Královská koupelová sůl, Renovality

 Kdo mě na Instagramu sleduje už nějakou tu dobu, tak určitě ví, že já si prostě na produktech do koupele hodně potrpím.

Vždy si ráda ve vaně dopřeju něco více, ať je to sůl, bomba, olejíčky, či cokoliv jiného.


Tentokrát jsem měla tu možnost díky Renovality vyzkoušet jejich královskou koupelovou sůl.

Renovality osobně miluju! Nikdy mě v ničem nezklamalo, sůl není výjimkou.


Královská koupelová sůl


Nevím, kde začít, celkově sůl vypadá dokonale! Když začnu designem, tak sůl je v krásném obalu, který je jednoduchý, ale krásný. 

Nic mi na designu nechybí, prostě se povedl.

Když nahlédneme dovnitř, tak to je už úplně o něčem jiném!

Krásná himalajská sůl, kterou zdobí poupátka růžiček.

Himalájská sůl je o dost účinnější než ostatní soli, tato prokrvuje, uvolňuje svaly a dokonce i o dost více hydratuje a to vlastníci suché pokožky určitě ocení, nemám pravdu?

Co se mi teda vážně líbí, že sůl vypadá v reálu úplně stejně, jak je uvedeno na internetu, takže žádné úpravy apod! Což vždy ocením.





Už od doby, co mi dorazil balíček jsem se nemohla dočkat, až si pořádnou vanu napustím a přidám tam tuto sůl.

Mě osobně stačí 2 lžíce této soli, protože ta vůně je velmi intenzivní, ale přitom velmi příjemná pro relaxaci.

Když jste ve vaně, vážně si připadáte jako v ráji růží.

Já osobně, moc vůni růže nemusím, ale to protože jsem byla asi zvyklá na takovou tu umělou, což je v kosmetice dost známé.

Tato sůl voní vážně přirozeně, jako kdybych zrovna dostala od přítele čerstvou růži.

Po koupeli mám pokožku krásně vyživenou, hlavně hydratovanou, po koupeli už nemám tu nutnost se namazat, což je pro lenivce jako jsem já ideálka.

Obsahuje totiž i nějaké olejíčky.

Dokonce Vás to krásně uvolní, zbaví Vás to stresu a nebudete při koupeli na nic myslet, jen si užívat tu dokonalou vůni růžiček.


Poté, když po koupeli necháte otevřenou koupelnu, tak počítejte s tím, že Vám to provoní i půlku bytu! To jsem si teda vůbec nestěžovala a vůně vydržela ještě pár minut vonět.


ZAKOUPÍTE ZDE




Já osobně jsem velmi spokojená, protože já takové skvosty prostě můžu a je to paráda.

Doporučila bych to i jako dárek, protože to balení a obsah si o to říká sám.


Já moc děkuji firmě Renovality za poskytnutí tohoto produktu a jsem moc ráda, že jste si článek přečetli až dokonce.


Mějte se krásně




Niki_Lifestyle_Czech





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu