Šlehaný krém, Symbiosis

 Tělová másla, krémy apod miluju!

Ještě k tomu, když se jedná o krémy našlehané! To je potom přesně něco pro mě.

Díky spolupráci s firmou Symbiosis jsem dostala na testování šlehaný krém s vůni červeného pomeranče a šalvějí.


Kdo by neznal firmu Symbiosis, tak se jedná o českou značku, kterou založili dva mladí lidé, šli si za svým a toto zvládli! Takže toto určitě je na pořádnou podporu!

Mají výhradně přírodní suroviny, jen té nejlepší kvality, žádná syntetika.

Produkty nejsou testované na zvířatech! Což je pro mě velké plus!

A co je teda dost důležité? Vše je vytvořeno ručně! Tady toto se vždy cení.

A poslední? Podporují hlavně naše české 

dodavatelé.


Dobře, nebudu už to déle obkecávat a vrhneme se rovnou na recenzi šlehaného krému. 


Šlehaný krém Bloody Sage


Kdo mě sleduje už dlouho, tak určitě jistě ví, že já a citrusy, to je jedna velká láska, vše, co je citrusové to já prostě můžu.

U tohoto krému to není žádná výjimka, vůně se teda povedla a ta svěží šalvěj ? Ta to jen zlepšuje, vše to do sebe pořádně zapadá.

Obsahuje karité máslo a hodně olejíčků a to: ricinový, kokosový a mandlový, takže už jen z tohoto můžete poznat, že se jedná o pořádnou dávku hydratace.





Tak a co se týče samostatné hydratace? No to je naprostá paráda! Po koupeli jsem si toto máslo oblíbila úplně nejvíce. 

Moc jsem si oblíbila právě to, že máslo nezanechá na pokožce žádný mastný film a jde snadno rozetřít, což já vždy pořádně ocením.

Pořádně mi pokožku vyživí a hned vypadá zdravěji! Hlavně ta vůně na pokožce? To je prostě paráda.





Kdo miluje citrusy tak to musí mít.

Tento krémík mi zachránil ruce v této koronavirové krizi, kdy mám ruce zničené od dezinfekce.


Hodí se na všechny typy pokožky, je vhodný i pro vegany, 100% přírodní, 100% ruční výroba a 100% český výrobek.


ZAKOUPÍTE ZDE




Určitě Vám doporučuji mrknout na e-shop Symbiosis, kde najdete fakt kvalitní výrobky.


Tak se mějte krásně a u dalšího článku pa!




Niki_Lifestyle_Czech





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu