Jedná se o příjemnou květinovou vůni, takže nic silného a děti si to hned zamilují.

A hlavně to krásné víčko ve tvaru korunky? No povedlo se to!


ZDE ZAKOUPÍTE




Emoji Yolo Babe 


Parfémovaná voda pro děti, podle obalu spíš pro kluky, ale kdo by nemiloval emoji! I někteří dospělí by se zamilovali.

Protože mi osobně tato vůně moc voní, ale darovala jsem ji sestře, která má 13, takže pro takové ty začínající puberťáky se to určitě hodí! 

Najdete tam hodně druhů, jak opičku, tak rty apod.. 

Zrovna tento vyjde na 81,- což je podle mě úplná paráda! 


ZDE ZAKOUPÍTE



Tak a jsme u konce, ale né tak úplně, mám tady ještě dva produkty, které se nedali nikde zařadit, protože to má využití pro všechny.


Yankee Candle vůně do auta


Vůně do auta od yankee candle, to jsem musela zkusit, vybrala jsem vůni do ventilace a je teda super! Kdo miluje YC tak určitě doporučuji!

Já jsem si vybrala malinu a mám ji v autě nějaké 2 měsíce a pořád parádně drží!

Na elninu najdete jak svíčky, tak i právě tyto vůně do auta.


ZDE ZAKOUPÍTE



2K hair Tie


Tyto gumičky úplně miluju, věřím, že se najdou i další milovníci těchto gumiček! Vypadají ve vlasech skvěle.

Hodí se i pro holčičku na copánky!

V balení jsou 3 kusy a vyjdou na moc fajn cenu a to 46,- 

Máte na výběr z více barev.


ZAKOUPÍTE ZDE


Tak a jsme u konce článku, to je snad nejdelší článek, který jsem kdy psala, ale mám z toho radost.

Moc Vám děkuji za přečtení článku a mějte se krásně a utrácejte!

Protože ty ceny! To Vás nemůže nechat chladné!..


Tímto chci moc poděkovat Elninu za balíček! A za skvělou spolupráci.


S pozdravem




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu