Kousky z Astratex

 To, že miluji e-shop https://www.astratex.cz/ už všichni dobře víte z Instagramu, ale já Vám zde ukážu, co vše jsem si vybrala a popíšu Vám mé pocity ! ♥


Když jsem s tímto e-shopem navázala spolupráci, měla jsem z toho neskutečnou radost a moje radost pořád trvá!

Vybrala jsem 4 kousky a já Vám je tady ukážu.


Už to nebudu dlouho obkecávat a jdeme rovnou na to.


Podprsenka Ema Bralette 


Klasika na Astratexu jsou prostě nejlépe padnoucí podprsenky! Já je přímo miluju a vždy se do velikosti trefím.

Tady tuto bralettku jsem si zamilovala úplně na první pohled, ten krásný design, jak je krásně udělaná? To je naprostá paráda! 

Nemá kostice, za což jsem strašně moc ráda, protože takovým podprsenkám se ráda vyhýbám, pokud to jde.




Je elegantní, hodí se pod cokoliv, co je třeba průhledné, je sexy, svůdná.

Prostě ten design krajky! Tam není o čem mluvit! Je to naprostá dokonalost.

Má vyztužené trojúhelníkové košíčky.

Zapíná se normálně na háčky a je nastavitelná na 3 polohy.

Za sebe ji mohu s klidnou duší doporučit, protože tomu se říká pohodlí!





Zakoupíte zde: https://www.astratex.cz/podprsenka-ema-bralette/



Elegantní košilka Pandora


Upřímně? Když jsem tam uviděla právě košilky, tak jsem měla taky jasno! Na spaní je to jedna z nejvíce pohodlných věcí.

Hlavně to vše vypadá krásně.





Vybrala jsem si černou variantu, vepředu má mašličku a má vepředu i krásnou krajku s řasením.

Co se mi teda líbí nejvíce? To je ta krajka na zadní straně! To úplně doladí celou tu krásnou košilku!





Co je super? Že si můžete nastavit velikost ramínek, to já vždy osobně ocením.

Délkově je nad kolena, což mi vyhovuje.

Hodí se jak na každý den nebo když jedete s přítelem na nějaký welness! To je prostě hned jiná atmosféra.

Já jsem spokojená! Příjemný materiál a skvěle se v něm spí.



Zakoupíte zde: https://www.astratex.cz/elegantni-kosilka-pandora/


Tanga Mona


Spodního prádla není nikdy dost, já osobně preferuji krajku a nejlépe Tanga, nosí se mi prostě nejlépe.

Já teda jsem měla hned jasno a hned jsem zvolila svou oblíbenou barvu a hlavně krajka.

Jsou tenké, prodyšné.




Jsou z jemného tylu.

Pohodlnost je teda 100%, nikde netlačí a nezavazí.

Jsou prostě bezvadné!

Za tu cenu je to naprostá pecka.

Jsou ve třech barevných variantách: béžová, černá a bílá.




Zakoupíte zde: https://www.astratex.cz/tanga-mona/


Tak a už jsme skoro u konce! Bude už jen jeden kousek.


Košilka Emi Black


Tak a jako další košilku? Tu jsem si teda vybrala, ale trošku více odvážnější, než ta předtím!

Je fakt nádherná, svůdná a sexy! 





Má krajkový dekolt, kde se nachází i krásná mašlička, ano detaily to krásně doladí a já si všímám všeho! 

A uprostřed je ještě síťovina, což je prostě nádhera!

Košilka je nad kolena, spí se v ní skvěle a je to spaní, jako v bavlnce! 

Určitě ho můžu doporučit, za tu cenu 729,- je to fakt parada!



    Zakoupíte zde: https://www.astratex.cz/elegantni-kosilka-emi-black/



Tímto chci moc poděkovat firmě Astratex a Vám všem za přečtení článku! :)


S pozdravem


Niki_Lifestyle_Czech




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu