Saloos, BIO královská péče

Jak u mě všichni víte, jsem milovník olejíčků, jak na pleť tak i na tělo.

Upřímně jsem jim prostě podlehla a nějaký olejíček musím mít ve své večerní péči o pleť, bez toho by to nešlo.


Chcete vědět proč? Hlavní důvod je ten, že jsem vlastník suché pleti a ještě více mám suchou pokožku těla. 

Olejíček krásně promaže, vyživí a hlavně nemám pocit suchého obličeje, nemám to ráda, někdy mívám i šupinky, bohužel.


Tentokrát jsem měla tu možnost otestovat jednu z luxusních novinek, s kterou přišel Saloos na trh.


Ano, kdo mě zná a sleduje na Instagramu od začátku, tak ví, že na právě tuto značku už nedám nějaké ty roky dopustit, snad ani jednou mě nezklamala. 


Nebudu už to dlouho obkecávat a já Vám vlastně prozradím, o jakou novinku se vůbec jedná.


BIO královská péče Argan&Opuncie& Levandule


Na začátek chci jen napsat, že se jedná o 100% bio produkt, takže, kdo si na tomto zakládá, věřím, že bude velmi mile překvapen.


Co mě teda na první pohled dostalo je právě design, u firmy saloos jsem byla zvyklá na úplně něco jiného a teď přišli právě s tak krásným obalem? Jako tleskám, obaly jsou fakt vymazlené, hlavně tedy, když se jedná o fialovou, tu miluji!

Celkově musím uznat to, že celý nápad je udělaný na jedničku, nanášení kapátkem je pro mě to nejlepší. 

Mám to moc ráda, protože to usnadní práci a nemusíte si to složitě nabírat první na ruce apod.

Ještě k tomu se jedná o kapátko, které nemusíte mačkat, ale stačí jen pouhý klik.




Tak a teď už se vrhneme na nějaký ten popis produktu a na moji osobní recenzi.


Opuncie jak je známo pečuje o starší pokožku, je velmi známý na anti-age, takže za mě super, já osobně to asi zatím nepotřebuji, doufám...!

Dokonce se opuncii říká “přírodní botox”.

Kdo má problém s kruhy pod očima, tak opuncii doporučuji, přítel si to chválil.




Argan je bohatý na vitamín E, pomáhá tedy hlavně na vlasy, ale také pečuje o pokožku, která trpí na akné, to mám osobně vyzkoušené.


Poslední levandule? Určitě všichni ví, že levandule má zklidňující účinky, právě tímto je proslavená, takže zklidňuje zarudlou pokožku, pleť se sklonem k akné, ale také pečuje o všechny typy pleti.

Já sice vůni levandule moc nemusím, ale když není úplně intenzivní, tak mi nevadí.


Jak si tedy u mě olejíček po 2 měsících testování vedl? 


Jak jsem psala, levanduli moc nemusím, bála jsem se, že to bude ta intenzivní vůně, která mému nosu prostě vadí, ale opak je pravdou.

Vůně je jemná, nedráždí mi nos a tak jsem mohla tento olejíček zařadit do své každodenní péče a že teda nelituji!






Používala jsem ho každý večer na odlíčenou, vyčištěnou pleť, bez toho nenanášet nic dalšího, protože produkty nebudou mít žádný účinek, takže zbytečně budete produktem jen čerpat.

Jak jsem psala, každý večer jsem olejíček nanášela, pleť po něm byla hrozně moc příjemná, hlavně byla hydratována a vyživená, taková pleť, to je sen.


Já olejíček vždy nanáším na navlhčenou pleť, vždy teda nastříkám květovou vodu, pro lepší vstřebání.

Hlavně nezapomínejte na Váš krk a dekolt, to je taky velmi důležité, protože ve stáří budete děkovat, že jste se o to tak starali.


U mě po 2 měsících teda obstál na jedničku, pomohl mi s akné, což jsem teda moc a moc nadšená, ale také mi pomohl minimalizovat jizvičky, které mám právě díky akné a to vlastně potěší úplně nejvíce.

Jasně, že jizvičky nezmizí úplně, ale aspoň chytnou bílou barvičku, takže nejdou tak úplně vidět a za to jsem fakt moc ráda.


ZAKOUPÍTE ZDE



Osobně si na věci na pleť hodně potrpím a troufám si říct, že teda Saloos se teď hodně předvedl a tímto produktem hodně šlape na paty luxusním značkám.

Takže, kdo si potrpí na luxus, mohu doporučit.


V nabídce naleznete ještě 2 druhy těchto královských péčí a to:

  • Argan&Opuncie&Bergamot
  • Argan&Opuncie&Růže



Cena toho levandulového je kolem 230,-, což teda podle mě je úplně super cena.

Zakoupíte na e-shopu Saloos, nebo jsem produkt viděla i v provozovnách DM.



Tímto bych chtěla moc poděkovat firmě Saloos za poskytnutí tohoto olejíčku.

Jsem vždy nadšená, že můžu testovat něco nového a tím poznávat, jak je naše česká kosmetika skvělá, můžeme na to být hrdí.



Mějte se krásně a přeji Vám krásné slunečné počasí.




Niki_Lifestyle_Czech









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu