Masky z Ruzova10

 Kočky, kdo mě sleduje na Instagramu fakt dlouho, tak moc dobře ví, že jsem masko maniak! 

Když jsem měla tu možnost navázat spolupráci se skvělým e-shopem RUZOVA10 , měla jsem fakt mega radost!

Jen, co se kouknete na jejich e-shop, uvidíte plno neznámých značek! To se mi právě na tom e-shopu líbí! 

Ne, že tam naleznete jen značky, které jsou u nás méně známé, ale najdete tam i známou značku Ziaja, tu tam naleznete teda v široké nabídce.


Tak a já Vás dnes seznámím s maskami, které jsem měla možnost vyzkoušet a jsem vážně překvapená! 

Já už to nebudu dlouho obkecávat a pojďme rovnou na to.


Marion Sweet Bubble Mask


Tato maska mě dostala na první pohled teda hlavně obalem, nic jiné mě tak moc na první pohled nezaujalo jako ten krásný cupcake.

Ale co bylo další překvapení? Že se jedná právě o bublinkovou masku, to mě vážně příjemně překvapilo.

Bublinkové masky, to je pro mě fakt zábava a hlavně to je něco nového.

Tady tato je regenerační čokoládová s pomerančovým koláčkem, no není to k sežrání? Ano je!

Aplikace masky je super, snadno se nanáší, dobře se s ní pracuje a snadno se roztírá po pleti.

Pozor! Je to maska “rychlovka” smývá se už po 3 minutách.

Hned po minutce začne pěnit, až to bude příjemně šimrat, jak říkám, je to sranda.

Po smytí masky z pleti jsem měla příjemný pocit hydratované pokožky.

Já za sebe mohu určitě doporučit!

Hlavně je za skvělou cenu a to 29,- !


ZAKOUPÍTE ZDE



AA Bubble mask


Jak už z názvu můžete poznat, tak se jedná zas a znova o masky bublinkové.

Červená maska je na vyhlazení a hydrataci, obsahuje růžovou řasu a kyselinu hyaluronovou.

Růžová řasa? To pro mě byla absolutní novinka, takže jsem se těšila.

Na pleti je velmi příjemná, zase se snadno nanáší, ale tady tato šimrá o dost více, než právě cupcake maska, ale nijak mi to nevadí.

Po smytí moc příjemný pocit na pleti, pleť byla vypnutá, odpočatá a hlavně hydratována.


Bílá maska je na zpevnění a vyhlazení, takže by se dalo i říct, že je na takový ten anti-ageing. 

Obsahuje arganový olej, který je velmi prospěšný pro naši pleť.

Ale pozor! Neobsahuje jen arganový olej, ale taky kolagen, který je na pleť ještě, ale ještě lepší!

Tady jsem zpozorovala bublinky trošku menší, ale nevadí, já jsem si tyto masky prostě upřímně zamilovala.

Tady tuto masku se mnou testovala mamča a byla spokojená tak jako já, říkala, že ji to pleť stáhlo a přitom hydratovalo.

Já si nemůžu stěžovat, já se do těchto masek zamilovala.


ZDE ZAKOUPÍTE




Na těchto AA maskách je super, že jedno balení je na 2 použití a vyjde jen na 49,-.


Tady máte napsáno, jak je vlastně možné, že maska takhle “pění”...


Obsahuje aktivní kyslík, který při kontaktu s pokožkou vytváří lehce perlivou pěnu, která jemně "bublinkuje", zvyšuje její objem a mění barvu.


Tak a jdeme na poslední kousek a tentokrát se bude jednat o masku platýnkovou.


Soraya Just Glow


Řadu just glow jsem si zamilovala, ale o tomto zase v jiném článku.

Jenže, když už jsme u těch masek, tak si aspoň tuhle jednu představíme.

Jedná se o masku rozjasňující a ta vůně pomela? Bože!! Do té jsem se hned zamilovala! Jinak to ani nejde, když miluješ citrusy, není co řešit.

Platýnko drželo tak jak má, nikam nepadalo a dalo se s ním pracovat, tak jak jsem chtěla já.

Sérem byla nacucaná tak akorát, nikde nic “nekapalo”, což jsem moc ráda a dalo se u toho i žehlit! Takže pecka.

Za mě super, po masce jsem měla pleť skvěle vyživenou, hydratovou a hlavně pořádně voňavou! (To teda na dlouho).

Už dopředu říkám, že celou řadu Just Glow mohu doporučit.



ZDE ZAKOUPÍTE




Tímto končím článek a Vy se můžete těšit i na další tipy z tohoto e-shopu.




Mějte se krásně


Niki_Lifestyle_Czech



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu